preloader

اجاره دستگاه اکسیژن ساز


اجاره دستگاه اکسیژن ساز
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10094 اشتراک گذاری :

اجاره دستگاه اکسیژن ساز 
یکی از تجهیزات پر کاربرد پزشکی دستگاه اکسیژن ساز است که توسط بیماران مختلفی که راه تنفسی آن ها بسته شده به ویژه بیماران تنفسی استفاده می شود.
این دستگاه از لوازم جانبی مختلفی مانند ماسک تنفسی، لوله رابط اکسیژن، مرطوب کننده، فیلتر و غیره ساخته شده که در هنگام اجاره دستگاه اکسیژن ساز توجه کنید که تمام لوازم را به همراه داشته باشد.


این دستگاه فشرده سازی هوای محیط را انجام می دهد و تامین کننده گاز غنی از اکسیژن برای بیمار بوده، بیمارانی که به این دستگاه نیاز دائمی ندارند، می توانند به جای این که هزینه زیادی را صرف خریدن آن کنند به اجاره دستگاه اقدام نمایند.
 
بنابرین بیمارانی که به بیماری های قلبی، آسم، التهاب ریه، عفونت ریه، انسداد ریه، بیماری مزمن ریوی، آمفیزم و پنومونی مبتلا هستند، می توانند این دستگاه را با هزینه مناسبی اجاره کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.
دستگاه اکسیژن ساز چیست  
بسیاری از بیمارانی که به هر دلیلی راه تنفسی آن ها دچار مشکل شده است، می خواهند بدانند دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد.
این دستگاه پزشکی هوای مورد نیاز بیمارانی که مشکلی تنفسی دارند را تامین می کند به همین دلیل مهم ترین ابزار کمک تنفسی برای آن ها محسوب می شود.
بسیاری از پزشکان به جای سیلندر اکسیژن استفاده از دستگاه اکسیژن ساز را به بیماران توصیه می کنند؛ چون بیمار به شارژ مداوم کپسول نیازی ندارد
این ابزار پزشکی ترکیب گازهای موجود در هوا را تجزیه می کند و غلظت مورد نیاز را تامین و اکسیژن غنی شده را به بیمار می رساند
اکسیژنی که توسط این دستگاه تولید می شود با بافت مخاط و بافت ریه سازگار بوده و آسیبی به آن ها نمی رساند. هوا توسط فیلترهایی که این دستگاه دارد، تصفیه و آلودگی های آن از بین می رود
دستگاه اکسیژن ساز به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی دارد به همین دلیل بیماران تنفسی که می خواهند در منزل خود از این دستگاه استفاده کنند با قیمت مناسبی می توانند آن را اجاره نمایند
به راحتی مقدار خلوص اکسیژن در این دستگاه قابل تنظیم است در نتیجه شما با اجاره این دستگاه و حتی دستگاه های دیگر پزشکی از آرین طب دیگر هیچ نگرانی بابت افراط اکسیژن یا کمبود اکسیژن ندارید.


 تنظیمات و کارکرد آسان، قابلیت ارائه 96 درصد اکسیژن خالص، جا به جایی راحت و آسان، قابلیت حمل آسان، قابلیت استفاده در منازل و مراکز درمانی و نمایش لحظه ای خلوص اکسیژن از ویژگی های دستگاه اکسیژن زا محسوب می شوند
انواع دستگاه اکسیژن ساز
برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز باید با انواع مختلف آن آشنایی داشته باشید در این قسمت از محتوا قصد داریم انواع دستگاه اکسیژن ساز را برای شما شرح دهیم:

  • دستگاه اکسیژن ساز جریان مداوم: این مدل دستگاه، هوا را با سرعت ثابت بدون توجه به مقدار تنفس انتقال می دهد. این نوع دستگاه ها در هر دقیقه می توانند تا 3 لیتر اکسیژن را به فرد برسانند.
  • دستگاه اکسیژن ساز جریان متناوب: این دستگاه زمانی که کاربرد عمل دم را انجام می دهد، جریان اکسیژن را برقرار می کند. این مدل دستگاه ها می توانند در هر دقیقه 6 لیتر اکسیژن به بیمار برسانند.
  • دستگاه اکسیژن ساز ثابت: برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز می توانید، این مدل را انتخاب کنید. این نمونه دارای چهار چرخ است و بهترین گزینه برای افرادی محسوب می شود که می خواهند سطح اکسیژن خون کمی را به صورت متداوم استفاده کنند. از ابعاد کوچکی برخوردار بوده، لذا برای استفاده در منزل می تواند، گزینه مناسبی محسوب شود. بنابرین بیماران تنفسی که می خواهند در منزل خود از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند، توصیه می شود این مدل را اجاره نمایند. این مدل دستگاه ها قابلیت تولید اکسیژن از 3 لیتر تا 10 لیتر را دارند محدودیتی که این مدل ها دارند این است که قابلیت شارژ یا حمل ندارند و باید در مجاورت پریز برق همیشه قرار بگیرند. این نمونه دستگاه نسبت به مدل قابل حمل یا همراه قابلیت ذخیره اکسیژن و ظرفیت تولید بیشتری را دارد.
  • دستگاه اکسیژن ساز همراه یا قابل حمل: این مدل دستگاه به دلیل بی سیم بودن و وزن کمی که دارد از محبوبیت فراوانی برخوردار است. برای حفظ نیرو از باتری در این دستگاه ها استفاده می شود و در هر مکانی قابلیت استفاده دارد. بیمارانی که ممکن است در هر لحظه دچار مشکل تنفسی شوند و به اکسیژن نیاز داشته باشند اجاره دستگاه اکسیژن ساز همراه بهترین گزینه محسوب می شود. انواع دستگاه های اکسیژن ساز در ظرفیت های 10 لیتر، 6 لیتر، 5 لیتر و 3 لیتر تولید می شوند به عنوان نمونه، دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتر قادر است در هر دقیقه 5 لیتر اکسیژن را تولید کند.

 

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید