preloader

رژیم غذایی اتکینز چیست؟


رژیم غذایی اتکینز چیست؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11595 اشتراک گذاری :

بدن همه افراد به یک شکل به رژیم های غذایی جواب نمی دهد . بهترین راه حل این است که ، مناسبترین رژیم با بدن و نوع متابولیسم خود را پیدا کنید .

دکتر اتکینز متخصص قلب و عروق مشهور ، مصرف شکر و کربوهیدرات را برای بیماران خود محدود می کند . بیماران او نتیجه مثبتی از رژیم های غذایی او می گیرند و با موفقیت وزن کم می کنند ، در جایی که همین بیماران  از رژیم های کم کالری به هیچ عنوان نتیجه نگرفته بودند . 

کلید معما در کاهش وزن دراین مسئله نهفته است،  که متابولیسم  افراد برای سوخت و ساز خود از دو نوع انرژی استفاده می کند، یکی شکر ( یا کربوهیدارت که به سرعت به شکر در بدن تبدیل می شود ) دیگری چربی . اما نوع سوختی که برای سوزاندن استفاده می شود ، تفاوت زیادی در از دست دادن و یا نگه داشتن وزن دارد . یک رژیم غذایی معمولی ، میزان کالری در رژیم غذایی را پایین می آورد اما ، کربوهیدارت و شکر بیشتری دارد . نتیجه این رژیم ها این است که تعداد زیادی از بیماران مداوم بین خوردن شکر زیاد ( شکر زیاد به عنوان چربی در بدن ذخیره می شود ) و خوردن شکر کم ( که فرد احساس خستگی بسیار زیاد می کند و به خوردن کربوهیدارت بیشتری نیاز دارد ) دور باطل سیر می کنند . 

رژیم اتکینز ، از طرف دیگر ، مصرف کربوهیدارت را محدود می کند ، تا بدن بتواند برای سوخت و ساز خود ، چربی بسوزاند . با این روش بدن همیشه سوخت کافی دارد و وزن هم از دست می دهد ، حتی زمانی که کالری بیشتری مصرف می شود . سوخت رسانی مداوم به بدن به این معنا است که سطح انرژی بدن در طول روز به یک میزان باقی می ماند . و احساس گرسنگی کمتری وجود خواهد داشت . در حقیقت شما در حالی که احساس سیری می کنید هم ، در حال از دست دادن وزن هستید . صحت و درستی علم تغذیه رژیم های اتکینز توسط ٨٠ کلینیک تایید شده است .اگر شمارش کالری در لاغر شدن شما تاثیر نداشته است ، می توانید رژیم غذایی اتکینز را امتحان کنید . 

رژیم لاغری شفاجو

برای دریافت رژیم آنلاین شفاجو کلیک کنید.

 

منبع: atkins
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید