preloader

18 راز مهم که آقایان دوست دارند خانم ها آنها را بدانند


18 راز مهم که آقایان دوست دارند خانم ها آنها را بدانند
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 13468 اشتراک گذاری :

 

1-آقایان به طور غیرمستقیم احساساتشان را بیان می کنند:

اگر همسرتان فردی سنتی و درون گراست و احساساتش را بیان نمی کند این مقاله را بخوانید تا از 18 نکته ی روانشناسی در روابط همسران آگاه شوید . راز شماره ی یک این است :مردها معمولا احساساتشان را غیر مستقیم بیان می کنند.از او بپرسید در یک آخر هفته ی رمانتیک دوست دارد چه کارهایی انجام دهد؟یا بار اولی که شما را دید چه فکری کرد؟پاسخ او احساسساتش را برملا خواهد کرد.

 

 

 

2-آقایان با کارهایشان می گویند که شما را دوست دارند:

برخی آقایان ترجیح می دهند که به جای اینکه با کلمات به شما بگویند که دوستتان دارند با کارهایشان این را به شما نشان دهند .مثلا ممکن است لوازم خانه را تعمیر کنند –حیاط را مرتب کنند-یا زباله ها را بیرون ببرند یا هرکاری که اطراف شما را زیباتر کند.

 

 

3-آقایان تعهد ازدواجشان را جدی می گیرند:

در آغاز معمولا آقایان نگران رفتن زیر بار تعهد هستند.ولی شواهد نشان می دهد که آقایان ازدواج را جدی می گیرند.ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا راضی شوند زیر بار تعهد بروند چراکه می خواهند مطمئن شوند آمادگی آن را دارند . یک نظر سنجی از آقایان متاهل نشان داد که 90 درصد آنها اگر قرار بود دوباره ازدواج کنند با همسر فعلی شان ازدواج می کردند.

 

 

4-آقایان به حرف های همسرشان با دقت گوش می دهند:

زمانی که شما به شخصی که در حال صحبت است گوش می دهید با گفتن کلماتی مثل بله و درست است و غیره توجهتان را نشان می دهید .این راه شما است ولی برخی آقایان این کار را انجام نمی دهند.اینکه همسر شما چیزی نمی گوید نشانه ی این نیست که به صحبت های شما گوش نمی دهد.ممکن است او ترجیح دهد ساکت باشد و به صحبت های شما خوب گوش دهد.

 

 

5-انجام فعالیت های مشترک باعث نزدیکی ارتباط می شود:

مردها بیش از آنچه بخواهند از طریق بیان افکار و احساسشان رابطه شان را قوی کنند ترجیح می دهند با انجام فعالیت های مشترک با همسرشان این کار را انجام دهند.برای خیلی از آقایان انجام فعالیت هایی مثل ورزش کردن و برقراری رابطه ی جنسی باعث نزدیکی آنها به همسرشان می شود.

 

 

6-آقایان هم نیاز دارند زمانی را با خودشان خلوت کنند:

با اینکه انجام فعالیت های مشترک هم مهم است مردها دوست دارند زمانی را هم به خودشان اختصاص دهند .چه همسر شما از بازی گلف و چه از باغبانی یا ورزش کردن در باشگاه لذت ببرد او را تشویق کنید تا در زمانی که شما نیز مشغول انجام کارهای خودتان هستید او هم از سرگرمی هایش لذت ببرد وقتی که هر یک از زوجین زمانی را برای انجام فعالیت های شخصی اش داشته باشد چیزهای زیادی را یاد می گیرد و می تواند آنها را با همسرش تقسیم کند.

 

 

7-آقایان از پدرهایشان یاد می گیرند:

اگر می خواهید بدانید که یک مرد چگونه در رابطه رفتار خواهد کرد ابتدا پدرش را خوب بشناسید . با پی بردن به چگونگی رابطه ی پدر او با مادرش می توان حدس هایی هم در مورد رفتار او با شما زد.

 

 

8-آقایان زودتر از خانم ها فراموش می کنند:

خانم ها معمولا تجارب تلخ را دیرتر فراموش می کنند و تا مدت ها استرس و اضطراب و غم و اندوه با آنها می ماند .آقایان بر خلاف خانم ها معمولا تجارب تلخ را زودتر فراموش می کنند بنابراین ممکن است بخواهید در مورد دعوای دیشب با همسرتان صحبت کنید ولی ممکن است  او به کلی این موضوع را فراموش کرده باشد.

 

 

9-آقایان معمولا در پی بردن به یکسری نشانه ها زیرک نیستند:

مردها معمولا متوجه برخی علائم مثل عوض شدن تن صدا و حالت چهره یا غمگین بودن چهره ی همسرشان نمی شوند . اگر می خواهید همسرتان متوجه موضوعی شود با او به طور مستقیم صحبت کنید.

 

 

10-آقایان به قدردانی شما عکس العمل نشان می دهند:

نشان دادن قدردانی به همسرتان با عث نغییر نحوه ی رفتار او خواهد شد .مطالعات نشان می دهند که پدرانی که همسرانشان قدردان اهمیت آنها به خانواده هستند و همسرشان آنها را فردی لایق قرار می دهند بیشتر به خانواده شان اهمیت می دهند.

 

 

11-آقایان در طول روز زیاد به رابطه ی جنسی فکر می کنند:

ممکن است قبلا هم این مورد را می دانستید . بیشتر آقایان زیر 60 سال روزانه به رابطه ی جنسی حتی خیلی بیشتر از یک چهارم خانم ها فکر می کنند.فانتزی های جنسی آقایان تقریبا 2 برابر خانم ها است و تنوع افکار آنها هم زیاد است .مردها در مورد رابطه ی جنسی به افرادی غیر از همسرشان هم ممکن است فکر کنند ولی این به معنی عملی کردن فکرشان نیست.

 

 

12-برای آقایان رابطه ی جنسی بسیار مهم است:

آقایان به رابطه ی جنسی به عنوان یک امر عادی نگاه نمی کنند.برای بیشتر آنها رابطه ی جنسی یک رابطه ی مهم بین دو انسانی است که به یکدیگر تعهد دارند و مثل بیشتر خانم ها از داشتن رابطه ی جنسی در یک رابطه ی با تعهد بیشتر راضی هستند.دلیل این امر هم این است که همسرانی که مدت طولانی ای است که یکدیگر را می شناسند بهتر می توانند همسرشان را ارضا کنند و از مواردی که همسرشان از آنها لذت می برند بیشتر آگاهند.

 

 

13-مردها دوست دارند شما آغاز کننده ی رابطه ی جنسی باشید:

بعضی مردها فکر می کنند آنها باید همیشه شروع کننده ی رابطه ی جنسی باشند ولی از جهتی دوست دارند همسرشان هم آغاز کننده ی رابطه باشد.برای بیان چیزهایی که می خواهید خجالت نکشید.گاهی اوقات شروع رابطه ی جنسی از طرف شما باعث بالا رفتن احساس رضایت طرفین می شود.

 

 

14-آقایان همیشه برای برقراری رابطه ی جنسی آمادگی ندارند:

برخلاف تفکرات بیشتر خانم ها آقایان همیشه حوصله ی برقراری رابطه ی جنسی را ندارند .آقایان هم مثل خانم ها گاهی به دلیل مسائل شغلی و خانوادگی و مالی زیر فشار هستند و استرس هم یک عامل بازدارنده ی رابطه ی جنسی است .اگر همسرتان به شما گفت امشب نمی تواند- بدین معنی نیست که دیگر به شما تمایلی ندارد بلکه فقط به این معنی است که در حال حاضر آمادگی آن را ندارد.

 

 

15-آقایان از لذت بردن همسرشان خوشحال می شوند:

لذت بردن شما برای همسرتان اهمیت زیادی دارد ولی باید در مورد چیزهایی که از آنها لذت می برید به همسرتان بگویید تا متوجه آنها شود.خیلی از خانم ها برای صحبت در مورد علایقشان راحت نیستند خیلی خوب است که بتوانید از راهی که باعث ناراحتی همسرتان نشود در مورد چیزهایی که دوست دارید و ندارید بگویید چراکه وقتی شما احساس خوبی داشته باشید همسرتان هم احساس خوبی خواهد داشت.

 

 

16-آقایان گاهی دچار اضطراب از عملکرد جنسی خود می شوند:

بیشتر آقایان مخصوصا با افزایش سن دچار اضطراب از عملکرد جنسی خود می شوند .همسر شما ممکن است نگران بدنش –نحوه ی عملکردش و توانایی اش باشد.باید به او کمک کنید تا آرامشش را حفظ کند و در حین رابطه ی جنسی فقط به لذت آن لحظه فکر کند.

 

 

17-آقایان ممکن است در صورت برطرف نشدن نیازهایشان دچار گمراهی شوند:

اگر مردی احساس کند که در رابطه اش همسر او دوستش ندارد و قدر او را نمی داند ممکن است در جای دیگری به دنبال احساس رضایت بگردد ممکن است شدیدا خودش را درگیر کارش یا ورزش یا انجام بازی های کامپیوتری کند و حتی برخی هم ممکن است خیانت کنند.برای جلوگیری از این اتفاق همسران باید در مورد نیازهایشان باهم صحبت کنند و در پی رفع مشکلات باشند.

 

 

18-همسرتان خودش را متعلق به شما می داند:

بیشتر آقایان متوجه این موضوع هستند که اگر رابطه ی بلند مدتشان سرد شود چه چیزهای زیادی را از دست می دهند و این فقط شامل همراهی همسرشان نمی شود بلکه کل زندگی ای که باهم ساخته اند را شامل می شود.اگر شما هم به فکر قوی کردن ازدواجتان هستید احتمالا همسرتان هم در فکر آن است.

 

منبع: WebMD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید