preloader

چرا ما در جراحی زیبایی بینی ، از تامپون استفاده نمی کنیم؟


چرا ما در جراحی زیبایی بینی ، از تامپون استفاده نمی کنیم؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11577 اشتراک گذاری :

 

 

افرادی که توسط دکتر عباسی عمل می شوند، بلافاصله بعد از به هوش آمدن از طریق بینی نفس می کشند و هیچگونه مشکلی با احساس گرفتگی بینی،حس خفگی و یا کلافه بودن به دلیل انسداد بینی ندارند.
دلیل اینکه بیمار راحت از راه بینی نفس می کشد این است که هیچگونه مش یا تامپونی درون بینی او نیست و راه هوایی داخل بینی باز است .
وقتی در مشاوره قبل از عمل  به مراجعین گفته می شود که برای آنها تامپون یا به گفته بعضی از بیماران فیتیله داخل بینی استفاده نمى شود ، برخی ها تعجب میکنند و می پرسند : مگر شما چگونه عمل می کنید که از تامپون استفاده نمی کنید؟! و یا آیا عدم استفاده از تامپون سبب ایجاد چسبندگی و خونریزی نمى شود؟
 ما تاکنون موردی از چسبندگی داخل بینی و یا خونریزی قابل ملاحظه بینی پس از جراحی زیبایی  بینی نداشته ایم . البته مقداری ترشحات خونابه ای تا چند روز پس از جراحی زیبایی بینی طبیعی است، ولی خونریزی نگران کننده به لطف خدا تاکنون در عمل های جراحی ما سابقه نداشته است .

این امر برمی گردد به دقت و ظرافت حداکثری و احترام به بافت های بینی ، که با حداقل آسیب بافتی می توان حداکثر نتایج زیبایی و کارکردی عالی بدست آورد . بدون اینکه نیازی به تامپون گذاری و تحمل مشکلات آزار دهنده ناشی از آن وجود داشته باشد .
جراحی بینی همانند خلق یک مینیاتور ظریف ، نیاز به دقت ، حوصله ، حس زیبایی شناسی و ظرافت حداکثری دارد . در صورتی که همه این موارد به درستی در کنار هم فراهم شود هیچ نیازی به تامپون یا مش داخل بینی وجود ندارد .

 

منبع: shafajoo
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید