preloader
پريسا  عظيمی نژادان

دکتر پريسا عظيمی نژادان

فلوشیپ جراحی پستان

تعداد بازدید : 3420

بیوگرافی :

من در تبریز در خانواده ای متوسط به دنیا آمدم . پدرو مادرم هر دو مهندس فوق لیسانس کشاورزی و کارمند بودند. من یک خواهر کوچکتر از خودم دارم. دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه بوعلی سینا تبریز که توسط خواهران روحانی فرانسوی اداره میشد به اتمام رساندم و فارسی و فرانسه را همزمان یاد گرفتم. دوره دبیرستان با خاطرات جنگ و بمباران توام بود. در سال 1365 با رتبه ممتاز از دبیرستان فارغ التحصیل شدم. همان سال در کنکور پزشکی قبول و وارد دانشگاه تبریز شده و در سال 1372 فارغ التحصیل شدم. در همان  سال در امتحان ورودی تخصصی جراحی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران شرکت کرده و قبول شدم  و در سال 1378 فارغ التحصیل گردیدم.

بلافاصله در امتحان پره برد و بورد تخصصی جراحی قبول شدم. دو ماه بعد بعنوان جراح عمومی بیمارستان فیروز آبادی شهرری شروع به کار کردم. بعد از گذشت سالها هنوز در آن مرکز مشغول به کار هستم. از سال 1379 همزمان با شروع به کار دولتی، مطب شخصی ام را تاسیس کردم.

پس از طی چند سال و به دلیل احساس نیاز به کار فوق تخصصی برای تحصیل در رشته فوق تخصص جراحی پستان اعم از زیبایی و سرطان و بازسازی عازم آمریکا شدم و در شیکاگو شیوهای نوین جراحی سرطان پستان و بازسازی آن و نحوه اداره و راه اندازی کلینیک پستان را آموختم.در سال 1385به ایران بر گشتم و سال 1386 برای تکمیل آموخته هایم به فرانسه رفتم .دو سال در پاریس هر آنچه مربوط به پستان بود را یاد گرفتم .از جراحی میکروسکوپی گرفته تا سونوگرافی پستان، در انستیتو پستان پاریس کار کردم .

عضو جامعه جراحان پستان امریکا و انجمن سنولوژی فرانسه شدم. در سال 1388به ایران بازگشتم و کار خود را شروع کردم. پس از آن به صورت متوالی جهت به روز کردن اطلاعاتم در کنفرانسهای علمی در آمریکا و اروپا شرکت میکنم

بیمارانم را بسیار دوست دارم و هر آنچه از دستم بر می آید برایشان انجام می دهم. همیشه آرزو میکنم خدمت بی عیب و نقص برایشان ارائه دهم.


زمینه کاری :

FNA غدد لنفاوی زیربغل با هدایت سونو - تخلیه آبسه های پستان وشستشوی آنها - لیزر کم توان جهت کاهش درد, التهاب ,تحریک جوش خوردن و کاهش اسکار زخم ها - ویزیت کلیه بیماران در ارتباط با مسایل جراحی سینه - نمونه برداری از توده های پستان قابل لمس وغیر قابل لمس زیر هدایت سونوگرافی FNA, CORE NEEDLE BIOPSY, VACCUM ASSISTED BIOPSY - سونوگرافی پستانها –زیر بغل - تخلیه کیستهای پستان با هدایت سونوگرافی - گذاشتن wire در توده های پستان غیر قابل لمس - خارج کردن توده پستان خوش خیم بدون جراحی با ماموتومی - تحت نظر گرفتن و غربالگری سرطان پستان - مشاوره جهت انجام جراحی های زیبایی پستان بزرگ کردن – کوچک کردن – بالا بردن - از بین بردن ادم دست پس از جراحی سرطان پستان - خدمات زیبایی


شبکه اجتماعی :

وبسایت پزشک :

بیمه‌های طرف قرارداد :

اطلاعاتی یافت نشد


مراکز درمانی طرف قرار داد :

اطلاعاتی یافت نشد

تهران,تهران,ولي عصر نرسيده به ونك خیابان چهاردهم گاندی پلاك 11 طبقه چهارم

021-88873915

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


فهیمه نادری 1400/10/29
عالی