preloader

غذاهایی برای بهتر شدن فعالیت و میل جنسی


غذاهایی برای بهتر شدن فعالیت و میل جنسی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 12219 اشتراک گذاری :

اگر شما می خواهید زندگی جنسی خود را بهبود بخشید در این راه  مواد غذایی می توانند به شما در تنظیم خلق و خویتان کمک کنند. هیچ چیز بهتر از یک غذای عاشقانه،  پخته شده در خانه وجود ندارد! مانند برخی از غذاهایی که  به نوبه خود حرارت بدن شما و ضربان قلب را بالا می برند. شواهدی مبنی بر اینکه  برخی از ویتامین ها و مولفه ها در مواد غذایی می تواند عملکرد جنسی و تجربه جنسی را افزایش دهد وجود دارند .


در اینجا به برخی از مواد غذایی که نقش عمده ای در افزایش قوای جنسی از قدیم داشته اند و علم مدرن روز نیز ادعای آنان را تایید کرده می پردازیم  .

 

آووکادو

در کتاب ها به آووکادو ، به دلیل شکل فیزیکی اش اشاره شده است. اما دلیل علمی که چرا آووکادو را به عنوان داروی مقوی غرایز جنسی  شناخته اند، این است که آنها غنی از چربی های اشباع نشده و چربی اشباع کم هستند ، آنها برای قلب و عروق شما خوب است. هر چیزی که ضربان قلب را قوی نگه می دارد  به  جریان خون کمک می کند تا به خوبی به  تمام نقاط بدن برسد.

 

 

بادام

در این لیست  بادام به مدت طولانی و از گذشته برای افزایش شور و شوق و به عنوان یک محرک جنسی و کمک به باروری اشاره شده است. مانند مارچوبه، بادام غنی از مواد مغذی متراکم مواد معدنی متعددی است، که برای سلامت جنسی و تولید مثل مهم هستند؛ مانند روی، سلنیوم و ویتامین E .روی به  افزایش میل جنسی کمک می کند.

 

 

توت فرنگی

همیشه به رنگ قرمز برای کمک به تحریک پذیری اشاره شده است .  یک مطالعه در سال 2008 نشان داد که مردان، زنانی را که قرمز پوشیده اند، جذاب تر می دانند؛ در نقطه ی  مخالف آن رنگ  های سرد مانند آبی یا سبزوجود دارد.توت فرنگی منبع بسیار خوبی از اسید فولیک است. همچنین توت فرنگی باعث افزایش تعداد  اسپرم در مردان می شود.

هدیه ی مناسب برای شریک جنسی تان می تواند توت فرنگی غوطه ور در شکلات تیره باشد!

شکلات نیز  سرشار از methylxanthines  است که سبب افزایش میل جنسی می شود .

 

 

غذای دریایی

با وجود بافت لغزنده و لزج صدف و غذاهای دریایی  ممکن است شما زیاد به آن ها علاقمند نباشید، اما آن ها از مقوی ترین  داروی های جنسی شناخته شده اند. آنها همچنین یکی از بهترین منابع  افزایش میل جنسی به علت وجود روی هستند. اما انواع دیگری از غذاهای دریایی هم می تواند به عنوان افزایش دهنده غرایز جنسی عمل کنند، روغن ماهی قزل آلا و شاه ماهی، ،برای یک قلب سالم ضروری است.

 

 

منداب(نوعی گیاه سبز که در سالاد استفاده می شود)

منداب به تحریک پذیری و برانگیختگی  کمک می کند و از قرون وسطی به این صفت شناخته شده است  . امروزه، تحقیقات نشان می دهد که مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در برگ سبزیجات تیره برای سلامت جنسی ما ضروری هستند زیرا آنها  با جذب برخی از آلاینده های زیست محیطی که تاثیر منفی روی میل جنسی ما دارند می توانند به ما کمک کنند .

 

 

انجیر

این میوه ها با شکل خنده دار خود سابقه طولانی در تقویت باروری دارند و آن را یک  داروی قوای جنسی بسیار عالی می دانند چرا که هر دو فیبر محلول و نامحلول، که برای سلامت قلب مهم است را دارند. به علاوه، غذاهای با فیبر بالا به شما کمک می کند تا سیر شوید و شکم تان پر از غذا نشود و رابطه جنسی آسان تر ی داشته باشید .

 

 

خانواده مرکبات

هر عضو از این خانواده میوه های گرمسیری فوق العاده غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین Cو  اسید فولیک  می باشند که  برای سلامت و باروری مردان ضروری است. لذت بردن از یک سالاد عاشقانه که شامل مرکباتی، مانند گریپ فروت صورتی یا پرتقال و لیمو ترش است می تواند بسیار موثر باشد.

منبع: Health
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید