preloader

چه مقدار داشتن رابطه جنسی طبیعی است؟


چه مقدار داشتن رابطه جنسی طبیعی است؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11815 اشتراک گذاری :

آیا واقعا داشتن یک رابطه خوب جنسی در زندگی مهم است ؟

اکثر مردم تمایلی ندارند در مورد زندگی جنسی خود مشورت کنند و این قابل درک است. برخی از مسائل بسیار جنبه شخصی دارد. اما آیا شما احساس نمی کنید یکی از دلایلی که افراد تمایلی به صحبت ندارند می تواند شکست در این رابطه باشد.

داشتن رابطه جنسی خوب و رضایت بخش در افراد معمولا از متوسط به پایین است  و بسیار افراد کمی هستند که بیشتر از چند بار در هفته این رابطه را برقرار می کنند ،. یک صحبت مشترک در میان افراد میان سال وجود دارد.  زنان اغلب آرزو دارند که شوهران شان خواستار ارتباط جنسی باشند در حالی که اغلب، مردان به خیال بافی در مورد رابطه جنسی با زنان دیگر اعتراف می کنند.

هیچ چیز تکان دهنده در مورد این نگرش متفاوت در رابطه جنسی وجود ندارد؛ آنچه تعجب آور است، این است که هر جنس از نظر جنسی متفاوت است  . در کتاب مردان مریخی و زنان ونووسی، نویسنده روش های مختلف انگیزش جنسی در میان مردان و زنان را بررسی می کند . مردان تمایل به پاسخگویی حسی ، چشایی، بویایی و یا نشانه های بصری دارند و برای زنان، انگیختگی معمولا یک عملیات روانی است. اغلب، انگیزش در زنان دیرتر از مردان است  که ممکن است  منجر به ناسازگاری جنسی گردد.

راه حل؟ درمانگران جنسی در سراسر جهان می گویند سریع ترین راه برای داشتن یک زندگی جنسی خوب ، برقراری ارتباط با شریک زندگی خود است. بسیاری از روابط بلند مدت در طول زمان های شلوغ، استرس زا می شوند  یا با ورود  فرزند ها عادی می شود. راز صمیمیت داشتن رابطه جنسی با شریک زندگی خود است درمانگران می گویند باید از صحیح انجام دادن این کار اطمینان حاصل شود زیرا در غیر اینصورت می تواند منجر به جدایی شود. 

هنگام صحبت از مشکلات جنسی مردان اغلب به عملکرد خود استناد می کنند. آنها از این موضوع شکایت می کنند که  نعوظ آن ها مدت کمی باقی می ماند در حالی که دوست دارند این مدت بشتر طول بکشد اگر اینطور است باید بدانید شما طبیعی هستید !.

زوج ها اغلب شکایت دارند که آنها احساس نیاز زیادی به رابطه جنسی در ابتدای زندگی  خود دارند  یک سکسولوژیست می گوید  یک زن و شوهر عاشق بعد از 20 سال  باز هم  رابطه جنسی دارند اما نه اغلب  . در ابتدا زندگی مشترک  اگر هر دو طرف به رابطه جنسی تمایل داشتند حتی تا  سه بار در روز هم مجاز است اما. به طور مشابه، اگر زن و شوهر ی هر دو احساس خوب در مورد یک مرتبه رابطه جنسی در ماه داشتند  پس از همان تعداد کافیست  

هنوز هم فقدان آموزش واقعی در جامعه ما در مورد رابطه جنسی وجود دارد.

دررابطه  کمرونباشید ؟ هر کس باید شجاعت ابراز خواسته هایش از شریک جنسی خود را داشته باشد از قبیل  چگونه بوسیدن و یا رابطه جنسی دهانی. درمانگران پیشنهاد می کنند بهتر  است در مورد آنچه دوست دارید صحبت کنید هنگامی که شما می توانید صادقانه و آشکارا به شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید  زمانی است که  آب جریان می یابد .

اندازه گیری آن

در نظرخواهی جهانی شاخص های ارتباط جنسی سالم در سراسر جهان اینطور نتیجه گرفته شد که  55 درصد از کانادایی ها معمولا در هنگام رابطه جنسی ارضا می شوند . در اینجا نحوه فعالیت های جنسی  مردم در سراسر جهان مقایسه می شود :

• شصت و شش درصد از ایتالیایی ها، اسپانیایی ها، مکزیکی ها و آفریقای جنوبی تقریبا در هر زمان به ارگاسم می رسند .

• 59 درصد از آمریکایی ها معمولا به اوج لذت جنسی می رشند .

• 27 درصد از ژاپنی و 24 درصد از چینی به احتمال زیاد به اوج لذت جنسی می رسند

منبع: besthealthmag
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید