preloader

با ویتامین سی پوستتان را روشن و جوان تر کنید!


با ویتامین سی پوستتان را روشن و جوان تر کنید!
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10070 اشتراک گذاری :

 

امروزه به ندرت می توان فردی را پیدا کرد که از اثرات معجزه آسای ویتامین سی مطلع نباشد. اگر کمی با ترکیبات و مواد مفید برای مراقبت از پوست آشنا باشید، یقینا میزان اهمیت و جایگاه خاص ویتامین سی را نیز می شناسید. در واقع ویتامین C جزو موثرترین ترکیبات برای حفظ سلامتی و جوانی پوست است. این ویتامین مملو از آنتی اکسیدان بوده و از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. علاوه بر این بعنوان یک ویتامین جوانساز و روشن کننده شناخته می شود. زیرا موجب تحریک کلاژن سازی و در نتیجه بازسازی پوست می گردد. کارشناسان و متخصصان زیبایی مصرف روزانه ویتامین سی به صورت خوراکی و موضعی را به شدت توصیه می کنند.

اما از آنجایی که بهترین روش جذب ویتامین سی برای پوست، مصرف محصولات موضعی است، بهتر است محصولات حاوی ویتامین سی را در روتین های پوستی خود اضافه نمایید. یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات حاوی این ویتامین جوانساز، سرم روشن کننده پوست حاوی ویتامین سی بالانس است. این سرم با بهره گیری از ویتامین C فعال به جوانسازی و احیای پوستتان کمک می کند. عملکرد و اثربخشی چشمگیر این سرم در مقایسه با بسیاری از سرم های ویتامین سی از برندهای دیگر باعث محبوببت بی نظیر آن در میان مصرف کنندگان شده است. در واقع با مصرف این محصول تنها پس از مدت زمان کوتاهی در حدود 3 هفته، پوستی درخشان تر و صاف تر خواهید داشت.

معرفی سرم ویتامین C روشن کننده پوست بالانس

سرم صورت بالانس مدل Vitamin C Brightening محصول کشور انگلیس بوده و حاوی 3٪ ویتامین C فعال می باشد. به همین خاطر از یک فرمول قدرتمند و آنتی اکسیدانی قوی برخوردار است. این سرم به بهبود کلاژن سازی و تسریع روند ترمیم سلولی پوست کمک زیادی می کند. به همین خاطر مصرف منظم آن می تواند عارضه های پوستی مختلفی همچون آثار خستگی، کدری، پیری و ... را درمان کند. بر اساس مطالعات صورت گرفته، سرم ویتامین C بالانس در عرض 4 هفته به کمرنگ تر یا حتی محو شدن لک های تیره صورت و در نتیجه روشن تر شدن رنگ پوست کمک می کند. این سرم تیرگی و کدری پوستتان را برطرف کرده و درخشش را مجددا به آن باز می گرداند. به همین خاطر است که با مصرف آن، چهره ای شفاف و شاداب تر را تجربه می کنید.

اما یکی از مهم ترین مزایای ویتامین سی، محافظت آنتی اکسیدانی جهت حفظ سلامت پوست است. این سرم از پوست در برابر بسیاری از عوامل آسیب رسان محیطی خصوصا رادیکال های آزاد و آلودگی ها محافظت می نماید. لذا فرآیند پیری پوست را به تاخیر اندازخته و به محکم و جوان و سالم ماندن آن کمک می کند. عملکرد موثر این محصول در کاهش ناهمواری رنگ پوست نیز سبب می شود تا رنگ آن یکدست تر به نظر برسد. بافت سرم روشن کننده ویتامین سی برند بالانس کاملا سبک، غیر چسبنده و غیر چرب است. در نتیجه به خوبی جذب پوست شده و احساس دلپذیری ایجاد می کند. این سرم کیفیت مطلوبی داشته و به بهبود بافت و رنگ پوست کمک فراوانی می کند. بعلاوه در ترکیبات آن از مواد مضری همچون پارابن، گلوتن و رنگ استفاده نشده است.

سرم ویتامین سی Balanceبرای چه افرادی مناسب است؟

سرم ویتامین سی برایتنینگ بالانس دارای فرمولاسیونی ملایم و سبکی می باشد که برای انواع پوست ها مناسب است. این محصول از نظر درماتولوژیکی مورد تست و ازمایش قرار گرفته و مورد تایید متخصصان پوستی است. از این رو برای پوست های حساس نیز قابل استفاده خواهد بود. بعبارتی همه افراد می توانند این سرم را برای مراقبت روزانه از پوست مصرف نمایند. با استفاده از آن در طول روز و در کنار ضد آفتاب ها بالاترین سطح محافظت روزانه را خواهید داشت.

سرم روشن کننده پوست ویتامین C بالانس اصل را از کجا می توان خرید؟

سرم ویتامین سی بالانس یکی از محصولات ایده آل و محبوب برای مراقبت روزانه پوست به شمار می رود. در واقع سرم های درمانی برند بالانس امروزهبه شدت پرطرفدار شده اند. اما متاسفانه نبود نمایندگی های رسمی در کشور ما فرصت را برای افراد سودجو فراهم کرده تا محصولات فیک و مضری را در بازار به فروش برسانند. خرید محصولات تقلبی نه تنها هیچ کمکی به پوست نمی کند، بلکه می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بنابراین اولین نکته ای که در هنگام خرید محصولات باید در نظر بگیرید، اصل بودن آن هاست. همواره بهترین روش برای اطمینان از اصالت محصولات خارجی، تهیه آن ها از فروشگاه های معتبر است.

فروشگاه رایامیکاپ یک فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد در زمینه فروش محصولات آرایشی و پوستی خارجی می باشد. این فروشگاه همواره در تلاش است تا با واردات مستقیم و بدون واسطه محصولات خارجی از نمایندگی رسمی برندها، بهترین محصولات برندهای درجه یک جهان را فراهم نماید. از این رو تمامی محصولات در این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و اصالت آن ها کاملا تضمین می شود. سرم ویتامین سی بالانس را میتوانید با خیالی آسوده و مطمئن از رایا میکاپ تهیه نمایید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید