preloader

7 تصمیم آرایشی که شما می توانید در سال جدید بگیرید


7 تصمیم آرایشی که شما می توانید در سال جدید بگیرید
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11150 اشتراک گذاری :


این حرکت یک تکه از کارهایی است که می تواند زیبایی شما را تضمین کند و نگاه و احساس بهتر ی در تمام طول سال به شما بدهد


مدت کمی به سال جدید مانده و شما احتمالا مجبور به طبخ بیشتر، غذا خوردن کمتر و اتخاذ یک سری از عادات سالم برای خودتان هستید و این زمان ایده آلی برای ایجاد تغییرات مثبت در جنبه های مختلف زندگی شماست .

مثلا در بخش زیبایی و بهداشتی، پاک کردن آرایش قبل از خواب و زدن ضد آفتاب می تواند بهترین تصمیمات در سال جدید باشد.

 

زدن روزانه ی ضد آفتاب به پشت دست ها

این کار در مورد اهمیت استفاده از کرم های ضد آفتاب، حتی در روزهای ابری است. متخصصان پوست معتقدند نه تنها این کار به جلوگیری از سرطان پوست کمک می کند بلکه بهترین راه برای کاهش سرعت آثار پیری از جمله خطوط مزاحم و لکه های قهوه ای است کرمی با فرمول بسیار سبک با SPF 30 یا بالاتر مناسب است کرم های دارای SPF 50 ، آنتی اکسیدان و رنگی ها  به عنوان یک پرایمر آرایش مناسب اند. بعد از اینکه آن را صاف بر روی پوست زدید چند ضربه تند وشدید پشت دست تان بزنید تا بهتر جذب شوند.

 

به سراغ  لوازم آرایشی قدیمی تر خود بروید

لوازم آرایش زیبا یند، بنابراین ممکن است لوازم زیادی خریداری کرده اما استفاده نکرده باشید به سراغ کشوی لوازم آرایش تان بروید و یک رنگی را که تا بحال انتخاب نکرده اید و کم تر استفاده کرده اید را انتخاب کنید به جز ریمل ها و خط چشم ها که  معمولا بعد از 3 ماه منقضی می شود با این کار به خوبی تغییر می کنید و وقت ارزشمند صبح را با آماده شدن سریع توسط این کار برای خود می خرید.


برس ها و اسفنج های  خود را بشویید و پاک کنید

وقتی مدادهایتان را می تراشید  تیغه ی تراش را به خوبی پاک کنید همچنین برس ها و اسفنج ها و کیف لوازم آرایشتان را با شامپو بچه یا صابون ملایم و آب گرم بشویید و سپس آنها پخش کنید تا خشک شوند (پاک کردن بوسیله ی وایپ بچه نتیجه ی خوبی می دهد ) این کار می تواند به جلوگیری از جوش زدن کمک کند  به علاوه شما احساس نظم بیشتر هنگام آماده شدن می کنید.

 

پاک کردن صورت قبل از چرت زدن

به خواب رفتن با دوده بر روی  صورت منافذ پوست شما را مسدود کرده و سبب  جوش و پیری زودرس می شود. به جای وحشت ،از محصولات مراقبت از پوست در شب استفاده کنید یک پاک کننده بر مبنای آب و پد پنبه ای بردارید و  پس از آن  با ضربه  به پوست  و کشیدن به سمت بالا صورتتان را پاک کنید اگر نیاز به شستشوی بیشتری دارید با یک صابون ملایم صورتتان را بشویید و سپس از  یک کرم یا سرم شب که دارای رتینوئید است استفاده کنید  با این کار پوست تان تا دو برابر  صاف می شود  این درمان را برای دور چشم خود نیز با کرم های مخصوص این ناحیه انجام دهید تواند.

 

استفاده از یک لایه ماسک هنگام  تماشای تلویزیون

چند کار را در آن واحد به بهترین وجه انجام دهید: در حال دیدن تلویزیون یا چک کردن ایمیل با دست خود ماسک را با ضربات قوی روی صورت بمالید و بقیه آن را دور بریزید . بله، شاید شما در یک نگاه کمی خنده دار بنظر آیید، چند دقیقه، اما با این کار می توانید  پوست خود را بدون صرف هزینه چندانی بهبود ببخشید  سپس با آب گرم آن را بشویید. ماسک ضد حساسیت نیز برای پوست های حساس بسیار مفید است.


سیم برق را بکشید و خود را از اتوی مو خلاص کنید

اگر شما عادت دارید با حرارت  و به طور منظم موهای خود را صاف و اتو کنید به احتمال زیاد موهای آسیب دیده ای دارید ، سعی کنید موهایتان را طبیعی بگذارید این کار به شما کمک خواهد کرد تا درخشش از دست رفته موها را بازگردانید  بهم تابیدن ، بافتن و یا دم اسبی مو مرطوب برای کمک به کنترل آن می تواند مفید باشد.

نمی توانید ابزارهای داغ خود را کنار بگذارید؟ در این صورت دفعات و شدت خشک کردن مو را کم کنید و اتو کردن و یا پیچش و حلقه زنی آن را یک یا دو بار در هفته انجام دهید.

با این که اکثر افراد هایلایت کاراملی - عسلی و رژ لب نارنجی- قرمز را ترجیح می دهند  اما از انجام غیر از این موارد هم عصبانی نشوید ، شکستن قوانین روتین زیبایی و امتحان موارد جدید ممکن است گاهی خوب باشند زندگی خیلی کوتاه است پس همه ی رنگ ها  بلوند خاکستری، و یا حتی آبی را امتحان کنید  !

اگر شما دغدغه مبارزه با این بیماری را دارید، به طرح جامع ملی کرشمه بپیوندید...

منبع: Real Simple
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید