preloader

داشتن رابطه جنسی بهتر با دیابت


داشتن رابطه جنسی بهتر با دیابت
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 12580 اشتراک گذاری :

 


دیابتی ها نیز در رختخواب می توانند مشکلی نداشته باشند!  شما می توانید بر مواردی از قبیل قند خون پایین، خشکی واژن، یا مشکلات نعوظ به عنوان موانع غلبه کنید، به جای اینکه اجازه دهید این مشکلات مانع ارتباط خوب جنسی شما  شوند با برنامه ریزی می توانید برخی از چالش ها را از بین ببرید. شما ممکن است آمادگی بیشتری برای نقاشی دیوار های منزلتان داشته باشید تا  با داشتن رابطه جنسی، اما با این ترفندها و ایجاد صمیمیت آرام تر کند. همچنین به یاد داشته باشید که مراقبت خوب از بیماری دیابت تان می تواند  راه  اول برای جلوگیری یا محدود  شدن مسائل جنسی مبتلایان به دیابت باشد .
این ترفندها و راهنمایی همچنین می توانید رابطه جنسی را آسان تر و سرگرم کننده تر کند.

 

راهکارهایی  برای داشتن رابطه جنسی بهتر

رابطه جنسی مثل ورزش است.

این کار کمک می کند تا از افت قند خون  شما جلوگیری شود بدن شما فقط بعد از ارگاسم کمی افت قند خون پیدا می کند  ." اگر از انسولین استفاده می کنید  قند خون تان  را قبل از رابطه جنسی   چک کنید و اگر پایین بود از یک میان وعده استفاده کنید . برای لذت بیشتر، می توانید از تنقلات هنگام  عشقبازی استفاده کنید  سعی کنید  توت فرنگی یا یک بستنی یا شکلات را امتحان کنید


فقط با میلتان پیش بروید.

برنامه ریزی می تواند مفید باشد، اما اگر میل رابطه جنسی اتفاق نیفتد شیرین نیست ممکن است نعوظ اتفاق نیفتر فقط به خاطر اینکه تمرینات خود را انجام نداده اید می گوید.                                                                                              

• استفاده از یک روان کننده.

اگر شما خانمی با خشکی واژن هستید، لوبریکانت واژینال می تواند احساس بهتری به شما دهد .از دکتر خود در مورد استفاده منظم آن سوال کنید  نه فقط در هنگام رابطه جنسی معمولا افراد دیابتی باید آنرا مانند کرم دست منظم استفاده کنند .


آماده کردن یک کیت رابطه جنسی.

هر چیزی که شما ممکن است برای  یک سکس بهینه نیاز داشته باشید کنار تخت نگه دارید. شامل یک بطری آب یا قرص گلوکز و تجهیزات دیگر. "این موارد  اغلب چیزهایی هستند که  همه ما به هر حال به آن نیاز داریم  ." اگر شما یک زن هستید، ممکن است بخواهید یک روان کننده در کیت خود داشته باشید یا روغن های ماساژ یا سایر تجهیزاتی که باعث    بهبود خلق و خو ی شما می شود  شما می توانید یک مینی کیت لوازم برای زمانی که در حال حرکت هستید هم داشته باشید .


یک اتاق.

درمان شما و شریک زندگی تان در یک اتاق هتل محلی است! "این  کار باعث یک تقویت  شدید میل جنسی بزرگ است،" به خصوص اگر شما فرزندانی داشته باشید که مانع تنهایی تان باشند  برای آن روز از یک روز پیش و یک روز پس از آن برنامه ریزی کنید. کارهای سرگرم کننده در آن برنامه ریزی بگنجانید.

انجام برخی اعمال.

اگر شما مرد هستید  با استفاده از یک دستگاه مانند یک پمپ انقباض برای کمک به اختلال در نعوظ کمک بگیرید  برای یادگیری نحوه استفاده از آن وقت بکذارید حتما نمی خواهید در مقابل   شریکتان  بی مهارت بنظر رسید .. با هر دستگاه که راحت تر هستید کار کنید.


یک مانیتور مداوم قند خون (CGM) داشته باشید .

این یک مزیت برای رابطه جنسیقند خون را به طور مداوم گزارش می دهد  " و ما را از روند آن آگاه می کند و به شما  کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری داشته شما می توانید در 30 ثانیه آزمایش قند خون سریع در هر نقطه انجام دهید،"


خلاقیت.

اگر شما مشکل تحریک دارید  قبل از  از رفتن به اتاق خواب خود حرکت کششی انجام دهید می توانید فیلم های آموزش ببینید و تمرین کنید . سعی کنید از موقعیت های جدید و یا اسباب بازی های جنسی جدید استفاده کنید  بیشتر زنان از مقاربت جنسی به اوج نمی رسند به هر حال  برخی از مردان می توانند آن ها را تا اوج لذت جنسی تحریک کنند.


دریافت کمک برای مسائل عاطفی.

افسردگی، اضطراب، ، و دیگر نگرانی های عاطفی می تواند به زندگی جنسی شما  صدمه بزند.مشکلات جنسی می تواند در رابطه شما با شریک زندگی تان نیز تاثیر بگذارد .مشاوره فردی یا زوجی می توانند به شما  کمک کند در مورد مسائل صحبت کنید و و راه حل پیدا کنید دکتر شما می تواند برای درمان مسائل جنسی ، از رابطه جنسی دردناکی گرفته تا  مشکلات ارگاسم به شما کمک کند  اما ممکن است شما به مشاوره در مورد پرداختن به نگرانی های عاطفی یا رابطه های قبلی خود داشته باشید.


آرام باشید .

دیابتی ها  باید انتظار مسائل غیر منتظره را داشته باشند  و اگر اشتباهی پیش می آید آن را  به کمک یک حس شوخ طبعی جبران کنید . شریک زندگی شما  ، به خصوص یک شریک جدید، به احتمال زیاد سرنخ را از شما خواهد گرفت . "اگر شما با اعتماد به نفس، راحت، و آرام باشید این پیام به شریک شما هم انتقال می یابد  است که این چیزی است که به آرامش مورد است،"
به پمپ و یا هنوز به پمپ
برخی از مردم فکر پمپ های انسولین هنگام  رابطه جنسی خوب نیست. برخی احساس میکنند که داشتن لوله متصل آنها را کمتر جذاب نشان می دهد

 

حذف پمپ انسولین قبل از رابطه جنسی.

می توان با خیال راحت به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت پمپ را برداشت  اما بسیاری از کارشناسان پیشنهاد استفاده از یک انسولین کوتاه و  سریع الاثر را می دهند که  طول زمانی را که پمپ جدا شده است را پوشش دهد  پس از رابطه جنسی، قند خون را دوباره چک کنید  و اندازه بگیرید چقدر طول می کشد دوباره پایین بیاید. اگر شما در مورد خواب رفتن و یا فراموش کردن دوباره اتصال نگران هستید،   می توانید زنگ ساعت یا تلفن همراه خود را تنظیم کنید.
اگر شما نمی خواهید پمپ خود را قطع کنید  با استفاده از لوله مدت دارمی توانید آزادی بیشتری برای حرکت داشته باشید   و این کمک می کند تا همسر شما  بداند  که اگر به طور اتفاقی از لوله جدا شدید به شما اطلاع دهد  .

می توان دید که برخی از مردم ممکن است تزریق انسولین را  به داشتن  یک پمپ ترجیح   دهند ا است.
شاید فکر کنید با تزریق، شما ممکن است نیاز به گفتن بیماریتان نداشته باشید  اما "افشای کامل" در مورد بیماری دیابت قبل از روابط - به دلایل ایمنی لازم است یک شریک جنسی باید قادر به قبول این واقعیت  شما باشد که ممکن است از یک پمپ  استفاده کنید. اگر نه باید در انتخاب خود تجدید نظر کند  

بهداشت خوب دیابت = رابطه جنسی خوب


مراقبت از دیابت خود بهترین استراتژی در رابطه جنسی است. کنترل مناسب قند خون می تواند به جلوگیری یا بهبود مسائل جنسی، کمک کند بنابراین شما می توانید " همه کار ها یی  را که می خواهید در رابطه جنسی  انجام دهید چه بهترکه  انگیزه ای برای کنترل دیابت هم داشته باشید ، به خصوص اگر شما جوان هستید، یک زندگی خوب و رابطه جنسی سالم و خوب را تجربه کنید .

 

منبع: webmd
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید