preloader

رفع مشکلات جنسی در زندگی زناشویی


رفع مشکلات جنسی در زندگی زناشویی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10204 اشتراک گذاری :

رفع مشکلات جنسی در زندگی زناشویی

مشکلات زناشویی انواع مختلفی دارند، اما مسائلی که مربوط به حجم اندام های جنسی است به عنوان یکی از مهم ترین عوامل موثر در تحریک جنسی زوجین، رضایت آنان از یکدیگر و همچنین میزان کیفیت زندگی مشترک شناخته می شوند. زنان این مشکلات را در نواحی خاصی از بدن همانند سینه و باسن تجربه می کنند اما مردان بر روی اندازه و سایز آلت تناسلی خود حساس می باشند.

دستگاه وکیوم یک وسیله مدرن محسوب می شود که در راستای رفع برخی از مشکلات جنسی زنان و مردان بکار می رود. هر چند استفاده از وکیوم های زنانه سابقه بیشتری دارد اما در چند سال اخیر اغلب مردان واکنش مطلوبی نسبت به خرید وکیوم مردانه داشته اند و به نظر می رسد استقبال آنان از این محصول در سال های آینده افزایش یابد، با این حال همواره این سوال را مطرح می کنند که آیا دستگاه وکیوم تاثیر گذار است؟ ما نیز قصد داریم در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم.

دستگاه وکیوم چکار می کند؟

وکیوم نوعی دستگاه مکنده است. درواقع کار خود را از طریق مکش انجام می دهد بدین صورت که با ایجاد فشار در نقطه مورد نظر، جریان خود را افزایش داده و حجم آن را بیشتر می کند. افزایش حجم در این روش به صورت موضعی رخ می دهد بنابراین سایر اندام های بدن در سایز خود باقی مانده و صرفا سایز نقطه مورد نظر افزایش خواهد یافت.

دستگاه های وکیوم انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آن ها شامل موارد ذیل است:

  • دستگاه وکیوم مردانه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دستگاه وکیوم باسن

طراحی هرکدام از این دستگاه ها با دستگاه دیگر متفاوت است اما تقریبا عملکرد یکسانی داشته و حتی توع استفاده از آن ها نیز یکسان است.

آیا افزایش سایز به صورت موقتی است؟

در مراحل اولیه افزایش سایز به صورت موقت رخ می دهد. بنابراین شما اگر از دستگاه وکیوم استفاده کنید تا چند ساعت با افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی، سینه یا باسن مواجه می شوید، اما به مرور زمان به حالت اولیه برگشته و فرم برجسته خود را از دست می دهند، اما استفاده صحیح و مداوم از این محصولات می تواند کمک شایان توجهی به شما در افزایش سایز موضعی به صورت دائمی نماید.

ضروریات استفاده از دستگاه وکیوم

اگر می خواهید افزایش سایز موضعی به صورت دائمی رخ دهد باید به ضروریات استفاده از دستگاه وکیوم توجه کنید. اگر بدون توجه به این موارد از دستگاه وکیوم استفاده نمایید حتی ممکن است ظاهر نامناسبی را در بدن خود ایجاد کنید چرا که افزایش سایز موضعی منجر به کشیده شدن پوست بدن و کاهش سایز بعد از چند ساعت، منجر به شل شدگی پوست می شود و این امر ترک های پوستی را به دنبال دارد و حتی ممکن است به آویزان شدن سینه ها یا باسن منجر شود.

برای جلوگیری از این مشکل باید از روغن خراطین اصل استفاده کنید که معمولا به همراه پکیج های مورد نظر فروخته می شود. روغن خراطین یک روغن حجم دهنده است که این کار را به صورت دائمی انجام می می دهد و برگشت پذیر نیست، حال اگر از این روغن در کنار دستگاه وکیوم استفاده شود می تواند تاثیرات مشهودی داشته باشد.

روغن خراطین همچنین دارای خواص دیگری از جمله لیفت کنندگی سینه و باسن نیز می باشد؛ بنابراین به عنوان یک ضرورت غیرقابل انکار در کنار دستگاه وکیوم شناخته می شود. این روغن همان محصولی است که می تواند اثرات دستگاه وکیوم را دائمی نماید. خرید دستگاه وکیوم باید حتما به همراه خرید روغن خراطین صورت گیرد.

معایب دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم برای کسانی که بیماری خاصی ندارند و آن را به صورت اصولی مورد استفاده قرار می دهند مسئله خاصی را ایجاد نمی کند. در واقع شما اگر از یک وسیله کاملا معتبر و حرفه ای استفاده کنید می توانید به خوبی شاهد عملکرد فوق العاده آن باشید.

تنها مسئله ای که در خصوص دستگاه وکیوم وجود دارد عدم شناخت آن توسط جامعه است. در واقع بسیاری از افراد همچنان نمی دانند که چگونه باید از دستگاه وکیوم استفاده کنند و این مسئله می تواند باعث شود آن ها به صورت غیر اصولی از دستگاه های مورد نظر استفاده کرده و با عوارضی همانند کبودی و یا خون مردگی در ناحیه مورد نظر مواجه شوند.

آموزش استفاده از دستگاه وکیوم در قالب ویدئو نیز در وب سایت های مختلف منتشر شده است با این حال بسیاری از افراد در زمان استفاده از این محصولات استرس فراوانی دارند حال آنکه کارکرد وکیوم ها بسیار راحت تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

دستگاه وکیوم اصل را بخرید

امروزه بازار فروش دستگاه وکیوم در وب سایت ها و برنامه های مختلف حسابی داغ شده است اما بهتر است چنین وسایلی را از مراکز معتبر خریداری کنید. خرید دستگاه وکیوم از یک وب سایت معتبر می تواند به شما این اطمینان را بدهد که وسیله مناسبی را با استانداردهای موجود در این زمینه خریداری کرده اید؛ ما به شما خرید دستگاه وکیوم از وب سایت فروشگاهی ... را پیشنهاد می کنیم.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید