preloader

بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران


بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10116 اشتراک گذاری :

ایمپلنت ها روشی ارجح برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند زیرا از نظر ظاهر و عملکرد بسیار شبیه به دندان های طبیعی هستند.

 ایمپلنت ها در استخوان فک قرار می گیرند و بعد از گذراندن دوره بهبودی تاج دندان بر روی این پایه ها قرار می گیرد.

روش قرار دادن ایمپلنت دندان

 قرار دادن ایمپلنت هم مانند هر درمان دیگری نیاز به شرایط خاصی دارد. استفاده از برند های قابل اطمینان ایمپلنت و همچنین وضعیت سلامت فک و لثه فرد در موفقیت این جراحی بسیار موثر است.  

علاوه بر این ها اهمیت میزان مهارت و تجربه دندانپزشک ایمپلنت کمتر از موارد گفته شده نیست.

دندانپزشک باید فرد را از لحاظ شرایط مورد نیاز کاشت ایمپلنت بررسی کند و در صورت وجود مشکل در لثه یا فک از جمله ضعیف بودن آن با تخصص خود عمل پیوند استخوان را انجام دهد.

در این راستا ما در مرکز دندانپزشکی دکتر گشاده در تهران با بهترین دندانپزشکان ایمپلنت با تجربه و ماهر و با تکنولوژی های روز دنیا برای کاشت موفق ایمپلنت، آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

دکتر عزیز گشاده رو

دکتر عزیز گشاده رو در تهران ‎متخصص پروتزهای دندانی، ایمپلنت و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در تهران،رتبه اول بورد تخصصی کشور ِ تا کنون بیش از 20.000 کیس موفق ایمپلنت برای هموطنان ایرانی و خارجی انجام داده اند. دکتر عزیز گشاده رو تا کنون دهها  کارگاه آموزشی لمینت و روکش های زیبایی دندان  در سراسر کشور برای دندانپزشکان گرامی برگزار کرده است.

با توجه به شرایط منحصر بفرد فک و دندان هر شخص بهتر است از تیم تخصصی دکتر عزیز گشاده رو بهترین راهکار و مشاوره زیبایی  را دریافت کنید  09120411399

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.