preloader

بهترین کلنیک زیبایی برای کاشت ابرو دائمی کجاست ؟


بهترین کلنیک زیبایی برای کاشت ابرو دائمی کجاست ؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10192 اشتراک گذاری :

کاشت ابرو با ملاحظه به مسئله ریزش ابرو در میان بانوان که علل متعددی  دارد می تواند شامل  موارد زیر باشد: استرس، تغذیه نامطلوب، سرطان که توسط شیمی درمانی سبب ریزش مو در قسمت ابرو هم می شود و نقش زیادی در ظرافت و زیبایی هر شخصی دارد. با توجه به این دلیل بانوان در پی شیوه های موثری هستند تا بتوانند ابرو های زیبا و خوش حالتی داشته باشند.
 
اکثر بانوان متعقدند که تنها با اعمال هاشور یا تاتو می توانند به برآیند ایده آلی جهت داشتن ابروهای زیبا و خوش حالت برسند. اما متاسفانه این شیوه ها دارای معایبی هستند که در زیبایی و شکل صورت بی تاثیر نیستند. من جمله طبیعی نبودن حالت ابرو، استفاده از رنگ های شیمیایی در مدل ابرو ، درد و خطراتی که این روش ها ممکن است به همراه داشته باشند که حالت ظاهری ابرو زیبا به چشم نیاید ولی کاشت ابرو اینگونه نخواهد بود.

    
روش های متنوع کاشت ابرو             
هنگامی که کاشت ابرو به منزله  روشی جهت پرپشت نمودن ابرو و برطرف نمودن مسائل ریزش مو مورد توجه قرار گرفت شیوه های متنوعی پدید آمدند. نکته حائز اهمیت در تمامی این روش ها این است که در جلسه های مشاوره پیش از کاشت ، با ملاحظه به تلفیق صورت و قیافه شخص بایستی مدل ابرو کاملا معلوم شود تا متخصص بداند که موهای برداشته شده را در چه قسمتی و در چه زاویه ای قرار دهد. ولی پرسش اینجاست که در میان شیوه  های کاشت ابرو کدام یک جدید ترین  و نوین ترین می باشد و کدام یک از آنها اثربخشی بهتر و بیشتری دارد؟

شیوه کاشت نواری یا FUT
این شیوه معمولا قدیمی ترین روش انجام این کار می باشد که در قدیم استفاده خیلی زیادی داشته است. این شیوه همچنان یکی از محبوب ترین روش ها می باشد، ولی با ملاحظه به تجارب اشخاص متنوع ، نمی تواند انتخاب مناسبی برای این عمل باشد. ابروهای کاشته شده توسط این روش قدیمی معمولا مصنوعی به چشم می آید.حتی اگر پزشک این کار را با دقت و تمرکز زیاد انجام دهد باز هم  ابرو ها در سمت مناسبی رشد نمی کنند و زاویه رشد موهای کاشته شده با موهای ابرو با اندکی تفاوت همراه است. روش FUT به برش و بخیه  احتیاج دارد و بدین علت دوره نقاهت بیشتری خواهد داشت.
در روش مذکور  هموار از موهای روی سر یا پشت گوش استفاده می کنند. در حقیقت جهت برداشتن موها، یک برش نواری در بخش مدنظر اعمال شده و پس از آن برش را بخیه می زنند. این شیوه به صورت دقیقی شبیه به روش کاشت مو می باشد. در این روش موهای برداشته شده  به وسیله سوزن های ویژه ای با تمرکز در قسمت مدنظر قرار داده می شوند.

شیوه غیر جراحی FUE
یکی دیگر از شیوه های کاشت ابرو  شیوه غیر جراحی می باشد. هم برای بانوان هم برای مردان می توان از این روش استفاده نمود و همواره یکی از آسان ترین  شیوه های کاشت ابرو می باشد. در این مورد معمولا از موهای قسمت عقب سر استفاده می کنند. در این قسمت توده و تراکم موها زیادتر بوده و به علت ضخامت کم آنها شبیه موهای طبیعی ابرو می باشند. افزون بر این همین نازکی موها سبب می شود که ابروهای شما مصنوعی به نظر نیایند و کاشت با تمرکز بیشتری صورت گیرد.
عمل صورت گرفته در این شیوه خیلی سبک تر از دیگر شیوه ها می باشد و بدین علت دوران نقاهت خیلی کمتری هم دارد. بعد از کاشت ابرو با این شیوه جای زخم روی ابرو به جا نخواهد ماند و به علت احتیاج نداشتن به استراحت ، شخص پس از انجام این کار می تواند به امور روزانه خود بپردازد.
در شیوه FUE جهت سالم ماندن موها و سلول های بنیادی آن در هر جابه جایی تنها یک سلول بنیادی برداشته  و در سمت مناسب در جهت رشد مو کاشته می شود. در این صورت این شیوه احتیاجی به بخیه و برش ندارد. این مسئله سبب می شود که شیوه غیر جراحی  FUE یکی از عمل های کم تهاجمی به حساب آید و به علت نداشتن زخم و خونریزی و مسلما درد و ناراحتی کمتر به یکی از پرطرفدار ترین شیوه ها مبدل شده است. هرچند با پیشرفت علم و فناوری و ایجاد شیوه های نوین تر ، امروزه این شیوه بکار برده نمی شود.

شیوه SUT و شیوه های مبتنی بر آن
شیوه های Micro FIT ، SUT, FIT, Super FUT همگی شیوه های مرسوم کاشت ابرو می باشند که تمام این روش ها بر اساس استخراج سلول های بنیادی کار می کنند. در این شیوه ها متخصص  ترفند های متمایزی را جهت برداشت سلول های بنیادی و کاشت مو بکار می برند، ولی تمام آنها بدون برش، زخم و خونریزی می باشند. افزون بر آن برآیند این شیوه ها خیلی طبیعی خواهد بود و تا پایان عمر هم باقی می مانند. بدین علت این شیوه ها از شیوه های محبوب جهت کاشت ابرو می باشند.
آشنایی با نحوه کاشت مو


 
یکی از معضلات اساسی داوطلبان پیوند سلول های بنیادی، در مورد مراحل کاشت موی سر می باشد. بیشتر این  اشخاص علاقه دارند تا معلومات جامعی را در مورد اینکه این روش به چه نحوی صورت می گیرد را کسب کنند تا اضطراب و استرس آن ها برای زمان انجام این روش کاهش یابد. اگرچه امروزه با پیشرفت فناوری ناظر ورود شیوه های متنوعی به حیطه پیوند موی طبیعی هستیم با این وجود مراحل انجام آن در همه روش ها به یک صورت بوده و فرق عمده آن وابسته به تکنیکی است که گرافت ها از مخزن مو برداشته و در مکان مدنظر قرار داده  می شوند. مراحل انجام کاشت مو به شرح زیر می باشد:

مهیا سازی بانک مو
نخستین مرحله پیوند سلول های بنیادی با مهیا سازی بانک مو به هدف برداشتن گرافت ها آغاز می شود. در این وهله پزشک مطابق صلاحدید خود قسمت دهنده مورد نظر را ضدعفونی می کند و پس از آن بی حسی موضعی در این بخش اعمال می نماید. پس از اینکه بانک مو به صورت کاملی بی حس شد مرحله بعدی شروع می شود.
برداشت گرافت ها از بانک مو
همان گونه که بیان شد شیوه های متنوعی جهت کاشت مو سر وجود دارند. در نهایت روش برداشت گرافت در هر شیوع مدل خاص به خود را دارد ولی در همه شیوه ها بایستی این مرحله با تمرکز و تبحر خیلی بالایی انجام گیرد. اینکه کدام یک از شیوه ها برای مراجعه کننده انجام می شود، پس از اعمال همه ارزیابی های ضروری و مد نظر قرار دادن توقعات مراجعه کننده از کاشت مو، مشخص می شود.
آماده سازی گرافت ها برای کاشت
یکی از مراحل انجام کاشت مو این است که پس از اینکه گرافت ها بصورت اصولی و صحیحی از بانک مو برداشت شدند نوبت به مرحله مهیا سازی آنها جهت کاشت می رسد. در این وهله از عمل متخصص گرافت ها را با ملاحظه به تکنیکی که برای آن مدنظر قرار داده در زیر میکروسکوپ کارآمد و قوی به شیوه تار به تار قرار داده و مهیای کاشت می نماید.
آماده سازی بخش کاشت
حالا که کلیه مراحل برداشت و مهیا سازی گرافت ها طی شدند می توان عمل پیوند مو را در این لحظه انجام داد. ولی پیش از آغاز به این کار بایستی ناحیه کاشت ضدعفونی شده و این مرتبه بی حسی موضعی در این بخش انجام می شود.
انجام عملیات کاشت مو
پایانی ترین مرحله کاشت مو وابسته به اجرای عملیات اصلی است. بدین مفهوم که در این مرحله  کاشت گرافت های مهیا سازی شده اعمال می شود و با پایان عمل تمام فرایند هم به اتمام می رسد.
پیش از کاشت مو چه اموری باید انجام داد؟


 
عمده ترین و نخستین کاری که قبل از کاشت مو  بایستی انجام داد این است که با متخصص خود در این باره مشورت نمایید که آیا احتیاج به کاشت مو دارید یا خیر؟ خیلی از مراجعه کنندگان امکان دارد به عللی به جز از علل ارثی  دستخوش ریز مو شده باشند که در این شرایط به وسیله دارو درمانی مسئله فوق قابل رفع است. بعد از این مرحله و اینکه ریزش مو به دلیل علل ارثی است بایستی به مواردی دیگری توجه نمایید. من جمله  سن مطلوب جهت کاشت مو که همواره برای کسانی که بیشتر از ۲۳ سال دارند انجام می شود. در خصوص اقسام شیوه های کاشت بایستی تحقیق نمود و بهتر است یک کلینیک موثق و معتبر جهت این عمل پیدا نمایید. کلینیک ایرانیان به منزله یکی از بهترین و برترین کلینیک ها در حیطه زیبایی ، پوست، مو و... معرفی شده است که حاوی چندین شعبه می باشد. در این مرکز زیبایی از مطلوب ترین و پیشرفته ترین ابزار الات و سیستم ها استفاده می شود و بهتر است بدانید که کلینیک ایرانیان از کشور های متنوعی گواهینامه های کیفیت دریافت نموده است‌. در این مرکز زیبایی پرسنل متبحری با سالها تجربه در حال فعالیت تخصصی می باشند.

نتیجه گیری
کلینیک ایرانیان با نزدیک به بیست سال سابقه آماده ارائه خدمات پوست و مو به مردم عزیز می باشد. در حال حاضر در این مرکز خدمات کاشت مو و ابرو نیز به صورت تخصصی انجام می شود که می توان از آن بهره برد. اگر می خواهید که کاشت موو ابرو را در نهایت کیفیت و با خیال راحت انجام دهید، مراجعه به کلینیک ایرانیان بهترین راه برای شما می باشد. برای اینکه بهتر بتوانید در این زمینه اطلاعات کسب کنید، حتما با شماره تلفن های کلینیک تماس بگیرید تا مشاوران این مرکز بهترین راهنمایی را برای شما انجام دهند.
تلفن پشتیبانی ۲۴ ساعته: ۰۲۱۷۵۹۰۰
تلفن کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳
تلفن کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱
تلفن کلینیک تهران پارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹
تلفن کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳
ادرس وب سایت کلینیک : https://iranianclinic.com/

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید