preloader

شربت ایمیونس چیست؟ فواید و ترکیبات آن را بشناسید!


شربت ایمیونس چیست؟ فواید و ترکیبات آن را بشناسید!
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10418 اشتراک گذاری :

مقدمه ای بر شربت ایمیونس یا immunace :

شربت ایمیونس محصولی فوق العاده با تاثیرات عالی و موثر بر سیستم ایمنی می باشد که به افزایش سطح انرژی بدن نیز کمک می کند. این شربت در حال حاضر یکی از محصولاتی است که به عنوان تقویت کننده افراد در تمامی سنین مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات موجود در آن امکان بهبود حالت عمومی بدن و سرحالی و شادابی را برای فرد فراهم می کند. با شفاجو همراه باشید تا در این مقاله به معرفی کامل شربت ایمیونس، خصوصیات و ترکیبات آن و نکات مهم دیگر بپردازیم. پس اگر شما هم قصد تهیه محصولی با خصوصیت تقویت کنندگی و اثرات فوق العاده بر سلامت را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شربت ایمیونس چیست؟

شربت ایمیونس اثرات مثبتی بر تقویت سیستم ایمنی دارد. در نتیجه می تواند به پیشگیری از بروز بیماری و یا درمان آن ها کمک کند. این شربت توسط برند معتبر و شناخته شده ویتابیوتیکس تولید شده است. امروزه در سراسر جهان از آن به عنوان یک محصول تقویتی و مکمل غذایی موثر استفاده می شود. این شربت را تمامی افراد در همه سنین از کودک تا بزرگسال می توانند مصرف کنند. از اثرات مثبت آن می توان به سلامت سیستم ایمنی و تقویت بدن اشاره کرد. البته تفاوت هایی در میزان مصرف در افراد مختلف وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

پس دو ویژگی اصلی فواید شربت ایمیونس عبارتند از:

  1. تاثیر مثبت بر سلامت سیستم ایمنی بدن
  2. تقویت بدن

ترکیبات اصلی موجود در شربت ایمیونس

شربت ایمیونس دارای چندین ماده مغذی مفید است. هر کدام اثر منحصر به فردی برای سوخت و ساز بدن دارند. رساندن آن ها در مقدار کافی به بدن اهمیت زیادی دارد. برخی از این ترکیبات عبارت اند از:

  1. ال کارنیتین
  2. سلنیوم
  3. بتاکاروتن
  4. ویتامین های متنوع
  5. و سایر ترکیبات معدنی و مفید برای عملکرد صحیح سلول های بدن

در ادامه به بررسی هر یک از این مواد مغذی و نقش و اثر آن ها در بدن می پردازیم تا خواص شربت ایمیونس را دقیق تر بتوان بررسی کرد.

  1. ال کارنیتین در شربت ایمیونس

ال کارنیتین موجود در شربت ایمیونس به تولید انرژی در بدن کمک می کند. این ماده منجر به افزایش سطح سلامت سیستم ایمنی فرد می شود. همچنین پروتئینی در بدن افراد به طور طبیعی وجود دارد اما در بسیاری از مواقع نمی تواند به مقدار کافی تولید شود. بنابراین نیاز است تا از طریق مکمل های خوراکی به بدن برسد. این پروتئین، به جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند. به طور کل پروتئین هایی مانند گوشت و لبنیات وجود دارد. بنابراین با مصرف شربت ایمیونس می توان از مقدار کافی ال کارنیتین بدن اطمینان حاصل کرد.

  1. سلنیوم در شربت ایمیونس

یکی از مواد معدنی ضروری بدن عنصر سلنیوم می باشد. این ماده به ساخت سلول های خونی کمک می کند. در صورتی که این ماده به مقدار کافی در بدن موجود نباشد، سیستم ایمنی انسان به خطر می افتد. این ماده معدنی نقش آنتی آکسیدانی مهمی در بدن ایفا می کند. به این ترتیب جلوی عوامل بیماری زا مانند میکروب هایی که در فصل سرما امکان رشد و نمو پیدا می کنند را می گیرد. شربت ایمیونس حاوی مقدار مناسبی از سلنیوم می باشد و بدن شما را کاملا از این نظر تغذیه می کند.

  1. بتا کاروتن در شربت ایمیونس

حتما بار ها شنیده اید که هویج دارای ماده بتا کاروتن است. احتمالا با کاربرد این ماده در بدن آشنا نباشید. مولکول بتا کاروتن یکی از اجزای ضروری مسیر سوخت و ساز سلولی است. این مولکول به ترمیم بافت های بدن و مقابله با عوامل عفونت زا مانند باکتری ها کمک می کند. از طرفی بتا کاروتن یکی از مواد اولیه برای ساخت ویتامین A در بدن می باشد. به این شکل نیز در مسیر بهبود سلامت بدن قرار می گیرد. بتا کاروتن موجود در شربت ایمیونس به جلوگیری از بیماری دیابت و پیدایش سرطان های مختلف کمک شایانی می کند.

  1. ویتامین های موجود در شربت ایمیونس

شربت ایمیونس حاوی چندین ویتامین مورد نیاز بدن است. هر کدام نقش ویژه ای در سلامت بدن دارند. برای مثال ویتامین D3 موجود در این شربت به استحکام ساختار استخوان ها کمک می کند. در نتیجه میزان درد های مفصلی و احتمال کشیده شدن تاندون ها را کاهش می دهد. ویتامین دیگر موجود در شربت ایمیونس، گروه ویتامین های B می باشند. وظیفه اصلی این ویتامین ها تقویت بدن و کمک به روند سوخت و ساز سلولی است. این گروه ویتامین ها در خون سازی نیز نقش موثری دارند. در واقع مغز استخوان را وادار به ساخت گلبول های قرمز می کنند. در نتیجه برای افرادی که دچار کم خونی هستند می تواند یک گزینه عالی باشند.

فواید شربت ایمیونس را بشناسیم!

با توجه به نکات ذکر شده، می توان گفت: شربت ایمیونس یک محصول بی نظیر برای بهبود سلامت بدن و تقویت سیستم ایمنی می باشد. مجموعه ای از ویتامین های موجود در شربت ایمیونس به سوخت و ساز صحیح بدن کمک می کنند. ترکیب های اساسی مانند ال کارنیتین و بتا کاروتن نقش مهمی در جلوگیری از بیماری های ویروسی مانند سرما خوردگی ایفا می کنند. شربت ایمیونس هیچ گونه ماده جانبی مضری ندارد. به همین دلیل مورد توجه کارشناسان تغذیه در سراسر جهان قرار گرفته است. بنابراین می توان امتیاز ویژه ای را به دلیل نداشتن عوارض جانبی به این شربت داد. علاوه بر اثرات ایمیونس بر تقویت سیستم ایمنی، می توان به تقویت بدن و افزایش نشاط و شادابی اشاره کرد. ویتامین های خانواده B اثرات فوق العاده ای بر بهبود حالت عمومی بدن و افزایش شادابی دارند.

پس می توان نتیجه گیری کرد که فواید شربت ایمیونس عبارتند از:

  1. جلوگیری از سرماخوردگی
  2. کمک به سوخت و ساز صحیح بدن
  3. نداشتن عوارض جانبی خاص
  4. تقویت بدن
  5. افزایش نشاط و شادابی

شربت ایمیونس و کرونا

شما بگویید؟ آیا شربت ایمیونس با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند ریسک ابتدا به کرونا را نیز کاهش دهد؟ پاسخ این است: شاید!

کرونا قوی است. کرونا شوخی ندارد. بنابراین از هر روش منطقی باید برای پیشگیری از کرونا استفاده کنیم. شاید شربت ایمیونس برای پیشگیری از کرونا مفید باشد اما بهتر است با پزشک مشورت کنید و ایشان حرف آخر را بزند.

چه افرادی می توانند از شربت ایمیونس استفاده کنند؟

تمامی افراد اعم از کودک، نوجوان، خانم های باردار، بزرگسالان و کهنسالان می توانند از شربت تقویت کننده ایمیونس استفاده کنند. البته نحوه مصرف و میزان آن در افراد مختلف تفاوت دارد. کودکانی که دچار کم اشتهایی هستند، با مصرف این شربت تغییر محسوسی در اشتهای آن ها دیده خواهد داد. همچنین شربت ایمیونس می تواند به تقویت دستگاه ایمنی کودکان نیز کمک کند. برای مادران باردار توصیه می شود که در مورد مصرف شربت با پزشک خود مشورت کنند. بهترین دستور مصرف آن را بهتر است از پزشک دریافت نمایید. استفاده از شربت ایمیونس در بزرگسالان نیز به فعال شدن گلبول های سفید بدن منجر شده و در نتیجه از میزان بیماری های فصل سرما کم می کند.

جمع بندی مبحث شربت ایمیونس و حرف آخر + یک پیشنهاد مناسب

شربت ایمیونس با محتوای غنی از انواع مواد معدنی، ویتامین های ضروری بدن و پروتئین های مفید تاثیر قابل توجهی بر تقویت سیستم ایمنی و فعالیت صحیح سوخت و ساز بدن دارد. همچنین به خون سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده بدن کمک می کند. از این طریق موجب افزایش انرژی و جریان پیدا کردن نشاط در شما می شود. شما همچنین می توانید به صورت اینترنتی نسبت به خرید شربت ایمیونس اقدام نمایید. در زیر، داروخانه آنلاین فارموکسین را به شما پیشنهاد می کنیم. این داروخانه مشاوره رایگان قبل از خرید دارد و به سوالات شما پاسخ می دهد. همچنین طبق بررسی های انجام شده، قیمت مناسبی نیز دارد. ارسال درب منزل به صورت سریع نیز دارد. لطفا در صورتیکه قصد خرید شربت ایمیونس را دارید، به داروخانه آنلاین فارموکسین به نشانی pharmoxin.com مراجعه یا روی لینک روبرو کلیک نمایید تا به صفحه مربوط به شربت ایمیونس هدایت شوید: مشاهده صفحه شربت ایمیونس در داروخانه اینترنتی فارموکسین دارای مجوز و نماد اعتماد.

عکس شربت ایمیونس را در زیر مشاهده نمایید:

شربت ایمیونس چیست؟ فواید و ترکیبات آن را بشناسید!

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید