preloader

مزایای خرید کاندوم برای بهبود رابطه جنسی زناشوئی


مزایای خرید کاندوم برای بهبود رابطه جنسی زناشوئی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10424 اشتراک گذاری :

رابطه جنسی زناشوئی لذتی متقابل است و در بسیاری از مواقع عدم رضایت یکی از طرفین موجب سردی در زندگی و تحت تاثیر قرار گرفتن کلیه مسایل خانوادگی می‌شود. مزایای خرید کاندوم و استفاده از آن در بهبود این مسئله حائز اهمیت است. ریپورتاژ

قبل از هر چیز باید با تفاوت‌های لذت جنسی در زن و مرد آشنا باشید، زیرا این دو موضوع کاملا باهم متفاوت هستند و عدم آگاهی از آن می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به کانون خانواده وارد کند.

لذا اول باید بدانید که رابطه جنسی زناشوئی به دو بخش تقسیم می‌شود:

تحریک شدن:

به شکل علمی افزایش ترشح تستسترون (هورمون جنسی مردانه)، اندورفین (ترشحات عصبی ضد درد)، اکسی توسین و وازوپرسین (هورمونهایی که علاقه به روابط اجتماعی را افزایش داده و به ایجاد اعتماد میان افراد کمک می‌کند) در خون موجب بالا رفتن احساس خوشی و ایجاد تنش‌های مثبت عصبی می‌شود.

ارگاسم:

تغییرات در جریان مداوم رابطه جنسی، اوج لذت و برانگیختگی را موجب می‌شود به ناگاه این تحریکات و تنش‌ها فروکش می‌کند.

اما مشکل اینجاست که این دو مرحله یعنی تحریک شدن و ارگاسم در خانم‌ها و آقایان متفاوت است و اگر مردی تحریک شده باشد ولی همسرش در این سطح لذت قرار گرفته نباشد، ممکن است مرد به ارگاسم برسد اما لذت جنسی کامل برای زن اتفاق نیافتد.

تحریک پذیری در هر دو طرف رابطه جنسی زناشوئی نیاز به تنوع دارد و عدم توجه به این نکته می‌تواند رابطه زناشویی را به یکنواختی و یک زندگی را به سوی نابودی بکشاند.

یکی از راه‌های سریع، ساده و موثر در ایجاد تنوع رابطه جنسی انتخاب و خرید کاندوم است. امروزه با تولید انواع کاندوم و انواع محصولات ژل رابطه جنسی، امکان ایجاد تنوع و بهبود رابطه جنسی فراهم شده است.

  • چرا برخی از آقایان از کاندوم استفاده نمی‌کنند؟

یک باور غلط باعث شده است که برخی از افراد تصور کنند که استفاده از کاندوم مردانه موجب می‌شود از نهایت رابطه جنسی لذت نبرند؛ در صورتیکه از کاندوم‌های بسیار نازک با ضخامت چند میکرون گرفته تا انواع کاندوم تاخیری برای این طراحی شده‌اند که این دسته آقایان از لذت جنسی بیشتری برخوردار شوند.

برای مثال انواع کاندوم تاخیری نه تنها از زودانزالی جلوگیری می‌کنند بلکه باعث می‌شوند زمان ارگاسم زن و مرد به هم نزدیک‌تر شوند، در نتیجه رابطه جنسی موثر و ارزشمندی شکل بگیرد.

یکی دیگر از عوامل کمک کننده در حفظ تعادل در لذت جنسی زوجین استفاده از کاندوم خاردار و کاندوم فضایی است که باعث افزایش تحریک‌پذیری خانم‌ها می‌شوند. همین امر زمان رسیدن به اوج لذت جنسی خانم‌ها و رسیدن به ارگاسم همزمان را بهبود می‌دهد.

  • چرا برخی خانم‌ها دچار سردمزاجی در رابطه جنسی می‌شوند؟

یکی از شایع‌ترین موضوعات مربوط به این است که خانم‌ها در رابطه زناشویی به ارگاسم نمی‌رسند و به زبان ساده وقتی انرژی آزاد شده توسط هورمون‌‌ها تخلیه نمی‌شوند، موجب عصبی شدن زن و در طولانی مدت سردمزاجی رخ می‌دهد. پس دقت داشته باشید که در رابطه جنسی مراحل تحریک‌پذیری و ارگاسم را به گونه‌ای کنترل کنید که هر دو طرف اوج لذت در رابطه جنسی را تجربه کنند.

یکی دیگر از عواملی که موجب سردمزاجی جنسی در خانم‌ها می‌شود، احساس درد در رابطه زناشویی است. توصیه می‌شود خانم‌ها این موضوع را با شریک جنسی خود در میان بگذارند و برای رفع آن با خرید و انتخاب کاندوم مناسب یا استفاده از ژل لوبریکانت را امتحان نمایند و اگر خانم دارای واژن حساس است از کاندوم‌های ضدباکتریال استفاده شود.

  • نقش لباس زیر جذاب در تنوع رابطه زناشویی:

خانم‌ و آقا هر دو باید سعی کنند علاوه بر ایجاد رابطه جنسی زناشوئی در مکان‌های دیگری از خانه جدا از اتاق خواب، از لباس‌های زیر جذاب متنوع و رنگ‌های شاد استفاده کنند.

هرچند موضوع لباس زیر بیشتر در مورد خانم‌ها مطرح شده است اما آقایان نیز باید دقت داشته باشند که آنها نیز وظیفه دارند تا با استفاده از لباس‌های زیر متفاوت میل جنسی خانم‌ها را تحریک کنند.

 

نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید