preloader

بهترین دکتر ارتوپد تهران کیست؟


بهترین دکتر ارتوپد تهران کیست؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10277 اشتراک گذاری :

ارتوپد یا متخصص ارتوپدی پزشکی است که پس از پایان دوره پزشکی عمومی در رشته جراحی استخوان و مفاصل موفق به دریافت تخصص شده است که به باور اغلب پزشکان یکی از دشوارترین تخصص های حیطه پزشکی است. جا اندازی شکستگی ها و پلاتین گذاری ، تعویض مفصل ، درمان آرتروزها و روماتیسم ها و دیسک های کمر و گردن و بطور خلاصه تمامی مشکلات پا و دست تنها بخشی از مراجعات مربوط به این تخصص را شامل میشود.

گستردگی طیف مراجعات به متخصص و فوق تخصص ارتوپدی ما را بر آن داشت تا گذری داشته باشیم بر این رشته تا پاسخی بیابیم بر این سوال که بزرگان این رشته چه کسانی هستند. بدیهی است این نوشتار نسبی بوده و چه بسا پزشکان بزرگی هستند که بصورت کمتر شناخته شده در حال خدمت رسانی هستند.

 

برای یافتن بهترین دکتر ارتوپد تهران  گفتگوی کوتاهی با یکی از پزشکان ارتوپد متخصص ستون فقرات انجام شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

بهترین دکتر ارتوپد تهران از نظر دکتر فرزاد مریخ بیات جراح و متخصص ارتوپدی :

  •  " آقای دکتر سلام، از نظر شما بهترین دکتر ارتوپد تهران کیه؟"
  • " سلام. خب قبل از اینکه جواب این سوالو بدم باید بگم اولا من همه ارتوپد ها رو نمیشناسم که بخوام بینشون بهترین رو انتخاب  کنم و دوم اینکه واقعا بقدری ارتوپدی به سمت فوق تخصصی شدن پیش رفته که شاید یک استاد خیلی معروف در جراحی دست اصلا در زمینه زانو موفق نباشه  و عملا نمیشه یکنفر رو به عنوان بهترین برای کل  رشته ارتوپدی معرفی کرد"
  • " خوب پس برای فردی که مثلا درد شانه داره و دنبال پزشک متخصص ارتوپد خوب میگرده چه راهی رو پیشنهاد میدین؟ "
  • " به قدری علایم بیماری فرد میتونه گمراه کننده باشه که دقیقا نمیشه گفت مثلا بیماری که درد شانه داره واقعا باید توسط فوق تخصص ارتوپدی که در زمینه شانه تبحر داره ویزیت بشه یا توسط متخصص ستون فقرات که در زمینه گردن فعالیت میکنه، چون درد شانه میتونه بدلیل دیسک گردن باشه. به همین دلیل از نظر من مراجعه به یک کلینیک ارتوپدی خوب گزینه بهتری به نظر میرسه با توجه به اینکه انواع فوق تخصص ارتوپدی خوب و متخصص ستون فقرات خوب در یک مجموعه حضور دارن و میتونن به صورت جامع بیمار رو ویزیت کنن"
  •  " خب حالا از نظرتون کلینیک ارتوپدی خوب کجاست؟ "
  • " این سوال هم سخته جواب دادنش چون من همه رو نمیشناسم ولی کلینیک ارتوپدی دکتر میر و کلینیک ارتوپدی دکتر فرزاد که مدتی باهاشون همکاری داشتم تیم خوبی داشتن و فوق تخصص ارتوپدی در اغلب رشته ها و متخصص ستون فقرات  باهاشون همکاری میکنن ".
  • " ممنونم از وقتی که در اختیار ما گذاشتین "
  • " منم ممنونم "
منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید