preloader

درباره کاشت مو و کاشت ابرو چه می‌دانید؟


درباره کاشت مو و کاشت ابرو چه می‌دانید؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10178 اشتراک گذاری :

 

کاشت ابرو و کاشت مو یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که روی جذابیت افراد تاثیر بسیاری دارد ما در مطالب این صفحه قصد داریم اطلاعات جامع و مفیدی را درباره‌ی پروسه کاشت مو و کاشت ابرو در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار دهیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب این صفحه را تا انتها دنبال کنید.

 

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از بهترین روش‌های درمانی برای بازگشت موهای از دست رفته است که با استفاده از روش‌های مختلف آن می‌توان موهای خود را به حات اول بازگرداند. این روش همواره دچار تغییر بوده و با پیشرفت روز افزون علم، روز به روز روش‌های مناسب‌تری به وجود آمده است. کاشت مو ابتدا در کشور ژاپن و در سال 1939 صورت گردید و امروزه به دلیل مزایای بسیار زیاد و عوارض کم آن بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشت مو در چه مناطقی امکان‌پذیر است؟

در صورتی که بانک موی مناسبی داشته باشید کاشت مو در تمام نقاط سر امکان پذیر است و این روش محدودیتی نخواهد داشت همچنین اگر دچار کم پشتی در قسمت‌هایی مانند ریش، سبیل، و ابرو هستید نیز می‌توانید جهت پیوند مو اقدام کنید.

چه کسانی برای کاشت مو مناسب‌اند؟

به طور معمول کاشت مو به افراد زیر 25 سال توصیه نمی‌شود مگر اینکه این افراد بر اثر سانحه یا مسائل دیگر به کاشت مو نیاز داشته باشند. در ضمن باید بدانید کاشت مو برای عموم افراد امکان‌پذیر است اما باید توجه داشته باشید افرادی که بیماری‌ها دیابتی یا عفونی دارند و یا ضخامت پوستشان بیش از مقدار معمول است کاشت مو برایشان میسر نیست.

روش‌های مختلف برای کاشت مو

باید در نظر داشته باشید با پیشرفت روز افزون علم پزشکی همه روزه شاهد روش‌های جدید برای کاشت مو هستیم که این موضوع سبب شده تا روز به روز با کمترین مشکلات، بهترین نتیجه‌گیری را برای کاشت مو شاهد باشیم.

از جمله روش‌هایی که امروزه در کلینیک‌های معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به روش‌هایی مانندSUT ، FIT، FUT و FUE اشاره نمود که در زیر به یک مورد از این روش‌های اشاره می‌کنیم و درباره آن توضیح می‌دهیم.

کاشت مو به روش SUT

یکی از بهترین روش‌های کاشت مو، کاشت مو به روش SUT است. با استفاده از این روش می‌توان در مدت زمان کمی بدون هیچ‌گونه درد و خون‌ریزی مراحل کاشت مو را به راحتی انجام داد. در این روش می‌توان در هر جلسه کاشت، چیزی حدود 14000 تار مو را در نواحی مختلف کاشت به همین دلیل این روش به عنوان پرتراکم‌ترین روش‌ پیوند مو شناخته می‌شود. اما باید در نظر داشت هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش‌های کاشت به مراتب بالاتر بوده زیر در این روش از سری دستگاه‌های بسیار مدرن و پیشرفته استفاده می‌کنند.

کاشت ابرو

جالب است بدانید مراحل کاشت ابرو همانند پیوند مو می‌باشد. کاشت ابرو یک روش بسیار ظریف بوده که برای هر فرد به طور خاصی انجام ‌می‌شود در کاشت ابرو باید به بسیاری از نکات مهم از جمله زاویه رویش مو و محل قرار گیری گرافت‌ها توجه کرد.

کاشت ابروی طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو برای افرادی که دارای اسکار یا شکستگی هستند بسیار مهم است. این روش یک راهکار بسیار مناسب برای جایگزینی یا اصلاح ابرو می‌باشد و جالب است بدانید برای کاشت ابروی طبیعی از همان روش‌های کاشت مو استفاده می‌شود.

چه سنی مناسب کاشت ابرو

باید در نظر داشته باشید کاشت ابرو برای افراد 18 تا 25 سال تنها تحت شرایط خاصی انجام می‌شود و در غیر این صورت کاشت ابرو برای این حدود سنی به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد و این روش کاشت برای افراد بالای 25 سال انجام می‌شود.

برای کاشت ابرو چه تعداد گرافت مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

باید بدانید برداشت گرافت بستگی به مدل ابرو و تراکم خواسته شده‌ی فرد دارد و معمولا 1000 تا 1300 ریشه مو برای هر دو ابرو جداسازی می‌شود.

از دست دادن یا کم‌پشتی ابروها می‌تواند به چه دلایلی باشد؟

  • افرادی که به صورت ژنتیکی ابروهای خود را از دست دادند
  • عفونت
  • انجام تاتو و هاشورهای مکرر ابرو
  • سوختگی
  • بیماری‌های سیستمیک
  • آلوپسی آره‌تا
  • اختلالات رشد مو
  • بیماری‌های تیروئیدی
  • افزایش سن

ترمیم مو

بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله نداشتن بانک موی مناسب و هزینه‌های کاشت مو نمی‌توانند از روش‌های کاشت مو استفاده کنند. در این باره بهترین روش ترمیم مو به روش HRT است. در این روش می‌توان با بانک مویی که کلینیک مورد نظر در اختیار دارد جنس، رنگ و موی مورد نظر خود را انتخاب کرد و نسبت به میزان مورد نظر ترمیم مو را انجام داد.

کلینیک کاشت مو و ابروی ساعی

ما در این صفحه مطالب جامعی درباره کاشت مو و کاشت ابرو جمع آوری کردیم و روش‌های مختلف کاشت مو را یاد آور شدیم. همچنین درباره کاشت ابرو و ترمیم مو نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دادیم اینک به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت کاشت مو و کاشت ابرو به یکی از بهترین کلینیک‌های پوست و مو یعنی کلینیک پوست و موی ساعی مراجعه کرده و از خدمات این کلینیک بهره‌‌مند شوید.

 

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید