preloader

قیمت دستگاه لیزر خانگی


قیمت دستگاه لیزر خانگی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10114 اشتراک گذاری :

انسان ها همواره به دنبال روش هایی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود بودند. و برای اینکار از روش های مختلفی مانند مخلوط آهک و زرنیخ، ذوب کردن موم، استفاده از تیغ های تیز و ... استفاده میکردند. اما همانطورکه میدانید هیچکدام از این روش ها دائمی نیستند و از این رو جستجو برای یافتن روشی دائمی تا مدت ها ادامه داشت. پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز منجر به روی کار آمدن دستگاه های لیزر شد که هم در انواع خانگی و هم کلینیکی در بازار موجود هستند و به از بین رفتن دائمی موهای زائد کمک میکند.

لیزرهای کلینیکی مزیت های بیشماری به همراه دارند اما به زمان و هزینه زیادی نیازمند هستند. اما برعکس دستگاه های لیزر خانگی به هزینه کمتری نیاز دارد و تمامی کاربردهای لیزرهای کلینیکی را به همراه دارند. شرکت های بسیاری هستند که امروزه در زمینه تولید لیزر خانگی فعالیت میکنند و از این رو برندهای مختلفی از این دستگاه روی کار امده است. که در ادامه به معرفی بهترین مارک و قیمت این دستگاه میپردازیم.

دستگاه لیزر خانگی چیست؟

یکی از محبوب ترین تکنولوژی های روی کار آمده در دنیای امروز، دستگاه لیزر خانگی می باشد که کاربرد اصلی آن از بین بردن موهای زائد صورت و بدن است. این دستگاه به خصوص در بین بانوان طرفداران بسیاری دارد و تا حد زیادی از اتلاف وقت و هزینه آن ها جلوگیری خواهد کرد. در واقع اثر گذاری این دستگاه از طریق تاثیری است که بر روی فولیکول های مو میگذارند. اینکار به نابودی دائمی موهای زائد کمک خواهد کرد.

زمانی که مو در چرخه رشد قرار دارد گرمای حاصل از اشعه لیزر را به خود جذب کرده و به این ترتیب از رشد موهای زائد جلوگیری خواهد کرد.  نکته ای که در رابطه با این دستگاه باید بدانید این است که از بین رفتن موهای زائد با این روش حتمی می باشد. اما با در نظر گرفتن این موضوع که هر مو در یک زمان خاصی در چرخه رشد قرار میگیرد از بین رفتن موهای زائد در یک جلسه امکان پذیر نیست و باید استفاده از این دستگاه را تا چند جلسه ادامه دهید.

چه کسانی میتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

دستگاه های لیزر دارای ایمنی بالایی هستند و از این رو عوارض جانبی به همراه نخواهند داشت. در صورت داشتن عوارض اندک نیز میتوانید مطمئن باشید که به سرعت برطرف شده و هیچ آسیب جدی ندارند. از این رو میتوان گفت که تمامی افراد به جز افرادی که دارای بیماری ها و مشکلات خاصی هستند، میتوانند از دستگاه لیزر استفاده کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.

از جمله افرادی که نباید از لیزر خانگی استفاده کنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

خانم های باردار نباید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند.

افرادی که دچار حساسیت های پوستی مختلف هستند بهتر است از دستگاه لیزر خانگی استفاده نکنند.

کسانی که پوست حساسی دارند نمیتوانند لیزر خانگی را مورد استفاده قرار دهند.

افرادی که دارای زخم های باز هستند بهتر است در ناحیه زخم از لیزر خانگی استفاده نکنند.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی توسط افرادی که سابقه تشکیل کلویید یا اسکار هیپرترفیک دارند، ممنوع می باشد.

مزیت های استفاده از دستگاه لیزرخانگی!

  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موها زادی هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد.(در صورت بروز عوارضی مانند قرمزی، التهاب و ... میتوانید مطمئن باشید این عوارض به سرعت درمان میشود.)
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند. البته باید بدانید در صورت احساس درد میتوانید از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.
  • با استفاده از دستگاه لیزر خانگی بعد از گذشت مدت کوتاهی میتوانید شاهد اثر گذاری آن باشد به عبارت دیگر اثرگذاری لیزر خانگی در مدت کوتاهی قابل مشاهده است.
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی منجر میگردد تا به طور دائم و همیشگی از شر موهای زائد خلاص شوید.
  • میتوانید مطمئن باشید که دستگاه لیزر خانگی هیچگونه آسیبی به سلول های پوستی وارد نمیکند.
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی در هر جلسه به زمان کمی نیاز دارد. (در مدت کوتاهی میتوان منطقه وسیعی را با لیزر خانگی درمان کرد.)
  • دستگاه لیزر خانگی به ندرت منجر به تغییر رنگدانه یا ایجاد زخم میشود.
  • با توجه به نقاط حساس بدن میتوان میزان درجه و تابش پرتوهای دستگاه لیزر خانگی را تنظیم کرد.
  • دستگاه لیزر خانگی ایمنی بالایی دارد.
  • دستگاه لیزر خانگی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
  • دستگاه لیزر خانگی دارای عملکردی دقیق است.
  • و ...

قیمت دستگاه لیزر خانگی

امروزه میتوان دستگاه های لیزر خانگی را در قیمت های مختلف میتوان از بازار تهیه کرد. اما قبل از خرید و کسب آگاهی از قیمت این دستگاه ها ابتدا بهتر است به این نکات توجه کنید که اگر قصد داشتید موهای زائد خود را با استفاده از اپیلاسیون یا سایر روش ها از بین ببرید طی یکسال چقدر هزینه میکردید؟ قطعا هزینه استفاده از این روش ها نسبت به تهیه دستگاه لیزر خانگی بیشتر میشود. بنابراین میتوانید مطمئن باشید که تهیه بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی برای شما از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. اما در زمان خرید این دستگاه به نکاتی که در زیر بیان میکنیم، توجه کنید.

 

نکاتی که برای خرید بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی باید مورد توجه قرار داد!

برای اینکه بتوانید بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی را خریداری کنید باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. در ادامه تعدادی از این نکات را بیان میکنیم:

  1. توجه به استاندارد بودن دستگاه لیزر خانگی
  2. برخورداری از منبع تغذیه مناسب
  3. ضدآب بودن دستگاه لیزر خانگی
  4. توجه به طراحی و ظاهر دستگاه لیزر خانگی
  5. قیمت مناسب دستگاه لیزر خانگی

بهترین برند دستگاه لیزرخانگی کدام است؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع برندهای دستگاه لیزر خانگی کرده اند. یکی از بهترین برندهای دستگاه لیزر خانگی در کشور ما، دستگاه لیزرخانگی دِس می باشد. به طوری که به جرات میتوان بیان کرد تمامی بانوان عاشق استفاده از این دستگاه خواهند شد. از قابلیت های دستگاه دِس که منجر به محبوبیت بالای آن گشته است این موضوع می باشد که علاوه بر رفع دائمی موهای زائد قادر به برطرف کردن جای جوش، جوانسازی پوست و ... می باشد.

از دیگر مزیت های چشم گیر این دستگاه، برخورداری از تعدا شات های نا محدود و منبع تغذیه سیمی می باشد که محدودیت استفاده از این دستگاه را به طور کامل از بین برده است. اما ممکن است این سوال در ذهن بسیاری از علاقه مندان ایجاد شود که بهترین دستگاه لیزر خانگی را از کجا بخریم؟ در ادامه بهترین نمایندگی برای خرید دستگاه لیزر خانگی دس را معرفی میکنیم.

لیزر خانگی دِس را از کجا بخریم؟

نمایندگی رسمی لیزر خانگی برند دس در ایران هماسنتر می باشد. این نمایندگی با سابقه ترین و قابل اعتماد ترین نمایندگی فروش محصولات دس است که میتوانید با خیال راحت از بابت اصل بودن و کیفیت بالای این دستگاه آن را تهیه کنید. نمایندگی هما سنتر دارای پشتیبانی فروش محصولات می باشد و نسبت به سایر برندها که نمایندگی مناسبی در کشور ما ندارند قابل اعتماد تر است.

سوالات متداول

هر چند وقت یکبار باید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کرد؟

بهتر است اوایل هر دوهفته یکبار و بعد از گذشت چند جلسه ماهی یک دفعه دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

آیا استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد درد دارد؟

خیر- درد ناشی در از بین رفتن موهای زائد کم و قابل تحمل است.

آیا آقایان نیز میتوانند همانند بانوان از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

بله- اما ممکن است لیزر موهای زائد در برخی مناطق به مدت جلسات طولانی تری نیاز داشته باشد.

آدرس و شماره تماس فروشگاه هما سنتر جهت خرید دستگاه لیزر خانگی: تهران خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر نبش کوچه داد مجتمع الماس طبقه پنجم واحد ۵۳

شماره تماس0212246400 و 09128888346

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید