preloader

باریویتال؛ برند جدید باریج اسانس برای تولید مکمل های غذایی و رژیمی


باریویتال؛  برند جدید باریج اسانس برای تولید مکمل های غذایی و رژیمی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10330 اشتراک گذاری :

مدیر عامل داروسازی باریج اسانس از تولید مکمل های غذایی و رژیمی با برند باریویتال خبرداد.

مهندس لاله حجازی گفت: گروه صنعتی داروسازی باریج اسانس در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و همچنین برآورده کردن نیازهای به وجود آمده در آن اقدام به تولید مکمل های غذایی و رژیمی تحت برند BARIVITAL نموده است.

 

 

خانم حجازی اضافه کرد؛ مواد اولیه کلیه محصولات باریویتال از شرکت DSM تامین گردیده است . رویال دی‌اس‌امRoyal DSM  که به دی‌اس‌ام مشهور است, یک شرکت هلندی و چندملیتی علوم زیستی و علوم مواد است که محصولاتی چون انواع مواد و مکمل‌های غذایی، مواد دارویی و پزشکی، انواع رنگ را در بازارهای بین‌المللی، ارائه می‌نماید.

تولید مکمل های دارویی و رژیمی در کشور توسط یک بنگاه اقتصادی سابق دار در تهیه و تولید محصولات حوزه سلامت به جامعه کمک میکند تا دست سوداگران محصولات مشابه خارجی و هم چنین سودجویانی که با ارائه محصولات تقلبی سعی در کسب منافع خودت هستند را کوتاه نماید.

ایشان در ادامه افزودند با تأكيد بر اينكه در حوزه صادرات به‌ خصوص دارو تقريبا پایین ترین میزان ارز آوری را برای کشور داشته ایم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این محصول و برند جای خود را در كشورهايي مثل افغانستان، عراق، سوريه، لبنان، آسياي مركزي، چین، روسیه و برخي كشورهاي حاشيه خليج‌فارس باز نماید.

همچنین قائم مقام مدیر عامل داروسازی باریج اسانس، سرکار خانم سارا حجازی در رابطه با معرفی این برند بین المللی افزود؛ بخش محصولات غذایی DSM  پیشرو در تولید ویتامین ها، کاروتنوئیدها و سایر مواد شیمیایی باکیفیت در صنایع غذایی، دارویی و مراقبت شخصی است.

 

درواقع این سازمان یک نام شناخته شده در سطح بین المللی است که به عنوان پیشگام در تولید محصولات جدید ، فرمولاسیون جدید و ... می باشد.

 

 

مهندس سارا حجازی افزود : محصولات باریویتال که در حال حاضر به بازار عرضه شده اند عبارتند از: مگا اُمگا، کلیسم ( که به صورت کپسول نرم یا لیکوید کپسول با به روزترین خط تولید این نوع از محصولات تولید شده است )، شربت مولتی ویتامین کودک ویتامین های D3 و E400 که در برنامه توسعه این برند تولید محصولات دیگری در سال 99 و همچنین افزایش سبد محصولات آن در سال های آتی  پیش بینی شده است.

 ایشان عنوان داشتند که متخصصین باریج اسانس شبانه روز در حال فعالیت می باشند تا خلل و کاستی در جهت کمبود محصولات حوزه سلامت در جامعه به وجود نیاید و مردم عزیز کشورمان در حوزه تامین داروهای خود به مشکل برخورد نکنند .

منبع: ویرلن
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید