preloader

بهترین دکتر و متخصص برای اصلاح طرح لبخند


بهترین دکتر و متخصص برای اصلاح طرح لبخند
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10181 اشتراک گذاری :

یک لبخند زیبا، زیبایی چهره را بیشتر نمایان می کند و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. همچنین، حالت لبخند زیبا بستگی به ترکیب، هم ترازی و ردیف دندانهای جلو، لثه و لب دارد. هدف نهایی در این روش درمان طرح لبخند، رضایت بیمار و زیبایی صورت و لبخند فرد است. طراحی لبخند شامل مجموعه ای از روش های درمانی برای زیبایی لبخند است. برای بهره مندی از خدمات دندانپزشکی زیبایی، به شما پیشنهاد می کنید که حتما به کلینیک دکتر ساسان ترابیان، بهترین دندانپزشک و متخصص برای اصلاح طرح لبخند مراجعه کنید. در این کلینیک کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی، از جمله: لمینت، ارتودنسی، ایمپلنت و ... ارائه می شود.

طراحی لبخند دیجیتالی در دندانپزشکی امکان ایجاد لبخندی در بهترین شکل، با میزان خطای بسیار پایین و مطابق میل بیمار را ممکن می سازد. در طراحی لبخند دیجیتالی همه چیز دیجیتالی می شود. روشی که برای طراحی لبخند دیجیتالی استفاده می شود، با تصاویر دیجیتالی صورت و لبخند از طیف وسیعی از زوایا ارائه می شود. سپس تصاویر در نرم افزار نمایش داده می شوند تا موقعیت لبخند فرد مشخص شود.

آنالیز اصلاح طرح لبخند

باتوجه به تصاویری که از بهترین موقعیت بیماران گرفته شده است، پزشک تنها با استفاده از آن تصاویر می تواند برای درمان برنامه ریزی کند. قبل از شروع درمان، پزشک تصاویر را به بیمار نشان می دهد و اگر بیمار از آنها راضی نبود، پزشکان می توانند طرح خود را به درخواست بیمار تغییر دهند و پیش بینی درمان با تأیید بیمار آغاز می شود.

مزایای استفاده از لبخند دیجیتالی

  • امکان مشاهده الگوی لبخند قبل از شروع درمان
  • اعتماد به نفس بیمار را در طول درمان افزایش می دهد.
  • الگوی لبخند هر فرد متناسب با چهره، رفتار و شخصیت فرد است.
  • نیازی به تجهیزات پزشکی خاص نیست.
  • رضایت بیماران از لبخند جدیدشان

sasan torabian

8 راه عالی برای بهبود لبخند

  1. سفید کردن دندان ها

وقتی نوبت به لبخند سفیدتر و روشن تر می رسد، انواع محصولات سفید کننده دندان وجود دارد که می توانید امتحان کنید. گزینه های اصلی شما سفید کردن دندان ها در محل کار یا در خانه است. (به دنبال یک محصول سفید کننده باشید که موفق به دریافت ADA Seal of Acceptance شده است.) قبل از شروع هرگونه درمان سفید کننده، باید با دندانپزشک خود صحبت کنید. دندانپزشک شما به شما می گوید که در صورت وجود روش های مختلف سفید کردن دندان برای شما، کدامیک بهترین و کاراتر می باشد.

  1. تاج ها

تاج یک راه خوب برای پوشاندن دندان هایی است که تغییر رنگ داده اند یا بد شکل هستند. تاج دندان می تواند دندان شما را قوی تر کرده و ظاهر آن را بهبود بخشد. تاج ها همچنین می توانند برای اتصال پل ها، محافظت از دندان ضعیف در برابر شکستن یا ترمیم دندان شکسته استفاده شوند.

  1. روکش دندان

روکش ها پوسته های نازکی هستند که از مواد همرنگ دندان ساخته شده اند و برای پوشش دادن جلوی دندان ها طراحی شده اند. بر خلاف باندینگ، لازم است مقدار کمی مینای دندان را برای قرار دادن پوسته بردارید. بر اساس مدل و حالت دهان شما، ظاهر آنها کاملا شبیه دندانهای طبیعی شما می باشد.

  1. باندینگ

از ظاهر دندان های خود راضی نیستید؟ باندینگ ممکن است راه حل باشد. این روش برای برخی، می تواند به بازگرداندن ظاهر طبیعی دندان های شما کمک کند. باندینگ فرآیندی است که در آن دندانپزشک مواد را مستقیماً به دندان شما وصل کرده یا می چسباند. مینای دندان طبیعی و عاج شما با مواد چسبناک مانند پرسلن و رزین ها ترکیب شده و یک ساختار قوی ایجاد می کند که عالی به نظر می رسد.

dental implant

  1. بریس

در حالی که کار ارتودنسی که در زمان رشد کودک شروع می شود به نتایج مطلوب کمک می کند، این بدان معنا نیست که بزرگسالان نمی توانند بریس داشته باشند. به لطف پیشرفت در درمان های ارتودنسی، براکت فلزی تنها گزینه شما نیست. براکت های متحرک یا بریس های نامرئی یا براکت های پلاستیکی شفاف همه می توانند برای صاف کردن دندان های کج یا شلوغ استفاده شوند.

  1. ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی روشی محبوب و موثر برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. آنها به کمک جراحی در فک بالا یا پایین قرار می گیرند و به عنوان لنگر محکمی برای جایگزینی دندان عمل می کنند. ایمپلنت های ساخته شده از تیتانیوم و مواد دیگر، طوری طراحی شده اند که ترمیم هایی مانند تاج ها یا پل ها با دندان های دیگر شما ترکیب می شوند و یک گزینه بلند مدت برای بازگرداندن لبخند شما هستند.

  1. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دندان ها

شاید بدیهی به نظر برسد، اما مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مهمترین ابزار برای حفظ سلامت دهان است. دوبار در روز مسواک بزنید و حداقل یکبار در روز نخ دندان بکشید تا از ایجاد حفره جلوگیری شود و سلامت دهان و دندان شما بهبود یابد.

  1. ویزیت منظم دندانپزشکی

این که دوبار در سال به دندانپزشک مراجعه کنید یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای بهبود لبخند خود انجام دهید. علاوه بر بررسی حفره ها و بیماری های دهان و انجام تمیز کردن معمول، دندانپزشک شما می تواند گزینه های دیگری را نیز برای روشن تر نشان دادن لبخند شما ارائه دهد.

با معرفی فناوری طراحی لبخند دیجیتالی در مرکز دندانپزشکی دکتر ساسان ترابیان، این امکان برای متقاضیان فراهم می شود که قبل از شروع درمان، نتیجه و کیفیت طرح درمان لبخند خود را مشاهده کرده و با رضایت کامل بهترین نتایج را بدست آورند.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید