preloader

آیا ردمی نوت 12 پرو بهترین میان رده 2023 است؟


آیا ردمی نوت 12 پرو بهترین میان رده 2023 است؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10074 اشتراک گذاری :

ردمی نوت دوازده پرو در سال قبل روانه بازار شد و این تلفن همراه را می‌توان جزو طراحی‌های شگفت انگیز این برند در سال‌های قبل به شمار آورد. این تلفن هوشمند به جدیدترین قابلیت‌های نمایشی مجهز شده است و روی آن یکی از با کیفیت‌ترین صفحات نمایش حال حاضر تلفن هوشمند قرار دارد. شما در این محصول می‌توانید به صفحه نمایشی فول اچ‌دی و پردازنده‌ای قدرتمند دسترسی داشته باشید که این محصول را تبدیل به یک گزینه خوب برای خرید کرده‌اند.

با مطالعه این مطلب می‌توانید با امکانات منحصر به فرد و اختصاصی این تلفن همراه آشنا شوید.

 

ساختار کلی و امکانات مهم

برند شیائومی در نوت دوازده پرو از ساختار شیشه‌ای بهره برده است و بخش جلو و پشت تلفن همراه را مواد شیشه‌ای با محافظت گوریلا گلس تشکیل داده‌اند. فریم پلاستیکی در این گوشی استفاده شده است و شاید به همین دلیل است که وزن محصول کمی پایین آمده و در 187 گرم ثابت شده است.

کاربر امکان نصب دو سیم کارت به صورت همزمان را خواهد داشت که از نوع نانو سیم خواهند بود و از قابلیت‌های دیگر این تلفن هوشمند می‌توان به استفاده از استاندارد IP53 اشاره کرد. با توجه به این استاندارد، شما نگرانی از نظر پاشیده شدن قطرات آب و نفوذ گرد و غبار به داخل بدنه اصلی نخواهید داشت.

صفحه نمایشی منحصر به فرد در یک گوشی همراه

شیائومی قابلیت‌های منحصر به فردی را در سیستم صفحه نمایش این محصول به کار برده است که شدت روشنایی نهصد نیتی از جمله آن‌ها است. این صفحه نمایش با فناوری OLED ساخته شده است تا تجربه شگفت انگیزی برای کاربر فراهم شود. شما می‌توانید از رزولوشن فول اچ‌دی با حداکثر تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچی در این تلفن همراه استفاده کنید و با ویژگی‌هایی مانند دالبی ویژن و نرخ به روز رسانی 120 هرتزی بهترین بازی‌ها را اجرا کرده و با کیفیت‌ترین فیلم‌ها را تماشا کنید.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو

پردازنده‌ای مدرن و به روز

اگر پردازنده تلفن هوشمند در اولویت کار برایتان است، در ردمی نوت دوازده پرو این مزیت را در اختیار خواهید داشت. برند سازنده در این محصول خود از پردازنده شش نانومتری بهره برده است که در مقایسه با نسل‌های قبلی پردازنده مصرف توان بسیار پایینی دارد. این پردازنده از نوع مدیاتک MT6877V است که هشت هسته با حداکثر فرکانس 2.6 گیگاهرتز برایتان فراهم خواهد کرد.

نکته مهم بهره گیری از یک پردازشگر گرافیکی در این تلفن هوشمند است که با Mali-G68 قدرت گرفته است و توان تامین خروجی‌های گرافیکی بسیار با کیفیت را برای صفحه نمایش محصول خواهد داشت.

 

حافظه داخلی با ظرفیت بالا

حافظه داخلی مناسب بدون شک از ویژگی‌های مهم یک تلفن هوشمند است و در نوت دوازده پرو نیز شما به میزان مناسبی از حافظه داخلی دسترسی خواهید داشت. دقت داشته باشید که این محصول در کانفیگ‌های سخت افزاری مختلفی در بازار موجود است و دو مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی آن را می‌توانید خریداری کنید.

مدل 128 گیگابایتی خود دارای دو نوع حافظه رم است که به صورت شش یا هشت گیگابایت خواهد بود و شما می‌توانید مدل 256 گیگابایتی را در دو نوع رم هشت یا دوازده گیگابایتی خریداری کنید. اگر از جمله افرادی هستید که اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های سنگین را روی تلفن همراه خود اجرا خواهید کرد، مطمئنا مدل 256 گیگابایتی با رم دوازده این محصول گزینه‌ای بی نظیر برایتان خواهد بود.

 

سیستم دوربین فوق العاده، با سه لنز!

سه لنز در دوربین اصلی این گوشی هوشمند تعبیه شده است که دقیق‌ترین لنز آن دقت 50 مگاپیکسلی دارد. این لنز امکان تصویر برداری به صورت واید را برای شما فراهم خواهد کرد و با استفاده از دو لنز هشت و دو مگاپیکسلی می‌توانید به صورت اولترا واید و ماکرو از محیط پیرامون خود تصویر برداری کنید.

امکان فوکوس خودکار و ویژگی جدید OIS برای ثبت صحنه‌ها در این سیستم دوربین فراهم است و از ویژگی‌‌های این تلفن هوشمند امکان فیلم برداری به صورت 4K با نرخ سی فریم در ثانیه است. البته، اگر از افرادی هستید که کیفیت دوربین سلفی برایتان اهمیت دارد، یک لنز 16 مگاپیکسلی نیز در این محصول استفاده شده است که به صورت واید و با کیفیت فول اچ‌دی می‌توان صحنه‌ها را با استفاده از آن به ثبت رساند.

 

سیستم‌های ارتباطی

سیستم‌های ارتباطی متنوعی در گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو قرار داده‌ شده‌اند و شما می‌توانید از قابلیت وای‌فای و بلوتوث برای برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر در این تلفن هوشمند استفاده کنید. دقت داشته باشید که دو ویژگی مهم اینفرارد و NFC نیز در این تلفن هوشمند استفاده شده است و در کنار این ویژگی قابلیت مهمی به نام USB Type-C نیز از مهم‌ترین امکانات ارتباطی این تلفن هوشمند به حساب می‌آیند.

شما با استفاده از رابط USB این تلفن همراه می‌توانید ابزارهای جانبی مانند فلش مموری یا ماوس را در حال OTG به دستگاه وصل کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

شارژدهی منحصر به فرد

مطمئنا امکانات بخش باتری یک دستگاه الکترونیک مورد توجه بسیاری از افراد است. شما در این تلفن هوشمند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار دارید که قابلیت شارژ سریع نیز در آن به کار گرفته شده است. باید اشاره کرد که این شارژ سریع با توان 67 واتی انجام می‌شود و بر اساس بررسی‌های مختلف امکان شارژ تا پنجاه درصد تنها در 15 دقیقه وجود خواهد داشت.

برند سازنده ادعا می‌کند کاربر می‌تواند تنها در 46 دقیقه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این تلفن همراه را به صورت کامل شارژ کرده و از آن استفاده کند.

 

سخن آخر

شاید نتوان یک محصول واحد را بهترین میان رده معرفی کرد و این به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات در بازار است. در حقیقت، شما با صدها تلفن هوشمند در بازار مواجه شوید که هر کدام از آن‌ها نقاط قوت و ضعف مختص به خود را دارند. با این حال، می‌توان ادعا کرد که نوت دوازده پرو یکی از تلفن‌های هوشمند میان رده پر قدرت و بی نظیر در حال حاضر است که سیستم سخت افزاری و نرم افزاری آن اثبات کننده این ادعا است. اگر هدف شما خرید یک میان رده با کیفیت و بی نظیر است، مطمئنا ردمی نوت دوازده از گزینه‌های عالی در فهرست‌تان خواهد بود.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید