preloader

دوره های آموزشی ماساژ به همراه اعطای مدرک دانشگاهی و معرفی به کار


دوره های آموزشی ماساژ به همراه اعطای مدرک دانشگاهی و معرفی به کار
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10368 اشتراک گذاری :

اگر از خیلی از ما ها بپرسند که ماساژ چیست شاید نتوانیم تعریف دقیقی ازآن به زبان بیاوریم.

ماساژ درگذشته روشی درمانی بوده و مالش بدن از ابتدا در انسان های نخستین رواج داشته است. با گذشت زمان و پیدایش دردها و بیماری های انسان، برای درمان  از دو روش دارو و درمان طبیعی استفاده میکردند. یکی ازروش های درمانی ماساژ بوده است در اصل ماساژ روشی است که با آن نقاط خاصی از بدن را تحریک نموده تا به ایجاد آرامش و تسکین درد کمک کنیم، این روش به صورت حرکت دادن اصولی دست روی نقاط مورد نظر است و جالب است بدانید که ماساژ انواع مختلفی دارد که هرکدام اصول و روش خاص خود را دارند و برای زمینه خاصی بکار برده می شوند.

از انواع ماساژ می توان به ماساژ سوئدی، تایلندی، فیس و فوت و لاغری اشاره کرد:

ماساژ سوئدی:

این ماساژ نوعی مدیتیشن و ماساژ درمانی به حساب می آید که بهترین نوع ماساژ درمانی است و آرام کردن تمام نقاط بدن هدف اصلی آن است.

این ماساژ اینگونه است که به صورت ماساژ طولانی و با فشار، ضربه زدن واصطحکاک با دست انجام می شود.

از فواید این ماساژ میتوان به افزایش سطح اکسیژن در خون، انعطاف پذیری، کاهش تنش و تولید آرژینین اشاره کرد.

ماساژ تایلندی:

این ماساژ بر خلاف ماساژ سوئدی با کشش مثبت و فشار ملایم انجام می شود و بدنبال بهبود انرژی و کاهش استرس است.

از فواید این ماساژ می توان به بهبود گردش خون ، تسکین سر درد، بهبود گستره ی حرکت و تقویت نام برد.هم چنین این ماساژ برای ورزشکاران نیز مفید است.

فوت ماساژ:

این نوع ماساژ، ماساژ ناحیه مچ به پایین است، بسیار کاربرد دارد و میتوانید با یادگیری آن مشتری ها ی زیادی را جذب کنید.

فیس ماساژ:

این نوع ماساژ برای صورت بکار می رود و بدنبال یک پوست زیبا و شاداب است. این  ماساژ بسیار به آرامش شما کمک می کند و بسیاری از افراد میخواهند هنگام ماساژ وقت بیشتری صرف ماساژ صورت آنها شود زیرا بسیار آرام بخش است.

ماساژ لاغری:

این ماساژ در درمان چاقی بسیار مفید است و همزمان با کاهش استرس و افزایش آرامش میتوان با این نوع ماساژ به لاغری طبیعی رسید.

شما می توانید دوره های آموزش ماساژ از جمله دوره ماساژ سنگ داغ ، دوره ماساژ شیاتسو ، دوره کاربر ماساژ و.... را در آموزشگاه نیک اندیشان آموزش ببینید و مشغول به کار شوید.

موسسات زیادی درزمینه آموزش ماساژ فعالیت می کنند اما موسسه نیک اندیشان با توجه به امتیازات بیشتری که دارد بهترین انتخاب برای ثبت نام و یادگیری دوره های ماساژ است. از جمله مهمترین و بهترین امتیازات این آموزشگاه می توان به معرفی به کار پس از اتمام دوره و دریافت مدرک معتبر و قابل استعلام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان نام برد که این امتیاز و افتخاری است که در هیچ آموزشگاهی یافت نمی شود و لازم به ذکر است که مدارک صادر شده از جهاد دانشگاهی و بسیج نیست و می توان بلافاصله وارد بازار کار شد.

تمامی مدرسین این آموزشگاه در آن زمینه ایی که آموزش می دهند مشغول به کار یا دارای کسب کار در آن زمینه می باشند و این یکی از موارد منحصر به فرد دوره های موسسه نیک اندیشان است که می تواند یادگیری را برای هنرجویان نیز راحت ترسازد و از طرفی نیز موضوعات تدریس شده در کلاس ها تماما منطبق با بازار کار خواهد بود تا هنرجویان به راحتی بتوانند مشغول به کار شوند.این دوره ها به صورت مهارتی کارگاهی برگزار می شوند و قسمتی ازپاره ای از دوره ها کاملا به صورت رایگان در محیط کار برگزار می شود تا هنر جویان بهتر آموزش ببینند.

از دیگر مزایای این آموزشگاه این است که هنرجویان می توانند با کمترین هزینه نسبت به سایر آموزشگاه ها و هم چنین پرداخت شهریه به صورت اقساطی در طول دوره ثبت نام کنند که این مزایا در کمتر آموزشگاهی دیده می شود و هم چنین مراکز این آموزشگاه به مترو نزدیک است و دسترسی سریع وآسانی دارد.

مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید