بازدید کننده گرامی؛
ما در پیاده سازی شفاجو از امکانات و قابلیتهای پیشرفته وب استفاده کرده ایم. بنظر میرسد مرورگر وب شما امکانات جدید وب را پشتیبانی نمیکند.
در صورتی که در مشاهده صفحات دچار مشکل شدید پیشنهاد میکنیم از مرورگرهای پیشرفته نظیر Firefox یا Chrome استفاده کنید.
Firefox Chrome
دوستان عزیز شفاجو سلام،
آیا 5 دقیقه وقت دارید به چند سؤال در زمینه سلامتی پاسخ دهید؟


نازک شدن مو
Replies: ۲   Views: ۹۵۱  Subscribers: ٣

Posted by ezal65
   شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

سلام دوست عزیز:

نازک شدن مو میتونه علل مختلفی داشته باشه از جمله به هم خوردن هورمون های بدن در مرحله اول آزمایش تیروئید بده ... برای اینکه مشکلت کمتر بشه از زینک نیچرمید 30 میلی و در کنارش از بیوتین البته همراه با هم استفاده کن خیلی میتونه به مشکلت کمک کنه و یا اینکه از یکی از این کپسول هایی که میگم استفاده کن به مدت 2 ماه روزی یکعدد 1) آناکپس 2)   سیستین ب 6    3) ریجن دایت  4) نوتری کپ ... همه مارک این کپسول ها خوبه انتخابش با خودته یا باید یکی از این کپسول ها رو بگیری که البته این کپسول ها کمی گرونه  ویا اگر نمیخوای زیاد هزینه کنی به نظر من همین زینک و بیوتین همراه همدیگه معجزه میکنه .. یک ماه اول و بیوتین و زینک 30 میلی بخور واگر دیدی زیاد تغییری نکرد یکی از این کپسول ها که نام بردم و بگیر مثلا ریجن دایت که البته کمی از بقیه بهتره و گرونتر و استفاده کن .... اگر نتیجه نگرفتی پزشک یادت نره .. موفق باشی