preloader

بررسی تخصصی آبرسان های Neutrogena


بررسی تخصصی آبرسان های Neutrogena
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10060 اشتراک گذاری :

 

 

آبرسان‌ها از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که برای حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی آن موثر هستند. تفاوتی نمی کند که پوت شما خشک باشد یا چرب استفاده از آبرسان خصوصا پس از شست و شوی صورت یکی از نکات مهم برای داشتن پوستی شاداب و سالم است. این برند آبرسان ها را در انواع محتلفی تولید می کند که هریک ویژگی خاص خود را دارند. اما محصولی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته سرم آبرسان نوتروژینا از محبوب‌ترین و بهترین محصولات برای آبرسانی پوست است که در ادامه قصد بررسی کامل این محصول را داریم.

معرفی برند نوتروژینا

برند نوتروژینا در سال ۱۳۹۰ در لس آنجلس تاسیس شد. این برند آمریکایی که برای محصولات مراقبت از پوست و مو است، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین ترین و پرفروش‌ترین برندهای محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست در جهان تبدیل شد. محصولات برند نوتروژینا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و توسط متخصصین پوست و مو تایید شده‌اند. همچنین این محصولات با فرمولاسیون‌های فاقد مواد شیمیایی مضر، برای انواع پوست و مو مناسب هستند و به‌دلیل قیمت پایین و کیفیت و کارایی بالا‌، طرفداران زیادی در جهان دارند.  ویژگی دیگر این محصولات، جذب سریع کرم‌های این برند و داشتن ویژگی‌هایی مانند ترکیبات ایمن و گیاهی است.

برخی محصولات متنوع برند نوتروژینا برای مراقبت از پوست و مو:

  • محصولات پاک‌کننده و شوینده
  • محصولات آبرسان و پاک‌کننده
  • محصولات ضدآفتاب
  • محصولات مراقبت از مو
  • محصولات جوانسازی و ضد پیری
  • و…

انواع آبرسان‌های Neutrogena

همانطورکه گفته‌ شد برند نوتروژینا انواع مختلفی از آبرسان‌ها را برای انواع پوست تولید می‌کند. این برند انواع آبرسان را در سه نوع بافت ژل، کرم و سرم برای انواع پوست خشک، چرب و مختلط تولید کرده‌است. برخی از معروف‌ترین این آبرسان‌ها عبارتند از:

آبرسان سری hydro boost نوتروژینا

به‌علت وجود هیالورونیک اسید، آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا پوست را عمیقا آبرسانی و مرطوب می‌کند. علاوه بر این دارای فرمولاسیون سبک و ملایم است که باعث جذب سریع این آبرسان می‌شود. ساختار این آبرسان فاقد چربی می‌باشد و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. در آخر تمام این ویژگی‌ها منجر به داشتن پوستی شفاف و شاداب می‌شود.

واتر ژل آبرسان نوتروژینا

واتر ژل نوتروژینا از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آبرسان پوست است که دارای هیالورونیک اسید و گلیسیرین است. واتر ژل نوتروژینا رطوبت پوست شما را تا ۲۴ ساعت تامین کرده و باعث عدم خشکی پوست شما می‌شود. به همین دلیل از پوست شما در برابر پیری و همچنین چین و چروک محافظت می‌کند. این آبرسان فاقد هرگونه الکل و مواد مضر است، علاوه بر این بسیار سبک و فاقد چربی نیز است. بعضی افراد از این آبرسان برای زیرسازی آرایش نیز استفاده می‌کنند.

ژل کرم آبرسان نوتروژینا

ژل کرم آبرسان برند نوتروژینا، یک آبرسان سبک و فاقد چربی است که برای انواع پوست نیز مناسب است. این آبرسان به‌دلیل داشتن هیالورونیک اسید، خطوط ریز و عمیق را برطرف خواهد کرد تا از پیری و خشکی پوست شما جلوگیری کند. از این ژل کرم به‌عنوان تقویت‌کننده سد دفاعی پوست نیز استفاده می‌شود. کرم آبرسان نوتروژینا فاقد پارابن و عطر است و توسط متخصصین پوست و مو تست و تایید شده‌است.

سرم آبرسان نوتروژینا

این محصول به‌دلیل داشتن هیالورونیک اسید و ویتامین E پوست را شاداب و درخشان می‌کند و به تدریج خشکی و کدری پوست را از بین می‌برد. همچنین به‌دلیل داشتن خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی بالا، رطوبت پوست را برای مدت طولانی‌تری تامین می‌کند‌. سرم آبرسان نوتروژینا بافتی سبک و زود جذب دارد و مناسب انواع پوست خشک و چرب است.

ترکیبات اصلی آبرسان نوتروژینا

در ادامه ترکیباتی را که در اکثر محصولات یکسان هستند را بررسی خواهیم کرد. ممکن است بعضی از ترکیبات دیگر نیز در محصولات شما وجود داشته باشد که روی جعبه آن مشخص است.

1)     هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید ترکیبی است که به جذب بیشتر آب پوست شما کمک کرده و باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود. همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را نیز افزایش می‌دهد.

2)     گلیسیرین: این ماده در ترکیب طبیعی چربی پوست نیز وجود دارد و همانند هیالورونیک اسید به جذب آب و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. گلیسیرین مانع تبخیر آب و رطوبت از پوست می‌شود که این امر منجر به نرمی و لطافت پوست می‌شود.

3)     ترهالوز طبیعی: این ترکیب باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود و رطوبت پوست را حفظ می‌کند.

4)     دایمتیکون: این ترکیب سیلیکونی همانند یک لایه محافظ عمل کرده و مانع تبخیر رطوبت و آب از پوست می‌شود. این ترکیب برای افزایش اثر نرمی و لطافت پوست نیز استفاده می‌شود.

5)     پروپیلن: این ماده مرطوب کننده به جذب آب کمک کرده و باعث حفظ تعادل رطوبت پوست می‌شود.

این‌ها فقط برخی از ترکیبات به‌کاررفته داخل محصولات آبرسان نوتروژینا هستند. ترکیبات دیگری نیز وجود دارد که منجر به شادابی و لطیفی پوست می‌شوند.

عملکرد آبرسان نوتروژینا

آبرسان نوتروژینا یک محصول مراقبت پوستی است که وظیفه اصلی آن آبرسانی به پوست است. این محصول با فرمولاسیون خود که حاوی هیالورونیک اسید و گلیسیرین است، می‌تواند به سرعت پوست را آبرسانی کرده و خشکی پوست را برطرف کند. از همه مهم‌تر منافذ پوست را به هیچ وجه مسدود نخواهد کرد. حتی می‌توانید از این محصول برای زیرسازی آرایش خود نیز استفاده کنید.

در نهایت باید گفت عملکرد این آبرسان برای هر نوع پوست یکسان است. افرادی که دارای هر نوع پوست چرب، خشک و یا مختلط هستند می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

نحوه استفاده از انواع آبرسان‌ها

استفاده شما ازآبرسان‌ها به نوع پوست و نیاز پوست شما بستگی دارد اما معمولا آبرسان را روزانه دوبار، صبح و شب روی پوست تمیز استفاده کنید. بهتر است بلافاصله بعد از شستن پوست از کرم آبرسان استفاده کنید چرا که پوست هنوز مرطوب است و آبرسان را به‌راحتی جذب می‌کند. اگر پوست شما حساس است، قبل از استفاده از آبرسان، مقدار کمی از آن را روی قسمت کوچکی از پوست خود تست کنید.

مزایای استفاده از آبرسان نوتروژینا

آبرسان‌ها به ویژه آبرسان‌های نوتروژینا مزایای زیادی دارند. به‌طور مثال:

  • آبرسانی عمیق
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • کاهش خشکی
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • تقویت کننده پوست
  • تغذیه کننده پوست
  • ترمیم‌کننده پوست
  • کاهش قرمزی و خارش پوست
  • بافت سبک و فاقد چربی

معایب استفاده از آبرسان نوتروژینا

استفاده آبرسان نوتروژینا برای اکثر افراد مشکلی به‌وجود نمی‌آورد اما با این حال ممکن است برخی بعد از استفاده، احساس چربی و یا خارش روی پوست خود داشته باشند. همچنین ممکن است افراد دچار جوش و حساسیت شوند که در این صورت بهتر است استفاده از این محصول را متوقف کنند و از پزشک مشاوره بگیرند.

در مجموع، محصولات نوتروژینا دارای کیفیت بالایی هستند. که می‌تواند به بهبود وضعیت پوست شما کمک کند. آبرسان های این برند برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند به آبرسانی عمیق پوست، افزایش نرمی و لطافت پوست، کاهش خشکی و زبری پوست، کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک کند.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید