preloader

اشتباه های آرایشی که شما را شلخته نشان می دهد - قسمت دوم


اشتباه های آرایشی که شما را شلخته نشان می دهد - قسمت دوم
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11046 اشتراک گذاری :
در قسمت اول این مقاله مواردی را بررسی کردیم که رعایت آنها باعث زیباتر و نافذتر شدن آرایش شما میشود. در قسمت دوم به موارد دیگری که برای داشتن آرایشی بهتر و نافذتر باید آنها را در نظر بگیرید اشاره میکنیم.

خط چشم خود را ناهموار می کشید


بهترین راه برای به دست آوردن خط چشم متقارن : تمرین، تمرین و تمرین است . توصیه می شود  خط چشم مایع خود را با ژل یا کرم به دلیل برس زاویه دار آن تعویض کنید. با استفاده از آن مستقیم و تمیز تر می توان کار کرد. به جای پریدن مستقیم به کشیدن خط  از وسط چشم با دقت بیشتر از گوشه چشم شروع  کنید تا به طول مورد نظر تان برسید. با یک بال کوچک در هر دو طرف  شروع کنید.  در ادامه همیشه می توانید  آنرا بزرگتر کنید.

 

آرایش چشم دودی با استفاده از تنها یک سایه


استفاده از تنها یک سایه برای آرایش یک چشم دودی سخت ترکیب می شود. بخصوص اگر شما ازرنگ سیاه استفاده کنید.  اضافه کردن حداقل دو رنگ دیگر شاید بنظر طولانی بیاید اما در واقع صرفه جویی در وقت  است. این کار بهتر می شود اگر شما از یک سایه پایه نیز استفاده کنید.  اگر شما ابتدا با یک سایه قهوه ای روشن، پس از آن قهوه ای متوسط، پس از آن سیاه و سفید استفاده کنید نتیجه خیلی بهتری خواهید گرفت.
 

ریختن رژ لب


هنگام غذا خوردن، حرف زدن و نوشیدن اکثر افراد رژ لب خود را از دست می دهند.  به همین دلیل خط لب ضروری است چرا که رژ  را در یک قاب نگه می دارد. با استفاده از بوم لب قبل از این کار اطراف لب مانند یک سد رژ لب را از ریختن به فضای اطراف لب حفظ می کند همچنین  با این کار رژ طولانی تر روی لب می ماند.


ریمل مژه و ابرو شما قدیمی است


اگر ریمل مژه و ابرو شما بیشتر از یک تا سه ماه از تاریخ خریداری اش می گذرد احتمالا با تکه های خشک شده روی گونه خود در پایان  روز همراهید! پس باید آنرا دور بیندازید مگر اینکه بخواهید مژه هایتان مثل تار عنکبوت بنظر آید.

 

بحران ریمل مژه و ابرو


پوست اطراف چشم شما چربی ترشح می کند که این چربی ریمل مژه و ابرو را ذوب کرده و شکل لکه روی پلک شما باقی می گذارد. استفاده از پودر پوشاننده  در اطراف چشم می تواند  به حفظ رنگدانه کمک کند. پودر به عنوان یک سد عمل می کند و چربی را نگه می دارد. همچنین توصیه  شده از ریمل خیلی تیره اجتناب کنید، که در معرض ابتلا به لکه ریمل قرار نگیرید!

 

ابروی خود را فراموش می کنید


ابرو بخش عظیمی از چهره را تشکیل می دهند. اگر آرایش چشمان شما غلیظ است و یک چهره پر از آرایش دارید می توانید ابرو را نادیده بگیرید. اما در مواقع معمولی، از پودر یا موم رنگی در ابرو خود استفاده  کنید. سعی کنید از ترفند چرب کردن ابروهای خود استفاده کنید.

منبع: RD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید