preloader

آیا واقعأ آب تهران سالم است؟


آیا واقعأ آب تهران سالم است؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11170 اشتراک گذاری :

 

 

وزیر بهداشت در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر، مبنی بر آلودگی آب تهران به نیتریت بیان کرد:دلیلی برای دروغ گفتن وجود ندارد،آب تهران سالم است.

دکتر هاشمی در گفتگو با ایسنا در این باره گفت:قبلا عنوان شده بود که کودکی 3 ماهه در اثر خوردن آب جان خود را از دست داده است.آیا کودک سه ماهه آب می نوشد؟

وی بیان کرد:بعد از گذشت یک سال از عملکردمان باید به این باور رسیده باشید که بنایمان آن است که به هیچوجه به مردم دروغ نگوییم.چرا که دوره ماهم مانند دیگر دوره ها موقتی است و پس از آن باید نسبت به عملکردمان پاسخگو باشیم،بنابراین اگر موضوعی باشد به مردم اطلاع میدهیم.

دکتر هاشمی گفت:پس از انتشار این خبر درباره نیتریت آب تهران دستر بررسی همه چاه ها را دادیم.از بین همه چاههای موجود و در زمانیکه آب سدها کاهش یافته بود تنها در سه چاه میزان نیتریت بیشتر از حد استاندارد بود که وزیر نیرو دستور پلمپ آن سه چاه را دادند.

وی همچنین تاکید کرد :دلیلی وجود ندارد که خلاف موضوع را به مردم بگوییم.این عضو شورای شهر که همکار ما و پزشک است میتوانست  در تماس با من یا وزیر نیرو این موضوع را بیان کند  و بررسی ها انجام شود

منبع: ایسنا
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید