preloader

نیاز به رژیم نیست، تنها با یک اقدام برای همیشه خوش اندام شوید!


نیاز به رژیم نیست، تنها با یک اقدام برای همیشه خوش اندام شوید!
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10156 اشتراک گذاری :

شاید شما هم از اضافه وزن خود رنج می‌برید که در حال خواندن این مطلب هستید. اما از همین ابتدا باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست زیرا بسیاری از افراد چاق با استفاده از روش‌های زیر و با بهره از روش‌هایی نظیر جراحی دستگاه گوارش به راحتی آب خوردن در مدت زمان کوتاه به اندام ایده‎‌آل خود رسیدند. اگر شما هم هزار و یک بار رژیم غذایی گرفتید و در کنار آن ورزش‌های سخت انجام دادید اما هنوز به نتیجه نگرفتید بهتر است این مطلب از دکتر آرمان عصاره را به بطور کامل مطالعه کنید.

عوارض چاقی در افراد

شاید این سوال برای شما هم وجود داشته باشد که کاهش وزن چه منفعتی دارد که باید به آن فکر کرد؟ برخی از افراد اندام تپل خود را دوست دارند. بنابراین آیا بازهم باید به فکر لاغری بیفتند؟ در پاسخ باید گفت بله. چاقی عوارض بسیاری زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • فشار خون بالا
  • چربی خون بالا
  • بیماری عروقی کرونر
  • سکته مغزی و قلبی
  • سایش مفاصل
  • سرطان
  • بیماری کیسه صفرا

خوب حال شاید بپرسید برای کاهش وزن اگر رژیم غذایی و ورزش پاسخگو نبود باید چه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر شما به هر یک از مشکلات متابولیکی بالا دچار هستید و با رژیم غذایی و ورزش کاهش وزن ندارید می‌توانید از برخی روش‌ها و جراحی‌های دستگاه گوارش استفاده نمایید که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره کردیده‌ایم.

انواع جراحی‌های دستگاه گوارش که به کاهش وزن کمک می‌کند

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که هزار و یک جور ورزش و رژیم غذایی انجام داده‌اید اما هنوز اضافه وزن دارید، روش‌های زیر می‌تواند شما را به تناسب اندام برساند. این روش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عنوان یک روش میانبر برای لاغری عمل می‌کنند.

عمل اسلیو معده:

جراحی اسلیو معده یکی از روش‌هایی است که به کاهش وزن کمک می‌کند. در حقیقت روش لاغری از طریق عمل اسلیو معده، یک روش کاملاً نوین است که حداقل تهاجم را دارد. فرد از طریق این جراحی 80 درصد از اضافه وزن خود را از دست خواهد داد. فرد با استفاده از عمل اسلیو معده نه تنها به تناسب اندام می‌رسد، بلکه از شر عوارض چاقی نیز در امان می‌ماند.

جراحی اسلیو به این صورت است که 70 تا 80 درصد معده فرد برداشته می‌شود و حجم معده کاهش می یابد در نتیجه اشتهای کاذب آن از بین خواهد رفت و دیگر حجم زیادی غذا را نمی‌تواند نوش جان کند. افرادی که به دنبال اسلیو معده هستند باید برخی شرایط را دارا باشند. به عنوان مثال آن‌ها باید شاخص توده بدنی‌شان بالای 40 باشد و یا از سلامت عمومی برخوردار باشند. تایید جراح لاغری مبنی بر واجد شرایط بودن شخص برای عمل نیز نیاز است. اگر شما هم به دنبال عمل اسلیو معده هستید و نیاز به مشاوره دارید کافیست با مرکز درمان چاقی دکتر آرمان عصاره تماس بگیرید. دکتر عصاره به بهترین شکل ممکن شما را به اندام دلخواهتان می‌رساند.

عمل بای پس معده:

بای پس معده نوع دیگری از جراحی لاغری است. در این جراحی برای کاهش وزن، یک کیسه کوچک از معده فرد می‌سازند. سپس این کیسه ساخته شده را به روده کوچک او وصل می‌کنند. پس از این جراحی فرد، هر آن‌چیزی را که می‌خورد ابتدا وارد این کیسه می‌شود و از آنجا مستقیم به روده کوچک هدایت خواهد شد. در واقع پس از این عمل هضم غذا در بدن روند متفاوتی را طی می‌کند. همین امر موجب شده تا فرد کاهش وزن پیدا کند. چرا که دیگر غذایی جذب بدن او نخواهد شد و پس از مصرف مستقیما دفع می‌شود. بای پس معده برای همه افراد مناسب نیست و فرد باید دارای شرایطی از جمله: شاخص توده بدنی بالای 40، سلامت جسمی کامل و... باشد. فرد مدتی پس از این جراحی کاهش وزن خواهد داشت و همچنین از شر عوارض‌های چاقی مانند چربی خون، تنگی نفس و... راحت می‌شود.

ابدومینوپلاستی:

 ابدومینوپلاستی یکی از درمان‌های چاقی از نوع جراحی است. در این عمل جراحی، چربی اضافی شکم از بین خواهد رفت و شما شکمی صاف خواهید داشت. در ابدومینوپلاستی با از بین بردن چربی‌ها و پوست اضافی و همچنین سفت کردن عضلات در دیواره‌های شکم، ناحیه شکم صاف و بدون برآمدگی یا چین خوردگی خواهد شد.

شاید بگویید پس ابدومینوپلاستی همان کار لیپوساکشن را انجام می‌دهد؟ در پاسخ باید گفت خیر، ابدومینوپلاستی با لیپوساکشن کاملاً متفاوت است. در لیپوساکشن تنها چربی از بین می‌رود و شل شدن پوست شکم ترمیم نخواهد شد. از این رو فرد پس از لیپوساکشن ممکن است از شل شدن شکم و پوست خود احساس رضایت نکند. اما ابدومینوپلاستی به خوبی پوست را جمع کرده و شکل کل شکم را تغییر می‌‌دهد. در این جراحی ناحیه شکمی بسیار باریک‌تر و زیباتر خواهد شد. در طی عمل، ماهیچه‌های شکمی سفت می‌شود. در نتیجه شما پس از عمل به تناسب اندام دست پیدا خواهید.

در طی این عمل، ماهیچه های شکمی سفت شده، پوست شل و چربی های اضافی خارج می شوند و فرم کلی یک شکم بیرون زده اصلاح می شود و ناحیه ی شکم جلوه ی بهتری پیدا می کند.

ارائه خدمات جراحی لاغری توسط دکتر عصاره:

با توجه به توضیحات بالا اگر به دنبال جراحی بای پس معده هستید و از فرم اندام خود احساس بدی دارید ما به شما دکتر عصاره را معرفی می‌کنیم. برای استفاده از خدمات دکتر عصاره مانند جراحی معقد ، جراحی دستگاه گوارش ، بای پس معده و... فقط کافیست به سایت دکتر عصاره مراجعه کنید و یک بار از او مشاوره دریافت کنید. کلینیک دکتر عصاره با بیش از 12 سال سابقه در این مسیر شما را همراهی می‌کنند تا جراحی‌های زیبایی خود را بی‌هیچ دغدغه و عوارضی انجام دهید. شما با مراجعه به وبسایت دکتر عصاره به نشانی https://drasare.com/ می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص هر یک از این عمل‌های زیبایی به دست بیاورید. دکتر عصاره با دستان معجزه‌گر به شما اعتماد به نفس و حال خوب هدیه خواهد داد.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید