preloader

اهمیت حمام اول صبح


اهمیت حمام اول صبح
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10071 اشتراک گذاری :

دوش گرفتن مزایای زیادی از جمله تامین سلامت عمومی بدن و رفع آلودگی و خستگی‌ دارد؛ اما جالب است که دوش گرفتن در صبح‌ها مزایای بیشتری نسبت به دوش گرفتن قبل از خواب شبانگاهی دارد. در این مطلب مزیت دوش صبحگاهی را برای شما بیان می کنیم. شما می‌توانید با تغییر ساعت دوش گرفتن روز را پر انرژی‌تر، سلامت‌تر و زیباتر آغاز کنید.

به یاد داشته باشید که دوش صبح خیلی سخت و اما در عین حال مفید است. پس حوله خود را بردارید و این مطلب رو تا انتها بخوانید!

 

 

دوش صبح گاهی | مواردی که نمیدانستید

 

دوش صبحگاهی بدن را برای ساخت گلبول‌های سفید جدید تحریک کرده و به این طریق سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. با توجه به ساعت بیولوژیکی بدن، تولید گلبول سفید در صبح بیشتر است و در صورتی که صبح‌ها دوش بگیریم میزان تولید آن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

تنها چیزی که برای شروع یک روز عالی نیاز دارید یک حوله حمام ، شامپو مناسب و چند دقیقه ای زمان است!

دوش گرفتن به طول کلی باعث پاکیزگی پوست شده و به سلامت آن کمک می‌کند؛ اما دوش صبحگاهی مزایای بیشتری برای پوست به ارمغان می‌آورد. صبح‌ها با دوش گرفتن می‌توانید چربی طبیعی پوست را متعادل کرده و تا حد زیادی از بروز آکنه جلوگیری کنید.

 

 

 

دوش هر روزه برای سرفه هم مفیده!

 

اگر زیاد سرفه می‌کنید می‌توانید با دوش گرفتن در صبح‌ها تا میزان زیادی آن را تسکین دهید. وقتی درگیر سرماخوردگی یا سرفه‌ی مزمن هستید، تمام مخاطی که در طول خواب شب جمع شده‌اند می‌توانند باعث گلودرد و سرفه در زمان بیداری شوند. بخار آب گرم در حمام صبحگاهی می‌تواند این خلط‌ها را سست کرده و در عرض چند دقیقه از آن‌ها خلاص شوید. دوش همراه با رایحه درمانی و استفاده از روغن اکالیپتوس تسکین سرفه را بسیار آسان‌تر می‌کند و درد عضلات را هم از بین می‌برد.

 

 

دوش آب سرد | مفید برای باروری

 

همچنین دوش صبحگاهی باعث افزایش باروری در آقایان می‌شود. اگر از دسته زوج‌هایی هستید که قصد بارداری دارید، می‌توانید برای افزایش شانس بارداری از این روش استفاده کنید. دوش آب سرد نه تنها باعث افزایش تستوسترون می‌شود، بلکه تحقیقات اخیر ثابت کرده است که تولید اسپرم در صبح‌های سرد به شدت افزایش پیدا می‌کند.

توصیه میکنیم لذت دوش اول صبح را از دست ندهید و با حوله تن پوش صبحانه خود را میل کنید.

 

 

 

همچنین مواردی در مورد مزایای دوش گرفتن در شب ها:

 

دانشمندان می گویند که دوش گرفتن در شب هنگام بدن را خنک می کند و به شما کمک می کند تا خواب بهتری داشته باشید، اما احتمالاً آن چیزی نیست که از دوش گرفتن بخواهید.

 

شواهد حکایتی از این واقعیت حمایت می کنند که دوش سرد در شب مانند صبح سخت نیست، احتمالاً به این دلیل که شما می توانید مستقیماً لباس خواب خود را بپوشید و بخوابید همچنین، ایستادگی در حمام، گاهی اوقات احساس یک آزمایش پایداری فیزیکی می کند.

 

مواردی در مورد مزایای دوش گرفتن در صبح:

 

کسانی که صبح زود دوش می گیرند کمی آرام تر از دیگران هستند. این یک روش کاملاً عالی سر حال بودن شما است.

همچنین دوش صبحگاهی  برای ویزیتور ها به شدت توصیه میشود. شما به عنوان بازاریاب باید همیشه مرتب و شاداب باشید تا بهترین فروش خود را هر روز تجربه کنید.

 

در این مطلب سعی کردیم مزایایی از حمام صبح گاهی براتون بنویسیم. امیدواریم همیشه سرحال وشاداب روزتون رو شروع کنید. همچنین برای خرید  انواع حوله های تن پوش و حمامی ، می توانید فروشگاه آنلاین حوله تتیس رو در گوگل جستجو کنید.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید