preloader

سرطان معده چگونه تشخیص داده میشود؟ دکتر محمد ثقفی


سرطان معده چگونه تشخیص داده میشود؟ دکتر محمد ثقفی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10467 اشتراک گذاری :

امروزه با تکیه بر پیشرفتهای حاصل شده در علم درمانی شاهد این هستیم که روشهای بیشتری برای مقابله و پیشگیری مشکلاتی حاد و خطرناک نظیر سرطان وجود دارد. البته شاید هنوز نیز برای درمان قطعی آنها روشی بوجود نیامده باشد اما اگر در زمان مناسب از وجود این چنین مشکلاتی مطلع شوید، انتخابهای زیادی پیش روی شما وجود دارد. یکی از دست مشکلات که توانسته است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کند، سرطان معده میباشد که در اصل علل رخ داد آن بروز جهشی در سلولها و DNA است، جهشی که باعث میشود سلولهای شما به صورت دیوانهوار و در تعداد زیاد رشد کرده و تقسیم شوند و در نهایت با تجمع این سلولها یک تومور سرطانی بوجود آید.

به حتم شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید که چطور میتوانید از وجود این بیمار آگاه شویم و در اصل نحوهی تشخیص آن چگونه است؟ آیا میتوان این مشکل را درمان کرد؟ چگونه؟ اگر به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با روشهای درمانی و پیشگیری که توسط متخصص ما دکتر محمد ثقفی هستید بهتر است در ادامهی مطلب با ما همراه باشید. همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با فوق تخصص کولونوسکوپی ، فوق تخصص آندوسکوپی و فوق تخصص گوارش میتوانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

تشخیص سرطان معده

برای اینکه بتوانید به تشخیص سرطان معده بپردازید، راهحلهای زیادی وجود دارد و در اصل هر روش با بکارگیری روند متفاوت و استفاده از تکنولوژیهای بخصوص توانسته است به انجام این مورد بپردازد. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر 3 روش تشخیص سرطان معده از روی علائم بپردازیم.

  • تهوع و استفراغ
  • احساس سیری
  • سوءهاضمه
  • برجسته شدن شکم
  • مشکل در بلعیدن غذا
  • ضعف و خستگی
  • استفراغ خون
  • کمخونی
  • اسهال و یبوست

پیشگیری از سرطان معده

همانطور که میدانید سرطان معده را میتوان جزو یکی از شایعترین سرطانهای کشور دانست که امروزه بسیاری از افراد به آن مبتلا میشوند، پس به حتم نیازمند این هستند تا بتوانند روشهای پیشگیری آن را بیاموزند تا بتوانند به مراقبت از این بیماری بپردازند. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مواردی بپردازیم که شما با رعایت آنها میتوانید از رخ داد سرطان پیشگیری کنید. برای اطلاع بیشتر در رابطه با فوق تخصص گوارش دکتر محمد ثقفی میتوانید با واحد پشتیبانی تلفنی ما ارتباط برقرار کنید یا به شعبات ما سر بزنید.

  • عدم استعمال دخانیات
  • درمان عفونتهای ناشی از باکتری هلیکوباکتر
  • اصلاح سبک زندگی
  • عدم مصرف مشروبات الکلی

درمان سرطان معده

به حتم برای شما نیز این سوال بوجود آمده است که سرطان معده قابل درمان است یا خیر؟ چطور میتوان این مشکل را درمان کرد و روشهای درمانی مورد استفاده برای اینکار کدامند؟ در این بخش از مطلب با ما همراه باشید.

شیمی درمانی

شیمی درمانی، روشی که به احتمال زیاد نام آن را شنیدهاید و در آن با استفاده از داروهای شیمیایی میتوان باعث توقف رشد سلولهای سرطانی شد. همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با فوق تخصص آندوسکوپی، فوق تخصص گوارش و فوق تخصص گوارش در تهران می‌‌توانید با واحد پشتیبانی ما ارتباط برقرار کرده و همچنین سوالات خود را نیز مطرح کنید.

رادیو تراپی

دیگر روش مورد استفاده رادیو تراپی میباشد که در آن با استفاده از تابش انرژی سلولهای سرطانی نابود میشوند. همچنین اگر به فکر دریافت خدمات ما زیر نظر فوق تخصص گوارش در تهران، دکتر گوارش و فوق تخصص آندوسکوپی در تهران هستید بهتر است با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

ممنونیم که تا پایان همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با سرطان معده، تشخیص این مشکل و همچنین درمان آن توسط دکتر محمد ثقفی بدست آورده باشید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با تشخیص و درمان این روش بپردازیم، روشیهایی که در کلینیک فوق تخصص ما زیر نظر فوق تخصص گوارش، فوق تخصص گوارش در تهران و همچنین فوق تخصص آندوسکوپی انجام میشوند.

تیم ما با جمعآوری متخصصین حرفهای و تشکیل تیمی از افراد کارکشته با چندین سال سابقهی کاری توانسته است به ارائهی بهترین و باکیفیتترین خدمات در سطح کشوری بپردازد و لذا شما با خیال راحت میتوانید با حل مشکلات خود بپردازید چرا که متخصصین ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای روز به پیادهسازی روشهای درمانی مختلفی میپردازند تا بتوانند بهترین نتیجهی ممکن را استخراج کنند.

همچنین برای ارتباط با دکتر محمد ثقفی و رزرو وقت و دریافت مشاور میتوانید با شماره واتساپ 09389792648  و شماره های ثابت مطب 02122635133  - 02122635132 و با ادرس اینترنتی https://drsaghafi.com/  تماس حاصل نمایید .

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید