preloader

رژیم غذایی لاغری سریع، تنها در 3 روز!!!


رژیم غذایی لاغری سریع، تنها در 3 روز!!!
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 50930 اشتراک گذاری :

رژیم غذایی لاغری سریع چه تعهدی به شما می دهد؟

امروزه حتی فست فود ها هم جزء غذاهای سریع محسوب نمی شوند و رعایت رژیم های غذایی لاغری واقعا مشکل شده است با این وجود این رژیم غذایی لاغری سریع به شما این وعده را می دهد که در سه روز به اندازه چند کیلو لاغر شوید.

اگر واقعا می خواهید ترازویتان را متعجب کنید لازم است که چند نکته را به یاد داشته باشید.

این رژیم غذایی ادعا می کند که می تواند در عرض 3 روز وزن شما را به اندازه تقریبا 5 کیلوگرم کم کند. منوی غذایی این رژیم شامل صبحانه، نهار و شام می شود.

نکته ای که در مورد این رژیم غذایی لاغری سریع وجود دارد این است که شما نمی توانید مقدار زیادی غذا بخورید. در روز اول تنها 870 کالری انرژی دریافت می کنید. روز های دوم و سوم نیز چندان متفاوت نیستند.

باید ها و نباید ها در این رژیم غذایی لاغری سریع

در این سه روز شما می توانید هر سه وعده غذایی خود را داشته باشید و غذاهایی نیز بخورید که در یخچال همه ی خانه ها پیدا می شود.

به عنوان مثال برای صبحانه روز اول می توانید یک فنجان قهوه تلخ یا آب، نصف گریپ فروت، یک تکه نان تست همراه با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی مصرف کنید. ناهار نیز می تواند نصف فنجان تن ماهی، یک تکه نان تست و یک فنجان قهوه تلخ یا آب باشد.

یا مثلا برای نهار روز دوم شما چیزی جز یک فنجان پنیر و چند عدد بیسکویت شور نمی توانید بخورید. انواع سس ها، ترشیجات و ادویه ها نیز باید از لیست غذاییتان حذف شود.

سطح تلاش در این رژیم لاغری سریع

بیشترین تلاشی که شما باید در هنگام این رژیم غذایی انجام دهید این است که جلوی خودتان را برای خوردن خوراکی های خارج از رژیم غذایی بگیرید.

منوی غذایی این رژیم هیچ گونه انعطافی ندارد و برای ذائقه ها و غذاهای مختلف تنظیم نشده است. البته برخی منابع می گویند که می توان جای تن ماهی را با پنیر عوض کرد و یا بالعکس.

در این رژیم حتی لزومی ندارد که شما خرید و یا پخت و پز خاصی انجام دهید. تنها تلاشی که می توانید انجام دهید این است که سبزیجات را مقداری آب پز کنید.

غذاهای بسته بندی شده و آماده ممنوع است. در این رژیم غذایی ورزش کردن مقداری مشکل می شود زیرا که با این رژیم غذایی شما احساس انرژی و توان بدنی بالایی نخواهید داشت.

آیا این رژیم غذایی سریع محدودیت ها و ترجیحات خاصی دارد؟

گیاه خوارها: این رژیم غذایی برای گیاه خواران قابل استفاده نیست و محدودیتی در میزان نمک، کربوهیدرات و چربی ندارد و تنها میزان کالری پایینی دارد.

افرادی که ممنوعیت مصرف گلوتن دارند: این رژیم غذایی شامل نان تست و کراکر است که به صورت طبیعی شامل گلوتن می شوند لذا برای افرادی که در این زمینه محدودیت دارند مناسب نیست.

چه موارد دیگری را باید در مورد این رژیم غذایی دانست؟

این رژیم غذایی به احتمال زیاد توسط کارشناسان تغذیه تهیه نشده است. وبسایت های ارائه دهنده این رژیم غذایی لاغری 3 روزه اعلام کرده اند که هیچ کدام از کارکنان و مدیران این شرکت تجربه، مجوز و حتی دانش کافی برای تایید سلامتی و ایمن بودن این رژیم غذایی را ندارند و لزوما استفاده از این رژیم غذایی را توصیه نمی کنند و پیشنهاد می کنند که قبل از امتحان این رژیم و یا هر رژیم غذایی دیگری حتما با پزشک متخصص تغذیه مشاوره نمایید. این شرکت هیچ تعهدی را نمی پذیرد و شما باید با مسئولیت خودتان خطرات احتمالی این رژیم غذایی را بپذیرید.

قبل از قضاوت در مورد هر رژیم غذایی و از جمله این رژیم غذایی این دو نکته را به یاد داشته باشید. اولا اگر یک رژیم غذایی بسیار بیشتر از حد معمول و قابل باور خوب به نظر می رسد احتمال زیاد حق با شماست و این رژیم واقعیت ندارد. دوما اگر انجام یک رژیم غذایی را برای خودتان مناسب نمی دانید و می دانید که ممکن است از عهده ی آن بر نیایید، این رژیم غذایی برای شما مناسب نیست. چه رژیم غذایی برای شما مناسب است؟

لازم به ذکر است که اکثر این رژیم های غذایی پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش و یا مشاوره نیز ندارند.

نکته: به یاد داشته باشید که این رژیم های غذایی اکثرا تاییدیه پزشکی نداشته و صرفا جنبه تجاری دارند. لذا قبل از هر رژیم غذایی لاغری حتما با پزشک مشورت کنید و به یاد داشته باشید که نکاتی که در مورد رژیم لاغری 3 روزه در این مقاله آورده شد صرفا جهت آشنایی بوده و استفاده از آنها بدون داشتن اطلاعات کامل از جزئیات آن می تواند حتی خطرناک باشد.

بهترین و سالم ترین شیوه کاهش وزن چیست؟

 

 

برای دریافت رژیم آنلاین شفاجو کلیک کنید.

منبع: WebMD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید