preloader

3 مرحله در مورد چگونگی ترک یک عادت بد


3 مرحله در مورد چگونگی ترک  یک عادت بد
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10650 اشتراک گذاری :

 

 

آیا شما ناخن می جوید؟ زمان زیادی صرف تماشای تلویزیون می کنید ؟ در اواخر شب ریزه خواری می کنید؟ در اینجا خبر خوبی برای شما که در ترک عادت هایتان  ضعف هستید وجود دارد. در اینجا، سه تاکتیک ساده برای کمک به شما در ترک یک عادت بد می گوییم که برای تمام افراد کاربرد دارد.
 

داشتن انگیزه
یک مطالعه از افراد سیگاری نشان داد که آموزش تمرکز حواس در کمک به افراد دربرنامه های ترک مبتنی بر رفتار2 برابر بیشتر موثر بود. محققان بر این باورند تمرکز حواس می تواند برای هر نوع عادتی که در حال تلاش برای رفع آن هستید موثر باشد. متصل شدن به احساسات ناشی از اشتیاق به شما کمک می کند کمتر در پایبند عادت خود باشید ، بنابراین شما می توانند یاد بگیرید آن را ترک کنید.

تغییر محیط خود
محیط اطراف می تواند شما را به یک عادت بد تشویق یا ترک آن را تسهیل کند برای دفع خوردن هله هوله هایی شیرین ، مثلا یک کلوچه را با یک کاسه میوه  مبادله کنید، اگر شما نیاز به جلوگیری از چک کردن تلفن خود در چراغ قرمزدارید آن از نگهدارنده فنجان در حرکت استفاده کنید.


جایگزین کردن عادت بد با یک عادت سالم
محرک عادت های بد مثل استرس تمایل دارد که بی درنگ شما را در انجام عادت بد بیندازد . پس بیایید تا با یک طرح جلوتر از زمان اثر محرک پاسخ دهید اگر شما  جویدن ناخن های خود را هنگامی که اضطراب دارید انجام می دهید در محل کار ، شروع به تمرین تنفس عمیق منید  در هر زمانی که احساس ضعف می کنید .
 

منبع: health.com
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید