preloader

10 مورد از بهترین اپلیکیشن های سلامت و تناسب اندام در سال 2015


10 مورد از بهترین اپلیکیشن های سلامت و تناسب اندام در سال 2015
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11975 اشتراک گذاری :

 

 امروزه برای بسیاری از کارها از جست و جوی بهترین تک آهنگ های Bumpin گرفته تا بیدار شدن از خواب در صبح اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد.مسئله این جاست که تصمیم بگیریم کدام اپلیکیشن مناسب ماست و ارزش وقت گذاشتن را دارد و حافظه ی زیادی را در گوشی اشغال نمی کند.یک راه پی بردن به خوب بودن یک اپلیکیشن بررسی ارزیابی کاربران از آن است ولی این تعداد ستاره هایی که کاربران می دهند همیشه واقعی و درست نیستند.

 1-اپلیکیشن FitStar Personal:

با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به مربی شخصی برای معرفی ورزش های مناسب شرایطتان ندارید.این اپلیکیشن با پرسیدن یکسری سوالات ساده در پایان هر جلسه ی ورزشی از نیازهای ورزشی و سطح تان مطلع می شود و سپس با خیال راحت می توانید تمرین های ورزشی تان را انجام دهید .پیشنهاد های این برنامه برای همه ی افراد از تازه کار ها گرفته تا ورزشکاران حرفه ای مفید است.این برنامه بر اساس ایده ی Tony gonzalez تولید شد.

2-اپلیکیشن Training Club + Nike:

استفاده از این اپلیکیشن راحت ترین راه برای کنترل برنامه ی تناسب اندام است.این اپلیکیشن بیش از 100 برنامه ی ورزشی را برای تمام ورزشکاران در هر سطحی فراهم کرده است.هدف خود را از ورزش به طور دقیق مشخص کنید (لاغر شدن-سفت کردن عضلات-قوی شدن-افزایش تمرکز) و بر این اساس برنامه های ورزشی تان را دنبال کنید.نگران نباشید در این برنامه ی ورزشی زمان هایی هم برای استراحت شما در نظر گرفته شده است.هر تمرین ورزشی یکسری ویدئوی آموزشی زیبا هم دارد.بنابراین حتی تازه کارها هم می توانند ورزش ها را انجام دهند.

3-اپلیکیشن Runtastic Six Pack:

شش تکه شدن شکم راحت نیست ولی با استفاده از این اپلیکیشن رسیدن به این هدف آسان شده است.یکی از اشخاص Daniel یا Angie را به عنوان مربی مجازی خود انتخاب کنید سپس از بین برنامه های ورزشی که ممکن است بین 10 روز تا 1 ماه طول بکشند یکی را انتخاب کنید.قسمت خوب این اپلیکیشن مربی های مجازی هستند که به شما نحوه ی انجام درست تمرین ها را یاد می دهند تا دچار آسیب های ورزشی نشوید.

4-اپلیکیشن Fitnet:

دوربین گوشی هوشمند شما فقط برای گرفتن عکس سلفی نیست بلکه به شما در رسیدن به اهداف ورزشی تان هم کمک می کند .به موازات اینکه ویدئوهای آموزشی مربی شخصی تان را تماشا می کنید این اپلیکیشن با استفاده از دوربین گوشی هوشمند یا تبلت درستی نحوه ی انجام تمرین های ورزشی را ارزیابی می کند.مثلا تمام این موارد که در وسط انجام تمرین ورزشی متوقف شدید یا در قسمت شدتی ورزش خسته شدید را ثبت می کند.این برنامه در همان لحظه به صورت فوری یکسری بازخورد را تولید می کند.بنابراین در هر لحظه می توانید کارکرد ورزش تان را بهبود ببخشید.

5-اپلیکیشن WOD Deck of Cards:

اگر تا به حال فکر می کردید که انجام ورزش های روزانه ی کراس فیت برایتان دشوار است این اپلیکیشن جدید پیچیدگی آن را بیشتر هم کرده است.4 تمرین ورزشی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید را انتخاب کنید و سپس دسته کارت ها را بر بزنید و ببینید چه کارتی در رو ظاهر می شود.(امیدواریم که تمرین اول انجام ده بار Burpee نباشد)به همین ترتیب دسته کارت ها را بر بزنید و کارت رویی را ببینید تا زمانی که کارت ها تمام شوند و یا خیلی خسته شوید.

6-اپلیکیشن Sworkit:

اگر زمان رفتن به باشگاه را ندارید نگران نباشید .این اپلیکیشن مخصوص افرادی تهیه شده است که سرشان شلوغ است .در این برنامه انواع تمرین های شدتی بدنسازی که انجام آنها از 5 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد در نظر گرفته شده است.مدل ورزشی خود را انتخاب کنید(قدرتی-کاردیو-یوگا-کششی)و تمرین های مختلف ورزشی را مشاهده و انتخاب کنید یا از قسمت دیگر اپلیکیشن استفاده کنید تا یکسری تمرین های ورزشی مخصوص را برای شما انتخاب کند.انجام دادن هر کدام از تمرین های ورزشی فوق العاده راحت است چراکه ویدئوهای آموزشی با کیفیت به همراه زمان سنج برای شمردن تکرار برای آن در نظر گرفته شده است.

7-اپلیکیشن Strong lifts 5x5:

این اپلیکیشن به هنگام بلند کردن وزنه در باشگاه بهترین همراه شما خواهد بود . و دلیل نامگذاری آن به این اسم هم این است که شما را وادار می کند که 3 تمرین وزنه برداری که هرکدام 5 مرحله ی 5 تکراره دارند را انجام دهید.این اپلیکیشن شما را راهنمایی می کند تا بین هر مرحله چگونه استراحت کنید و زمان اضافه کردن وزن به وزنه را یادآوری می کند.برنامه ی ورزشی را 3 بار در هفته تکرار کنید و بعد از چند هفته متوجه قوی تر شدن بدنتان می شوید.

8-اپلیکیشن pump up:

up pump فضایی برای به اشتراک گذاشتن اهداف سلامتی و تناسب اندام شما است.در این فضا شما چالش های خود را در حین ورزش کردن و دستاوردها و پیشرفت هایتان را با بقیه به اشتراک می گذارید.و دیگران هم تشویق به ورزش کردن می شوند.

9-اپلیکیشن Fitmo:

داشتن یک مربی شخصی گران است به همین دلیل بیشتر ما وقتی در باشگاه های ورزشی ثبت نام می کنیم غیر از یکسری حرکات ورزشی معمول کار دیگری انجام نمی دهیم ولی مربی های شخصی به ما کمک می کنند تا بهتر به اهداف ورزشی مان برسیم.با استفاده از اپلیکیشن fitmo شما همیشه به یک مربی شخصی دسترسی دارید . با پرداخت ماهیانه ی 40 دلار مربی شخصی برای شما یک برنامه ی ورزشی و غذایی تنظیم می کند و با شما از طریق پیام و ویدئو در ارتباط است.این اپلیکیشن به دستبند های هوشمند هم وصل می شود تا انجام مراحل ورزشی و خواب شما را ثبت کند.

10-اپلیکیشن Spring:

اگر پزشکتان برای انجام سریع تر و قوی تر و طولانی تر ورزش ها به شما توصیه کرده است که در حین ورزش به آهنگ های Bumpin گوش دهید .این اپلیکیشن این قانون را دنبال نمی کند.در این اپلیکیشن دی جی ها در هر دقیقه یکسری آهنگ با تن مناسب ورزشی را تنظیم می کنند .تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حین گوش دادن به آهنگ ورزش کنید و خواهید دید که چقدر سریع تر از قبل ورزش می کنید. 

منبع: greatist
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید