preloader

بهترین روش های تنگ کردن واژن


بهترین روش های تنگ کردن واژن
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10046 اشتراک گذاری :

 

برای تنگ کردن واژن روش های متفاوتی وجود دارد که هر کدام ماندگاری و مزایا و معایب متفاوتی دارند. برای انتخاب بهترین روش‌ تنگ کردن واژن بهتر است به شرایط جسمی خود توجه کنید و به ماهرترین پزشکان مراجعه کنید تا به نتیجه مطلوب خود برسید. در ادامه به توضیح بهترین روش های تنگ کردن واژن پرداخته می شود.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر یکی از روش‌های مدرن درمانی است که برای بهبود تنگی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، یک دستگاه لیزر با توان پایین بر روی بافت‌های واژن استفاده می‌شود.

در لیزر با تحریک بافت‌های واژن، عملکرد بافتی را بهبود می‌بخشد. این روش‌ها معمولاً تحت نظر پزشکان انجام می‌شود و ممکن است نیاز به چندین جلسه درمانی داشته باشد.

با این حال، مهم است توجه داشته باشید که تصمیم در مورد استفاده از روش تنگ کردن اندام تناسلی با لیزر باید با مشاوره پزشک خود اتخاذ شود. پزشک می‌تواند شما را درباره مزایا، معایب، و عوارض احتمالی این روش راهنمایی کند و بررسی کند که آیا این روش مناسب برای شما است یا خیر. دکتر شهناز شایان فر متخصص و جراح زنان با معاینه شما بهترین روش درمانی را ارائه میدهد.

همچنین، بهتر است به یاد داشته باشید که تنگ کردن اندام تناسلی با لیزر یک روش پزشکی است و باید توسط پزشکان مجرب انجام شود.

 

تنگ کردن واژن با نخ

لیفت واژن با استفاده از نخ یکی از روش‌های جدید در جوانسازی و بهبود ظاهر واژن است. در این روش، نخ‌های خاردار در قسمت‌هایی از واژن قرار می‌گیرند و با جذب درون بدن، باعث کشش و تنگی واژن می‌شوند. این روش به عنوان یکی از روش‌های آسان و مؤثر برای تنگی و بهبود فرم واژن شناخته می‌شود. گشادی واژن علاوه بر ایجاد مشکلات ظاهری و شلی، ممکن است منجر به ابتلا به عفونت‌های متعدد نیز شود. درمان گشادی واژن باعث کمک به درمان عفونت‌های زنان نیز می‌شود.

دوره نقاهت لیفت واژن با نخ کوتاه است و به طور کامل سرپایی انجام می‌شود. این روش بدون بیهوشی انجام می‌شود و نخ‌ها به صورت موضعی در واژن قرار می‌گیرند. انجام این روش بسیار سریع است و حداکثر ظرف نیم ساعت به اتمام می‌رسد. بعد از انجام این روش، فرد می‌تواند به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.

مزایای لیفت واژن با نخ 

  • این روش بدون درد انجام می‌شود و نیاز به بیهوشی ندارد.
  • برای انجام لیفت واژن با نخ، بیهوشی عمومی لازم نیست و می‌توان از بیحسی موضعی استفاده کرد.
  • این روش منجر به بهبود شلی، شکل و فرم واژن می‌شود.
  • با جذب نخ‌ها، واژن تنگتر می‌شود و عضلات آن سفتی بیشتری پیدا می‌کنند.
  • این روش یک کار زیبایی سرپایی است و نیازی به دوره نقاهت و بازیابی طولانی ندارد.
  • نتایج لیفت واژن با نخ معمولاً ماندگاری خوبی دارند و بسیاری از مراجعین از این روش راضی هستند.

تنگ کردن واژن با ار اف

RF واژن یک روش جدید استفاده از امواج رادیو فرکانسی برای تقویت و بهبود واژن است. این دستگاه امواج رادیو فرکانسی تولید می‌کند که به عمق بافت واژن نفوذ می‌کنند. این امواج با تولید گرما، خونرسانی در این ناحیه را افزایش می‌دهند. با رسیدن مواد غذایی و اکسیژن بیشتر به این ناحیه، کلاژن‌سازی سلول‌های واژن تحریک می‌شود. با تولید کلاژن‌های جدید، عضلات واژن که سست و شکننده شده‌اند، دوباره تقویت و سفت می‌شوند. به همین دلیل پزشکان از این روش به عنوان درمان قطعی گشادی واژن استفاده می‌کنند.

از دستگاه RF واژن برای درمان موارد مختلف در زنان استفاده می‌شود. مهمترین کاربرد‌های آن عبارتند از:

  • درمان بی‌اختیاری ادرار از نوع استرسی: RF واژن می‌تواند به تقویت عضلات پایه ی لگن کمک کند.
  • درمان گشادی واژن: با تحریک تولید کلاژن و تقویت عضلات واژن، RF واژن می‌تواند واژن را تنگ تر و سفت تر کرده و مشکلاتی مانند عدم رضایت جنسی و افتادگی مثانه را بهبود بخشد.
  • بهبود ارگاسم در زنان: با تقویت عضلات واژن و افزایش حساسیت در منطقه تناسلی، RF واژن می‌تواند بهبود در تجربه ارگاسم زنان کمک کند.
  • افزایش میل جنسی در زنان: با بهبود عملکرد واژن و افزایش رضایت جنسی.
  • رفع بیرون زدگی‌های احشاء: با تقویت عضلات واژن و منطقه پایه ی لگن، RF واژن می‌تواند بهبودی در بیرون زدگی‌های احشاء ایجاد کند.
  • همچنین، RF واژن می‌تواند در درمان خشکی واژن، کاهش خارش و سوزش واژن، و درمان عفونت‌های واژینالی که به خطر خشکی واژن، مکرر اتفاق می‌افتد، مؤثر باشد.

بعد از تنگ کردن اندام تناسلی با استفاده از RF، برخی نکات را در نظر بگیرید:

  • تا بهبود کامل حاصل نشود، به فعالیت‌ها یا ورزش‌های سنگین اجتناب کنید.
  • در مدت یک ماه، استفاده از وان، استخر و جکوزی را به تعویق بیاندازید و از رابطه جنسی خودداری کنید.
  • در ۲۴ ساعت اول پس از جلسه RF واژن، حمام نکنید.

در دوره نقاهت بعد از تنگ کردن واژن با RF، در موارد زیر احتیاط‌ کنید:

فعالیت‌های سنگین را به تعویق بیاندازید.

نتیجه تنگ کردن واژن با استفاده از RF به طور معمول دارای ماندگاری بالا است. با این حال، برای حفظ نتیجه درمان، ممکن است نیاز داشته باشید سالانه جلسات تنگ کردن واژن با RF را تکرار کنید. اینکه چقدر نیاز است جلسات را تجدید کنید به وضعیت شما و توصیه پزشکتان بستگی دارد. (مشاوره تنگ کردن واژن با دکتر شایان فر)

روش های خانگی تنگ کردن واژن

تنگ کردن اندام تناسلی با روش‌های خانگی معمولاً روش‌های غیرعلمی و غیرتوصیه شده هستند. این روش‌ها ممکن است عوارض جانبی و نتایج ناخوشایند داشته باشند و بهتر است قبل از استفاده از هرگونه روش، با پزشک خود مشورت کنید. در زیر توضیحی اجمالی از برخی از روش‌های خانگی تنگ کردن اندام تناسلی آورده شده است، اما توصیه می‌شود با پزشک خود برای راهنمایی دقیق‌تر مشورت کنید:

تمرینات کِگِل: تمرینات کِگِل، که به تقویت عضلات کف لگن کمک می‌کنند، ممکن است موجب تنگی واژن شوند. این تمرینات شامل تنش و رها کردن عضلات کف لگن می‌شوند. با این حال، توصیه می‌شود که قبل از شروع تمرینات کِگِل، با یک متخصص پزشکی مشورت کنید تا درستی انجام این تمرینات و مزایا و معایب آن را به شما بیان کند.

استفاده از تنگ کننده‌های واژن: برخی از محصولات موجود در بازار، که به نام "تنگ کننده‌های واژن" شناخته می‌شوند، ادعا می‌کنند که می‌توانند واژن را تنگ تر کنند. این محصولات معمولاً شامل ژل‌ها، اسپری‌ها یا قرص‌هایی هستند که به واژن وارد می‌شوند. با این حال، توصیه می‌شود از استفاده از این محصولات پیش از مشورت با پزشک خود خودداری کنید، زیرا تأثیرات و اثربخشی آنها قابل اثبات نیست و ممکن است عوارض جانبی داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره انواع جراحی های زیبایی واژن حتما به وب سایت دکتر شهناز شایان فر مراجعه کنید.
 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید