preloader

20 علامت که نشان می دهد شما بیش از حد راجع به وزنتان وسواس دارید - قسمت دوم


20 علامت که نشان می دهد  شما بیش از حد راجع به وزنتان وسواس دارید - قسمت دوم
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10601 اشتراک گذاری :

شما باید برای کاهش کالری مواد غذایی خود را به تکه های کوچک تقسیم کنید


یا شاید غذاهایی را نمی توانید در بشقاب تان بریزید  و یا فقط می توانید یا یک قاشق کودک غذا بخوریید ، شما می توانید تنها در ساعات خاص غذا خوردن، و یا شما مجبور به جویدن هر لقمه 10 بار قبل از بلعیدن هستید . "داشتن این قوانین  غذایی زمانی که از  خط اعتدال عبور کنند  دیگر یک راه برای غذا خوردن سالم نیست و باید آن را کنترل کرد اگرهر وعده غذا نیاز به رفتارهای آیینی کنترل غذا دارد  یک نشانه قوی از اختلال تغذیه است

تمرین شما همیشه در اولویت برنامه هایتان است 

هر دکتری به شما خواهد گفت که ورزش منظم برای سلامت جسمی و روانی شما ضروری است. اما نه ورزش  بیش از حد. مردم می توانند یک رابطه اجباری یا اعتیاد آور به ورزش  سفت و سخت، داشته باشند و اگر نتوانند کار کنند در دریایی از احساسات منفی غرق می شوند! آنها در یک جلسه ورزش بدون توجه به آسیب بیماری و فشار عرق می کنند و بشدت تمرین می کنند  و خود را رنج داده و سبب، فرسودگی شغلی، و خستگی بدنشان می شوند  اگر شما در حال انجام ورزش بیش از هر چیز دیگری، به ویژه خواب هستید و اگر فکر از دست دادن  یک جلسه تمرین باعث می شود شما بشدت غمگین شوید ، علائم وسواس گونه دارید .

 

شما همیشه برای جدیدترین رژیم غذایی اشتیاق دارید .

اگر مدام در حال پیگیری  جدیدترین رژیم های  گیاهخواری، و انواع مختلف رژیم های مد روز  هستید و به هیچ چیز دیگری  جز ظاهر و وزن و رژیمتان فکر نمی کنید احتمالا دچار بیماری وسواس شده اید  .شما ساعت ها وقت خود را  صرف آن می کنید  و ظاهر خود را در خط  مقدم ذهن خود نگه می دارید که  به محدود کردن خود از منافع دیگر و در نهایت ایجاد یک حلقه به دور تان منجر خواهد شد  . اگر شما خودتان را به کلیک بر روی هر رژیم غذایی و در اینترنت  یا ورزش جدید  لاغر کننده  امیدوار کنید برای اینکه چند گرم لاغر شوید این یک بیماری است ، تعداد مقالات هر روز  را در مورد کاهش وزن تا سقف 5 تا  10 دقیقه مطالعه محدود کنید.

شما همه را بررسی می کنید


وقتی کسی شما را ملاقات می کند  بلافاصله به  اسکن بدن او فکر می کنید !، خب، به نظر می رسد کمی باسن اش از باسن من بزرگتر است و یا سینه اش کوچک تر است ! بررسی اندازه، شکل، و یا وزن  دیگران مهم ترین چیز در مورد آن شخص است، و در نهایت، نشان میدهد که شما با اندازه و شکل خود وسواس دارید ." شما همچنین ممکن است در سکوت مردم  را برای انتخاب شان از ماکارونی یا نوشیدن نوشابه انتقاد کنید و یا مدام مردم را تشویق به خوردن غذاهای دیگر کنید در طول زمان، شما باید یاد بگیرید که  کمتر در مورد وزن بدن و یا شکل تفکر کنید .


شما مدام  عکس های افراد لاغر را نگاه می کنید .

یک عکس از عروسی خود را که خیلی لاغر بوده اید  به در یخچال برای دادن انگیزه به خود  برای کاهش وزن زده اید و یا مدام به عکس مدل های لاغر و استخوانی در مجلات فکر می کنید  به هر حال ای را در نظر داشته باشید که بی شک آن عکس ها فتوشاپ می شوند و آنرا  لزوما برای  هدف خود  از عکس در مجله می گذارند و یک فانتزی  است نه یک  کمال جسمانی ،" "آنها معمولا در عکس با ترکیبی از اشتیاق و شرم همان زمان بنظر می رسند

شما خودتان را  برای اجتناب از غذا خوردن  فریب می دهید


جویدن آدامس و یا نوشیدن آب یا قهوه و خوردن با چنگال  و ...  درست است؟ این استراتژی به دنبال دفع نشانه های گرسنگی طبیعی و تداخل با غذا خوردن بصری است "مشکل این است که چه چیزی انگیزه این رفتارها  می شود

شما ممکن است پس از یک لیوان آب  هم احساس سیری کنید اما بدن تغذیه مناسب خود را به صورت آنچه که  نیاز دارد  دریافت  نمی کند  در حالی که برخی از مردم با آب  رژیم می گیرند تحقیقات نشان می دهد که جایگزین های شکر می تواند به افزایش هوس قند منجر شود. نوشیدن آب و جویدن آدامس بین وعده های غذایی  خوب است ، اما زمانی که معده شما  گرسنه است ، باید از مواد غذایی واقعی تغذیه شود .


شما مثل یک برده  اید تا لاغر شوید


اسیر کردن خود به کالری های مواد غذایی برای  دریافت تنها 1200 کالری روزانه می تواند اختلال خوردن را آغاز کند "با استفاده از دستگاه های پیگیری تمرینات و کالری ها می تواند به توسعه یک رابطه متحد بصری با ورزش کمک کند  

در مورد کار با اعداد  در واقع شما همیشه می توانید بیشتر و بیشتر کار کنید  و برای شما انگیزه تولید کند اما نباید اجازه دهید به رفتار های وسواسی مبدل شود .

توصیه می شود  یک فعالیت را  که دوست دارید انتخاب کنید و آن را انجام دهید ، بنابراین شما می توانید از  خانه فقط برای عشق به آن  فعالیت خارج شوید .

منبع: health
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید