preloader

کارت دندانپزشکی


کارت دندانپزشکی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10258 اشتراک گذاری :

تقریباً بیش از ۹۰ درصد ما در طول زندگی خود بارها دندان درد را تجربه کرده و به خدمات پر هزینه دندانپزشکی‌ احتیاج پیدا کرده ایم، با توجه به این که خدمات این مراکز درمانی هزینه‌های گزافی دارند و خیلی از ما از عهده پرداخت آن بر نمی‌آییم. طبیعی است که برای کاهش هزینه‌های درمانی و زیبایی دهان و دندان خود و خانواده به فکر خرید کارت دندانپزشکی باشیم.

 

کارت دندانپزشکی

همانطور که می‌دانید بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی دندانپزشکی را فقط در بخش‌های جزئی مثل کشیدن دندان و جرمگیری پوشش می‌دهد، بنابراین با توجه به گستردگی خدمات و هزینه‌های درمانی دندان و کافی نبودن تخفیف‌های این بیمه نامه، کارت تخفیف دندانپزشکی به وجود آمده است. این کارت سال‌هاست توسط شرکت‌های مختلفی در سطح کشور به منظور افزایش سطح سلامت جامعه با کاهش هزینه‌های درمانی دندان ارائه می‌شود.

 

تعرفه‌های دندانپزشکی

بخش بزرگی از هزینه‌های اعلام شده توسط متخصصان و دندان‌ پزشکان بر اساس تعرفه‌های ثابت دولتی تعیین می‌شود. بخشی دیگر نیز بر اساس فناوری‌ها و تجهیزات مورد استفاده و تجربه پزشکان تعیین می‌شود. همچنین میزان ناهنجاری‌‌ها، اورژانسی بودن و وخامت دندان نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت دارد. همانگونه که اطلاع دارید هزینه‌ دندانپزشکی همیشه در جهت افزایش در حرکت بوده و با جلو رفتن زمان تعرفه‌های دندان پزشکی نیز افزایش می‌یابد، شما با خریداری کارت دندانپزشکی مهراز می‌توانید در هر زمانی خدمات درمانی و زیبایی دندان‌های خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

 

کارت تخفیف دندانپزشکی

این کارت در حقیقت یک برگه تخفیف در حوزه سلامت و درمان برای مراکز دندانپزشکی می‌باشد. بسته به شرکت ارائه‌ دهنده‌ کارت دندان تخفیف‌های متفاوتی ارائه می‌شود‌. این تخفیف‌ها از ۸ درصد شروع شده و روی هزینه‌های آزاد خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد شرکت اعمال می‌شود. به عنوان مثال شرکت مهراز برای خدمات درمانی و زیبایی دندان تخفیف‌های ۵۰ درصدی را اعمال می‌کند.

 

مزایا و معایب کارت دندانپزشكي

از مزایای این کارت می‌توان به گستردگی خدمات آن اشاره نمود، این کارت در زمینه‌های درمانی خدماتی همچون کشیدن دندان، جراحی دندان عقل، رادیوگرافی، بروساژ، جرم گیری و… را ارائه می‌کند. همچنین این کارت علاوه بر خدمات درمانی، خدمات زیباسازی دندان را که شرکت‌های بیمه پشتیبانی نمی‌کنند نیز ارائه می‌دهد، در بخش زیباسازی می‌توان به خدماتی همچون ایمپلنت، کامپوزیت، ارتودنسی و.‌‌.. اشاره نمود. همانطور که ذکر شد کارت دندانپزشکی کاربرد گسترده و کارآمدی دارد.

 

دندانپزشکی ارزان‌

ارزانی و کیفیت هیچ موقع نمی‌توانند به درستی در کنار یکدیگر قرار گیرند، زیرا در هر خدمت یا محصولی کیفیت بالا مستلزم هزینه بیشتری است. به عنوان مثال در خدمات دندانپزشکی هرچه کیفیت مواد و تجهیزات استفاده شده بالاتر باشد قیمت نهایی نیز بیشتر می‌شود‌. تنها راه استفاده از خدمات ارزان و در عین حال با کیفیت دندانپزشکی تهیه کارت دندانپزشکی می‌باشد، در این صورت تخفیفی که موجب ارزان‌شدن خدمات می‌شود به دلیل کاهش کیفیت مواد نیست بلکه به دلیل قراردادی می‌باشد که مرکز درمانی با شرکت ارائه‌ دهنده‌ کارت بسته است.

 

نحوه استفاده از کارت دندانپزشکی

برای استفاده از کارت دندان باید به مراکز طرف قرارداد شرکت ارائه‌ دهنده‌ کارت مراجعه فرمایید تا بتوانید از تخفیف‌های ۵۰ درصدی بهره‌مند شوید. در صورت مراجعه به مراکز درمانی دیگر تخفیف ارائه شده شامل حال شما نمی‌شود. بسیاری فکر می‌کنند تخفیف‌های مراکز طرف قرارداد به دلیل داشتن پزشکان بی تجربه، تجهیزات قدیمی و مواد بی‌کیفیت می‌باشد. این در حالیست که مراکز طرف قرارداد در حقیقت همان مطب‌های آزاد و تخصصي هستند و فقط به دلیل قراردادی که با شرکت دارند به شما این تخفیفات را می‌دهد.

 

خرید کارت دندانپزشکی

در وهله اول برای خرید این کارت باید با در نظر گرفتن شرایط ثبت نام و ارائه خدمات بهترین شرکت ارائه‌ دهنده‌ را بیابید. به عنوان مثال شرکت مهراز کارت به دلیل ارائه تخفیف‌های ۵۰ درصدی، بدون سقف و محدودیت فقط با پرداخت یک حق بیمه ناچیز جزو شرکت‌های مطرح قرار دارد.

برای خریداری کارت دندانپزشکی مهراز کافیست به وب سایت اینترنتی مهراز کارت مراجعه کرده و در صفحه خرید اطلاعات خواسته شده را ثبت کنید. حالا کارت شما در 24 ساعت آینده به دستتان خواهد رسید و شما با این کارت می‌توانید تا یک سال از تخفیف ۵۰ درصدی برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان، پوست و مو، جراحی بینی، مشاوره و مامایی و مشاوره خانواده و ... بهره‌مند شوید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظرات کاربران
مهسا بیاتی 1401/06/23
سلام با مهراز میتونیم از خدمات زیبایی و دندانپزشکی هم استفاده کنیم؟؟
نظرات کاربران
فاطمه اختیاری 1401/06/23
سلام چجوری میشه از خدمات مهراز استفاده کرد؟
نظرات کاربران
فاطمه اختیاری 1401/06/17
سلام وقت بخیر مهراز کارت فقط خدمات دندانپزشکی داره؟مطباش کجاست؟