preloader

بیمه دندانپزشکی در رشت


بیمه دندانپزشکی در رشت
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10213 اشتراک گذاری :

لبخند بخش مهمی از هویت ما را شکل می‌دهد، زیرا تاثیر بسزایی در نوع نگاه دیگران به ما دارد. با توجه به این که طبق یک فرهنگ‌ نامناسب افراد دارای دندان‌های نامرتب، پوسیده و زرد رنگ در موقعیت‌های مختلف اجتماعی از وجهه‌ و احترام پایینی برخوردارند، داشتن دندان‌های سالم، مرتب و سفید در هر سنی برای هر یک از ما لازم و ضروری می‌باشد. اما از آنجایی که تعداد بسیاری از ما در شهر‌های بزرگی مثل تهران، رشت، کرج و زندگی می‌کنیم و توان پرداخت هزینه‌های سنگین دندانپزشکی را نداریم، برخلاف خواست خود از درمان دندان‌هایمان خودداری می‌کنیم؛ در چنین شرایطی بیمه دندان پزشکی با تخفیف‌های قابل توجهی که دارد می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه‌‌های ما داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به مزایای بیمه دندانپزشکی در رشت بپردازیم، برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه نامه‌های دندان ما را تا انتهای ایم مطلب همراهی نمایید.

 

کارت تخفیف دندان‌پزشکی در رشت

کارت تخفیف دندانپزشکی در رشت نیز همچون بیمه‌ دندانپزشکی جهت کاهش هزینه‌های درمانی دندان به وجود آمده است و بر همان مبنا عمل میکند‌. یعنی اگر شما کارت تخفیف را به مرکز مورد نظر شرکت ارائه دهید می‌توانید از خدماتی با تخفیف‌های چشمگیر بهره مند شده و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

 

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی همچون بیمه نامه‌های دیگر برای کاهش زیان‌های مالی ساخته شده است، این بیمه نامه فقط در زمینه استفاده از خدمات دندانپزشکی ما را پشتیبانی می‌کند و با هدف افزایش سطح سلامت و بهداشت افراد جامعه به وجود آمده است. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در سطح کشور به ارائه این بیمه درمانی مشغول هستند ولی شرایط خریداری بیمه و نحوه استفاده از خدمات آن برای هر شرکتی متفاوت است. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید حتما ویژگی‌ها، مزایا و معایب شرکت بیمه را مورد بررسی قرار دهید‌.

 

پوشش‌های بیمه دندانپزشکی

پوشش‌های بیمه دندان پزشکی در رشت طبق قوانین شرکت ارائه دهنده بیمه می‌تواند بخش‌های متنوعی داشته باشد.‌ به طور کلی تمامی شرکت‌ها از خدمات درمانی پایه مثل کشیدن دندان، جرمگیری، جراحی دندان، رادیوگرافی، ترمیم و پر کردن ، عصب کشی، بروساژ و پشتیبانی میکنند، ولی در خدماتی که به زیباسازی دندان‌ها مربوط می‌شود نوع پوشش‌ها میتواند تا حد بسیاری متفاوت باشد. برخی شرکت‌ها هیچ خدماتی را در بخش‌ زیباسازی دندان‌ها ارائه نمی‌دهند و برخی دیگر ممکن است خدمات را با تخفیفات جزئی ارائه دهند. شرکت مهراز کارت از معدود شرکت‌هایی است که علاوه بر خدمات درمانی خدمات زیبایی متنوعی مثل کامپوزیت، ارتودنسی، ایمپلنت و‌ را با یک تخفیف 30 درصدی نسبت به هزینه‌های آزاد ارائه میدهد.

 

نحوه استفاده از بیمه دندان پزشکی

همانطور که گفتیم استفاده از بیمه دندانپزشکی در رشت بسته به شرکت ارائه‌ دهنده‌ می‌تواند متفاوت باشد ولیکن بیشتر شرکت‌ها فقط در مراکز طرف قرارداد امکان خدمات‌دهی با اعمال تخفیفات را دارند‌، یعنی اگر شما به یک کلینیک دیگر مراجعه نمایید بیمه و تخفیفات ویژه آن شامل حال شما نمی‌شود و باید هزینه خدمات را بر اساس تعرفه‌های آزاد پرداخت نمایید.

 

مراکز طرف قرارداد بیمه دندانپزشکی مهراز در رشت

شرکت مهراز کارت با کلینیک‌های متعددی در رشت قرارداد دارد و به این ترتیب شما با مراجعه به این مراکز می‌توانید از تخفیفات 30 درصدی اعمال شده بر هزینه‌های آزاد استفاده نمایید. مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد مهرازکارت در رشت در حقیقت همان کلینیک‌های خصوصی دندانپزشکی می‌باشند و از مواد با کیفیت، تجهیزات نوین و پزشکان با تجربه‌ای برخوردارند.

 

بهترین بیمه دندانپزشکی رشت

مثل همیشه هزینه در صدر معیار‌های ما قرار می‌گیرد، یکی از مهم‌ترین موارد در زمان خریداری این بیمه نامه میزان و زمان پرداخت حق بیمه است، به عنوان مثال بعضی از شرکت‌ها ماهانه مبلغی را به عنوان حق بیمه از بیمه گذاران دریافت می‌کنند و برخی دیگر نیز همانند مهراز کارت حق بیمه ناچیزی را با اعتباری یک‌ ساله دریافت می‌نمایند‌. از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد ارائه خدمات است، پوشش‌های بیمه دندان و خدمات ارائه شده توسط آن بسیار حائز اهمیت است. برخی شرکت‌ها فقط خدمات درمانی دندان را تحت پوشش‌های خود قرار می‌دهند، این در حالیست که برخی از شرکت‌های دیگر همچون مهراز کارت علاوه بر پوشش دهی تمامی خدمات درمانی دندان، از خدمات زیباسازی دندان، مو و پوست و جراحی بینی نیز با همان خرید یک بار بیمه دندانپزشکی پشتیبانی می‌کنند. همچنین امکان پرداخت اقساطی هزینه‌ها و تعداد مراکز طرف قرارداد از دیگر فاکتور‌های تاثیر گذار در تعیین بهترین بیمه دندانپزشکی در رشت می‌باشد‌.

 

خرید بیمه دندانپزشکی

برای خرید اینترنتی کارت دندانپزشکی می‌توانید به سامانه مهراز کارت مراجعه نمایید. در این وب سایت کافیست بعد از پر کردن فرم ثبت نام مبلغ عضویت را واریز نمایید تا مراحل خرید شما تکمیل گردد‌. در نهایت بعد از تایید مشخصات کارت دندان شما با ارسال در زمان و مکان دلخواه شما به دستتان خواهد رسید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید