preloader

هزینه لیزر کیوسوئیچ چقدر است؟


هزینه لیزر کیوسوئیچ چقدر است؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10218 اشتراک گذاری :

بالا رفتن سن و مشکلات هورمونی همواره ما را به چالش می‌کشد. یکی از این چالش‌ها افتادن لک‌های تیره پوستی است که زیبایی بعضی از افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد. اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا در این مواقع می‌توانیم از تکنولوژی یاری بگیریم. یکی از تکنولوژی‌های مدرن که به رفع ایرادات پوستی ما کمک می‌کند لیزر Q-switched است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و نحوه عملکرد این دستگاه بپردازیم. پس اگر می‌خواهید بدانید برای چه امکاناتی هزینه لیزر کیوسوئیچ را پرداخت می‌کنید، با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد لیزر Q-switched و تاثیر آن روی پوست

حتی اگر در جوانی پوستی شفاف و عاری از لکه داشته باشید ممکن است پس از ورود به میانسالی دچار لکه‌های پوستی شوید. البته فراموش نکنید که عواملی مانند تغییرات هورمونی، عوامل ژنتیکی و نور مستقیم آفتاب هم باعث تغییر رنگدانه‌های پوست و ایجاد لکه‌های تیره می‌شوند. پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا می‌توان به‌سادگی این ملاسماها را از بین برد. با اطلاع از هزینه لیزر کیوسوئیچ و برآورد قیمت نهایی، به‌راحتی و بدون هیچ گونه عوارض لک تیره پوستتان را درمان کنید.

ملاسما چیست و چگونه با لیزر کیو switched رفع می‌شود؟

به نوعی از اختلال که باعث به‌وجود آمدن لکه‌های قرمز، قهوه‌ای، آبی یا خاکستری روی پوست می‌شود، ملاسما گفته می‌شود. اکثرا خانم‌های بین ۲۰ تا ۵۰ ساله دچار این اختلال می‌شوند. دلیل آن را نیز علاوه بر افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، مصرف داروهای ضدبارداری و تغییرات هورمونی عنوان کرده‌اند. این لکه‌ها در هر قسمت از بدن ممکن است ایجاد شوند اما شایع‌ترین نواحی، روی چانه، فک، پشت لب، بینی و پیشانی است. این نقاط که تیره‌تر از پوست افراد هستند به‌راحتی از طریق لیزر کیوسوئیچ قابل درمان هستند. این لیزر، اشعه‌هایی با طول موج ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتری روی ملاسما می‌تاباند و پس از ۱ الی ۶ جلسه این لکه‌ها کم‌رنگ‌تر شده یا از بین می‌روند.

کاربرد Laser کیو سوئیچ برای زیبایی و از بین بردن تتو

گاهی اوقات خود انسان عمدا با خالکوبی یا تتو باعث ایجاد لکه روی پوست می‌شود. از آنجایی که سلیقه افراد پس از گذشت زمان دستخوش تغییر می‌شود، پس این احتمال وجود دارد که بعد از چندسال بخواهید خالکوبی‌های خود را از بین ببرید. Laser Q-switched توانایی پاک کردن تتوها را نیز دارد. رنگ‌دانه‌های نقاط Tattoo شده اشعه‌های دستگاه را جذب کرده و از درون منفجر می‌شوند. این رنگ‌ها پس از انفجار به ذرات بسیار ریزی تبدیل شده و با گذشت زمان نابود خواهند شد.

هزینه لیزر کیوسوئیچ چقدر است؟

محو کردن و نابودی لک‌های تیره و جای تتو، تنها یکی از مزایای استفاده از لیزر کیو سوییچ است. جوانسازی پوست و طراوت بخشیدن به آن نیز از طریق این فناوری انجام می شود. در ذیل می‌توانید مزیت‌های دیگر Q-switched را مشاهده کنید:

  • رفع چین و چروک پوست
  • برطرف کردن جای جوش
  • درمان قارچ ناخن
  • کلاژن سازی پوست
  • محو کردن خال‌های مادرزادی
  • روشن کردن ناحیه بیکینی
  • نابودی لکه های قهوه‌ای پوست

کلیه موارد ذکر شده که برای زیبایی و سلامتی بدن مهم هستند، توسط کیوسوییچ انجام می‌شوند. البته نباید فراموش کنید که قیمت نهایی جلسات به محدوده نقاط بستگی دارد. بدیهی است هرچقدر لکه‌های پوستی یا طرح تتو شده روی بدن بزرگ‌تر باشد، هزینه تمام شده آن نیز بیشتر است.

لیزر کیوسوئیچ و مراقبت‌های بعد از آن

زیباجویان باید پس از درمان با Laser کیو سوئیچ، از نور مستقیم خورشید دوری کنند و تا ۲۴ ساعت به‌هیچ‌عنوان قسمت‌های لیزر شده را نشویند. از آنجایی که این درمان بسیار حساس بوده، پس نیازمند حوصله و شکیبایی است. این موارد دقیقا مشابه دوران نقاهت پس از انجام لیزر co2 است. پس از درمان با Q-Switched شاهد پوسته پوسته شدن قسمت‌های تیره هستیم. پس به مدت دو هفته تا رسیدن به نتیجه مطلوب، از کرم و پمادهای تجویزی دکتر استفاده کنید.

نکته قابل توجه این است که خانم‌های باردار به‌هیچ‌وجه نباید در این دوران، تحت درمان لیزر کیوسوئیچ قرار بگیرند. همچنین کسانی که سابقه بیماری تبخال دارند باید بنا به تجویز پزشک و پیش از درمان از داروهایی مانند آسیکلوویر استفاده کنند.

خرید بهترین دستگاه Laser کیوسوئیچ از تجهیزات پزشکی آفا

در این مقاله به چگونگی عملکرد دستگاه لیزر Q-Switched و مزایای استفاده از آن پرداختیم. اکنون شما می دانید برای از بین بردن لک‌های تیره پوست یا جای خالکوبی، باید از چه دستگاهی استفاده کنید. همچنین با توجه به مزایای کاربردی دیگر، پس‌اندازی برای پرداخت هزینه لیزر کیوسوئیچ داشته باشید تا پوست خود را جوان، شفاف و شاداب کنید.

شرکت آفتاب فروزان آریا ارائه دهنده انواع تجهیزات و وسایل پزشکی و زیبایی است و بیش از ۱۵ سال تجربه فروش و ارائه خدمات به کلینیک‌های متخصص پوست و مو زیبایی را دارد. اگر برای خرید هرگونه لوازم مراقبت تخصصی از پوست و جوانسازی مانند Laser کیوسوییچ نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02188107070 با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت afateb.com می‌توانید تمامی مدل‌ها و توضیحات دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید