preloader

معرفی چند شبکه اجتماعی پزشکان و شبکه اجتماعی پزشکی


معرفی چند شبکه اجتماعی پزشکان و شبکه اجتماعی پزشکی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 14579 اشتراک گذاری :

امروزه به صورت روز افزونی به تعداد شبکه های اجتماعی پزشکان و شبکه های اجتماعی پزشکی افزوده می شود و خدمات آنها هر روز بیشتر می شود. این شبکه های اجتماعی پزشکان به کانال های خوبی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد بهداشت و مسائل پزشکی و همچنین مکانی برای اینکه افراد با بیماری های مختلف با افراد مشابه خودشان بیشتر آشنا شود و مشکلات و تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند تبدیل شده اند. همچنین در برخی از شبکه های اجتماعی پزشکان، پزشک می تواند اطلاعات پزشکی خود را که ممکن است برای سایر بیماران یا پزشکان مفید باشد به اشتراک بگذارد.

در ادامه به معرفی برخی از این دست شبکه های اجتماعی پزشکان و شبکه های اجتماعی پزشکی خواهیم پرداخت.

چند شبکه اجتماعی پزشکان

MedicalMingle.com یک شبکه اجتماعی برای افرادی که به پزشکی و خدمات درمانی علاقه مند هستند و یا در این زمینه ها کار می کنند و خدمات ارائه می دهند و یا افرادی که در حال حاضر در این زمینه ها دانشجو هستند.

MyMedPort.com یک شبکه اجتماعی برای متخصصان و پزشکان که به آنها در زمینه کسب و کار پزشکی و جایی که آنها در آن مشغول به فعالیت هستند کمک می کند و در مورد تجهیزات پزشکی و همچنین نیاز های حرفه پزشکی به آنان اطلاعات می دهد و یا منابعی را معرفی می کند.

Sermo.com یک شبکه اجتماعی پزشکان که در آن پزشکان با هر تخصصی می توانند با هم در زمینه های مختلف مشورت کنند و به همدیگر در حل مشکلات بیماران کمک کنند.

Ozmosis.com یک شبکه اجتماعی پزشکان که برای پزشک منابع قابل اعتمادی را در زمینه های مختلف فراهم می کند.

iMedExchange.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که منحصرا به پزشکان و متخصصان تعلق دارد که می توانند در آن اطلاعات، فرصت های شغلی و یا هر چیز دیگری را به اشتراک بگذارند.

BioMedExperts.com یک شبکه اجتماعی علمی برای افرادی که در زمینه مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند.

DoctorsHangout.com یک شبکه اجتماعی پزشکان مخصوص دانشجویان پزشکی و سایر رشته های مرتبط با پزشکی

چند شبکه اجتماعی پزشکی

CarePages.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که در آن کاربران چالش ها، امید ها و موفقیت ها و در کل رویداد های مربوط به سلامتی خود را به اشتراک می گذارند. کاربران می توانند وبلاگ و یا وبسایت شخصی بسازند و عکس ارسال کنند.

checkMD.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که به کاربران کمک می کند تا بیمارستان و پزشکان معتبر را پیدا کنند، با سایر بیماران دوست شوند و از تجربیات آنها استفاده کنند. این شبکه اجتماعی پزشکی به کاربران امکان ایجاد وبلاگ، پادکست و به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم را می دهد.

PatientsLikeMe.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که به بیماران این امکان را می دهد که وضعیت و فرایند بهبود خود را به اشتراک بگذارند. این شبکه اجتماعی پزشکی به کاربران این امکان را می دهد که از افرادی که مشکلاتی مشابه آنها داشته اند نکات و تجربیاتی را بیاموزند.

DailyStrength.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که در آن افراد تجربیات و حمایت های پزشکی خود را به اشتراک می گذارند. علاوه بر این امکان دسترسی به بیش از 500 گروه حمایت کننده نیز وجود دارد.

MyFamilyHealth.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که به شما این امکان را می دهد تا با بستگان و اعضای خانواده خود در ارتباط باشید و سوابق پزشکی خود را به صورت روزانه ثبت کنید.

RevolutionHealth.com یک وب سایت جامع در زمینه سلامت و اطلاعات پزشکی که بیش از 125 ابزار آنلاین را به منظور کمک به سلامتی و رفاه کاربران در اختیار آنها قرار می دهد.

RealMentalHealth.com یک شبکه اجتماعی پزشکی که بر روی سلامت روان تمرکز دارد. این شبکه اجتماعی پزشکی به کاربران این امکان را می دهد که تجربیات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند.

و اما شفاجو

شفاجو یک وب سایت ایرانیست که در زمینه خدمات و اطلاعات پزشکی فعالیت می کند. این وبسایت در سال 92 توسط شرکت ساتراتک تاسیس شده است.

شفاجو در درجه اول به عنوان یک منبع معتبر برای اطلاعات پزشکی از جمله شناخت علل، علائم و روش های تشخیص و درمان بیماری های مختلف و همچنین مقالاتی در راستای بهبود کیفیت زندگی و ارتقای سلامت عمومی شناخته شده است. لازم به ذکر است که تمام مقالات وب سایت شفاجو از منابع معتبر و با دقت، انتخاب و ترجمه می شوند لذا در مورد اعتبار آنها هیچ گونه شکی وجود ندارد.

علاوه بر این، شفاجو یک بانک اطلاعاتی در مورد مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه ها، درمانگاه ها و داروخانه ها را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

اما خدمت نوینی که این وب سایت ارائه می دهد عبارتست از معرفی پزشکان به صورت هدفمند و موثر و همچنین امکان نوبت دهی آنلاین و یادآوری وقت ملاقات به صورت آنلاین و پیامکی به بیماران. علاوه بر این، بیماران و سایر افراد می توانند با عضویت در این وب سایت در مورد موارد مختلف پزشکی با سایر افراد تبادل نظر کنند و بدون حضور در مطب از امکان پرسش و پاسخ با پزشک برخوردار شوند.

همچنین کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن شفاجو در هر لحظه و هر کجا که هستند بر حسب موارد دلخواه نظیر محل سکونت، تخصص و نوع بیمه مراکز درمانی مورد نظر را یافته و از روی نقشه به راحتی مسیر مورد نظر را بیابند.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید