preloader

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی بدون پیش پرداخت


خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی بدون پیش پرداخت
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10163 اشتراک گذاری :

طی سالهای اخیر شرکت های بسیار زیادی تاسیس شده اند که به منظور فروش لوازم، مواد دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی مشغول به کار گردیده اند و با توجه به اینکه این تجهیزات جزء وسایل کارآمد و ضروری در حوزه های متفاوت بوده نیاز است که حتماً در زمان خرید آنها به کیفیت لوازم دقت شود و همچنین در زمان خرید محصولات کاربران باید علاوه بر اینکه به قیمت تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی دقت می‌کنند بلکه کیفیت و اصالت کالاها را نیز به صورت دقیق بررسی نمایند.

آنچه که سبب می‌شود تا مشتریان در خرید تجهیزات دندانپزشکی دچار سردرگمی شوند وجود برندهای مختلف با قیمت های متفاوت می باشد و افزایش برندها سبب شده تا بین این شرکت‌ها نیز رقابت های جدی صورت بگیرد و همه آنها در تلاش باشند تا بتوانند کیفیت محصولات خود را افزایش بدهند. البته کیفیت تجهیزات دندانپزشکی به دلیل کاربرد آنها برای بیماران و سلامت آنها بسیار حائز اهمیت است.

 اما چندین نکته مهم وجود دارد که حتماً باید در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی و به صورت کلی تجهیزات پزشکی به آن ها توجه شود تا بتوان مناسب‌ترین ها را خریداری کرد. اولین اقدام در زمان خرید تجهیزات دندانپزشکی توجه به مرکز خرید و فروشگاهی بوده که می خواهیم از آن استفاده نماییم.

بهترین تجهیزات دندانپزشکی را از کجا بخریم؟

در صورتی که تصمیم دارید تا برای خرید تجهیزات دندانپزشکی اقدام کنید و به سراغ یک مرجع عالی و مطمئن به منظور خرید تجهیزات دندانپزشکی هستید می توانیم به شما کام طب را معرفی کنیم.

خوشبختانه کام طب یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد که به منظور ارائه خدمت رسانی به جامعه دندانپزشکی تاسیس گردیده و اقدام به ارائه مواد و تجهیزات دندانپزشکی نموده است. آنچه که سبب می‌شود تا این فروشگاه اینترنتی از سایر رقبا متمایز باشد کیفیت محصولات و اصالت و قیمت تجهیزات دندانپزشکی بوده است.

در کام طب شما میتوانید هرگونه کالا را از نظر کیفیت و اصالت بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین ها در اختیار شما قرار گرفته اند؛ البته تمامی تلاش این مجموعه بر آن بوده تا بتواند این محصولات عالی را با قیمتهای بسیار پایین و معقولانه در اختیار مشتریان خود بگذارد.

دندانپزشکان عزیز علاوه بر اینکه می‌توانند به صورت نقدی برای خرید تجهیزات دندانپزشکی اقدام کنند بلکه شرایط اقساطی و تخفیفی نیز برای آنها در نظر گرفته شده و تخفیف ها به صورت مناسبتی و روزانه در اختیار آنها قرار می گیرد و همچنین برای خرید تجهیزات دندانپزشکی به صورت قسطی میتوانند ماهانه اقساط را واریز کنند و افزون بر آن می‌توانند بدون پیش پرداخت برای برخی از کالاهای بالای ۵۰ میلیون تومان نیز اقدامات لازم را انجام بدهند.

از اصلی ترین مزیت های فروشگاه اینترنتی کام طب بر این بوده که قیمت تجهیزات دندانپزشکی را با مناسب ترین حالت و ضمانت استاندارد کالا، ضمانت اصل بودن کالا، پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته، پرداخت در محل و تحویل اکسپرس برای خرید مواد و تجهیزات وجود دارد.

کام طب تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند رضایت مشتریان عزیز را جلب کرده و هزاران محصول متنوع و باکیفیت را در اختیار مشتریان در یک بستر راحت و در دسترس قرار بدهد.

انواع تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات پزشکی جزء نمونه وسایلی هستند که از طیف بسیار گسترده ای برخوردارند و می‌توان از جمله انواع تجهیزات پزشکی به موارد زیر اشاره نمود:

  • یونیت دندانپزشکی
  • اتوکلاو دندانپزشکی
  • رادیوگرافی دندانپزشکی
  • سنسور RVG
  • فسفرپلیت
  • ساکشن و کمپرسور دندانپزشکی
  • و...

انواع تجهیزات دندانپزشکی شامل این موارد می باشد: یونیت صندلی دندانپزشکی، کابینت عملیاتی به منظور نگهداری وسایل مختلف، چراغهای عملیاتی دندانپزشکی، تجهیزات تصویربرداری با اشعه ایکس، تجهیزات آب و برق، هندپیس ها، تجهیزات استریلیزاسیون و  سیستم های تحویل برای دسترسی آسان به دستگیره ها، سرنگ ها و

هر کدام از وسایل فوق خود دارای انواع گسترده ی می باشند.

 

شرکتهای تولیدی در طراحی و ساخت لوازم پزشکی باید قبل از هر چیزی به استانداردهای بین المللی ( FDI، CE، ISO، ...( توجه ویژه‌ای داشته باشند و در طراحی و ساخت آنها نکات مهم و استاندارد ها را در نظر بگیرند و سپس به تولید بهترین نمونه های تجهیزات پزشکی بپردازند. همانگونه که در ساخت تجهیزات دندانپزشکی توجه به استانداردها و بالا بودن کیفیت مهم است برای ساخت هر نوع تجهیزات پزشکی نیز این موارد باید رعایت گردد.

در تمامی دستگاههای پزشکی و دستگاه های الکتریکی و غیر آن باید استاندارد های مشخصی رعایت شود که طی آن معین می‌شود که هر دستگاه در شرایط مختلف باید چه تجهیزات و مشخصاتی داشته باشد.

بد نیست که این نکته را به خاطر داشته باشید که صلاحیت برندها و شرکت ها توسط اداره کل تجهیزات پزشکی مشخص شده و به مخاطبان ارائه گردیده تا آنها بدانند که آیا لوازم پزشکی مدنظرشان طبق استانداردهای بین المللی بوده است یا خیر.

افرادی که می خواهند برای خرید تجهیزات پزشکی و خرید تجهیزات دندانپزشکی اقدام کنند باید علاوه بر این که استانداردهای وسایل مربوطه را بررسی می کنند و به قیمت تجهیزات دندانپزشکی و لوازم پزشکی توجه میکنند و باید از شرکت هایی استفاده کنند که به عنوان مناسب ترین و قابل اعتماد ترین ها شناخته شده اند و قبل از اینکه خریدشان را نهایی کنند حتماً به مشخصات و تجهیزات محصولات خریداری شده شان دقت کنند و سعی کنند از هر وسیله‌ای اطلاعات کامل را کسب نماید و در صورتیکه نیاز به دریافت مشاوره دارند حتماً از فروشنده و شرکت مورد نظر استفاده کنند و بتوانند برای خرید آگاهانه اقدام نمایند.

خرید تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت

به دلیل اهمیت ویژه تجهیزات دندانپزشکی و کاربردهای وسیع آنها در سلامت انسان باید حتماً به کیفیت این محصولات دقت کرد؛ چرا که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند و به منظور دارا بودن کیفیت و افزایش کارایی باید مطابق استانداردهای مشخص شده این محصولات را طراحی و تولید نمود.

شرکت های تولیدی که اقدام به تولید چنین محصولات حساسی می نمایند قبل از اینکه سود شخصی شان را مد نظر بگیرند باید به فکر سلامت مردم و کیفیت زندگی آنها باشند و در تمامی فعالیت‌های خود این موضوع را مدنظر گرفته و سپس بهترین محصولات را تولید کرده و روانه بازار نمایند تا بتوانند رضایت مشتریان عزیز را کسب کنند.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید