preloader

ورزش هایی برای داشتن رابطه ی جنسی بهتر


ورزش هایی برای داشتن رابطه ی جنسی بهتر
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 12175 اشتراک گذاری :

 

تمرینات کاردیو:

انجام برخی تمرین های فیزیکی لذت رابطه ی جنسی را برای هر دو طرف به میزان زیادی افزایش می دهد .هرگونه فعالیتی که باعث افزایش ضربان قلب شده و تنفس را سخت تر کند از پیاده روی سریع گرفته تا دوچرخه سواری می تواند باعث افزایش جریان خون مخصوصا در مناطق پایین بدن شود. این امر یک مسئله ی مثبت برای هر یک از زوجین به حساب می آید . نعوذ قوی تر برای مردان و لذت بیشتر برای زنان.

شنا کردن:

محققان داشنگاه هاروارد دریافتند که شناگران مرد و زن در سن شصت سالگی هم قادرند مانند افراد 20 ساله رابطه ی جنسی برقرار کنند. شنا باعث ایجاد استقامت –افزایش فشار خون و بهبود انعطاف پذیری و قدرت شده و میزان استرس را کاهش می دهد. علاوه بر اینها کالری اضافه را می سوزاند و برای افرادی که اضافه وزن دارند مفید است (اضافه وزن باعث کاهش میل جنسی می شود) به خصوص مردان چاق که معمولا مشکل نعوذ دارند.

تمرینات قوی کردن شکم و ماهیچه ها:

انجام دادن بیشتر فعالیت ها و از جمله رابطه ی جنسی بهتر به ماهیچه های قوی و انعطاف پذیر نیاز دارد. برخی افراد در حین ورزش هم به ارگاسم می رسند که به آن کورگاسم می گویند. کورگاسم معمولا در حین انجام ورزش های قدرتی –ماهیچه ای مثل انواع کرانچ اتفاق می افتد.

وضعیت قورباغه:

برخی محققان معتقدند که این تمرین بدن را در هنگام برقراری رابطه ی جنسی انعطاف پذیرتر می کند .این تمرین یکی از بهترین روش های باز کردن ران می باشد که د رامتداد ران درونی کشاله ی ران و باسن انجام می شود. این حرکت استرس را نیز کاهش می دهد که در هنگام برقراری رابطه ی جنسی بسیار موثر خواهد بود.

حرکت لولا:

اگر می خواهید بدون بیرون دادن کمر یا پاهای خود در یک موقعیت مناسب قرار بگیرید برخی پزشکان حرکت لولا را پیشنهاد می دهند .برای چند ثانیه با یک زاویه ی 45 درجه به سمت عقب خم شده و سپس راست بایستید و این حرکت را تکرار کنید .این حرکت ثابت است اما در حالت ایستاده قدرت زیادی ایجاد می کند.

حرکت کیگل:

این حرکت برای درمان بی اختیاری ادرار بوده و عضلات کف لگن را تقویت می کند که به معنای ارگاسم ناگهانی می باشد. خانم ها با حرکت کیگل بیشتر آشنا هستند. به علاوه این حرکت از انزال زودرس در آقایان پیشگیری می کند. اما مطالعات نشان می دهد که نیمی از مردان این حرکت را به درستی انجام نمی دهند. در حالت انجام درست این حرکت اگر خانم ها انگشت خود را در واژن قرار دهند باید احساس فشار کنند و در مورد مردان هم آلت آنها باید بلند شود.

حرکت پلانک:

این حرکت برای تقویت داخلی ترین ماهیچه های عرضی شکم و عضلات بالای بازو و ران و کفل ها بسیار مناسب است. این عضلات استقامت فرد را افزایش می دهند و می تواند برای مدت طولانی تری با همسر خود نزدیکی کند. این حرکت را روزی یکبار و به مدت شصت ثانیه یا بیشتر انجام دهید. اگر انجام حرکت روی انگشت های پا بسیار سخت و آزار دهنده است می توانید این حرکت را روی زانوها انجام دهید.

 حرکت گربه-گاو:

به این حرکت یوگا به عنوان فرم دیگری از مقدمه ی عشقبازی فکر کنید. این حرکت نوعی تمرین نرم روی ستون فقرات محسوب می شود و به داشتن ریتم تنفسی خوب کمک می کند و تمرکز را افزایش می دهد بنابراین ذهن نیز در زمان حال می ماند. این حرکت را با یک جریان مداوم انجام دهید طوری که در زمان قوس دار کردن کمر یک نفس عمیق به داخل و در زمان معکوس کردن قوس کمر یک نفس به خارج داشته باشید.

فشار به لگن:

چه پوزیشن مورد علاقه ی شما در حین رابطه ی جنسی قرار گرفتن مرد روی زن باشد و چه زن روی مرد انجام این حرکت برای هر دوی این پوزیشن ها کمک می کند. اگر در وضعیت درستی نباشید فشار دادن های قوی می توانند باعث خستگی بیش از حد شوند. برای افزایش استقامت و انعطاف پذیری روی عضلات همسترینگ و گلاتس خود کار کنید. تمرین هایی که به لگن فشار می آورند باسن را می سازند و به این وسیله فرد احساس خوبی می کند و ظاهرش هم بهتر به نظر می رسد.

همراهی یکدیگر:

زوج هایی که قسم می خورند همیشه باهم باشند باید تمرینات ورزشی را نیز با یکدیگر انجام دهند .بررسی ها نشان می دهند که برخی فعالیت های فیزیکی چالشی برای تحریک فرد می شوند و پس از انجام این تمرینات دو نفره بیشتر به سمت شریک زندگی خود جذب می شوند. علاوه بر اینها رابطه ی عاطفی آنها نیز تقویت می شود (به عنوان مثال دویدن در کنار هم و با سرعت یکسان). 

منبع: WebMD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید