preloader

مردم از مسئولین انتظار عمل دارند، نه حرف و نمایش


مردم از مسئولین انتظار عمل دارند، نه حرف و نمایش
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11292 اشتراک گذاری :

 

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به شکایات  تعرفه (سامانه 1690) گفت: در مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت به دنبال واقعی شدن تعرفه ها هستیم. ادعا نمی کنیم کارمان بدون نقص است، اما واضح است که در اجرایی شدن کتاب تعرفه سلامت ساعت ها کار کارشناسی صورت گرفته است

هاشمی تأکید کرد که باید در حوزه سلامت نقد پذیر باشیم و انتقادات و راهنمایی های صاحبنظران را بپذیریم. وی با اشاره به آغاز فصل رسیدگی به بودجه ها در مجلس خاطرنشان کرد اختصاص بودجه مناسب، ضامن اخلاق مداری در حوزه سلامت است.

وزیر بهداشت "قانون گریزی" را به عنوان یک مشکل اجتماعی همه گیر مطرح کرد و گفت: افراد جامعه باید اخلاق و قانون را در زندگی خود با هم پیاده کنند و هیچ شخصی نباید از خود سلب مسئولیت کند.

همچنین ایشان تأکید کرد: نباید نظارت بر اجرای کتاب تعرفه سلامت به صورت نمایشی اجرا شود، در حال حاضر مجموعه سازمان نظام پزشکی، رؤسای بیمارستان ها، بخش خصوصی و مسئولین فنی همگی در معرض امتهانی مهم و بزرگ قرار دارند.

وزیر بهداشت گفت: باید به مردم نشان دهیم که در جهت صیانت از جامعه پزشکی و حقوق مردم تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست. مردم از مسئولین حوزه سلامت انتظار عمل دارند نه حرف و نمایش.

منبع: shafajoo
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید