preloader

آیا ما در حال عقب راندن پیری هستیم !؟


آیا ما در حال عقب راندن پیری هستیم !؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11178 اشتراک گذاری :

 


آیا ما در حال عقب راندن پیری هستیم !؟

بسیاری از افراد امیدوارند با تزریق بوتاکس می توانند از پیری جلوگیری کنند!
اخیرا وبلاگ ها و اخبار تایید نشده ای در مورد خواننده و  بازیگر زن جسیکا سیمپسون در خصوص تزریق بوتاکس و پر کردن  چین و چروک و لب ها شایعه کرده اند در حالی که سیمپسون، فقط 25 سال دارد، و برای داشتن  چین و چروک بسیار جوان به نظر می رسد، جراحان پلاستیک برای بهتر به نتیجه رسیدن به  بسیاری از افراد 20 تا 30  ساله برای اقدامات  پیشگیرانه و جلوگیری از پیری قبل از آن شروع شود به عنوان متوقف کردن روند پیری امید بسته اند.


آناتومی یک چین و چروک

همانطور که فرد مسن تر می شود مقداری از خاصیت ارتجاعی پوست را از دست می دهد، و چین و چروک ها دائمی تر می شوند و این باور غیر منطقی به نظر نمی رسد  که انجام برخی از اقدامات  پیشگیرانه در حال حاضر مانند استفاده از ضد آفتاب و یا تزریق بوتاکس ممکن است سبب دفع این روند شود و البته  از نظر علمی این بحث هنوز ثابت نشده است.


اینطور تصور می شود  که اگر کسی به تزریق بوتاکس به طور منظم بپردازد پس از آن به لحاظ نظری ممکن است قادر به کاهش سرعت توسعه چین و چروک ها شود.


بنا به آماری که جراحان پلاستیک زیبایی از جامعه آمریکا اعلام کرده اند ،تعداد  تزریق بوتاکس بالاترین عمل جراحی در میان افراد 35 تا  50 ساله  در سال 2005 بود .کار بوتاکس مسدود کردن سیگنال های دریافتی از اعصاب به عضلات بوده  و به عنوان یک نتیجه، عضله تزریق شده دیگر قادر به حرکت نیست که باعث چین و چروک شود و فقط استراحت می کند و  نرم است.

برای افراد در اواخر دهه 20 تا اوایل  30  سالگی خود   که فقط آغاز چین  هایی  در خط اخم دارند  بوتاکس یک گزینه عالی برای از بین بردن  این مشکلات است همچنین ممکن است سرعت توسعه چین ها و عمیق تر شدنشان را کاهش دهد.

تعداد کمی از زنان 20 تا 30 ساله، که از نور خورشید آسیب دیده اند و  یا جای برخی از آکنه ها روی پوستشان باقی مانده به میکرودرم ابریژن یا لیزر پوست امید بسته اند  . این کار نیز نقش مهمی در کمک به کند کردن روند پیری دارد  و اقدامی پیشگیرانه است.در طول پلینگ مکانیکی ، از  بلورهای ریز در سراسر صورت  برای برداشتن پوست مرده استفاده می شود .


اما مراقب باشید، هیچ اطمینانی در انواع روش ها برای جلوگیری از پیری وجود ندارد هیچ راهی برای جلوگیری از همه بروز نشانه های  پیری مناسب نیست. اگر کسی بگوید من می خواهم تمام عضلات صورتم را از کار بیندازم تا روند پیری ام کند شود  نامناسب و غیر طبیعی است.

در تحقیق روی گروهی از زنان که در اوایل دهه 20 و اواخر دهه  30 زندگی شان  از عمل جراحی زیبایی غیر تهاجمی  استفاده کرده اند مشاهده شد به نوع متفاوتی از نسل های قدیمی تر شان پیر شدند و آنها اضافه کردند که استفاده از کرم ضد آفتاب  خود به تنهایی  توسط افراد جوان امروزی  بیش از همیشه ، تفاوت زیادی در روند پیری آنها داشته است . قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش بسیاری از نشانه های پیری زودرس پوست، از جمله چین و چروک را افزایش می دهد.


ترمیم و نگهداری پوست کلید جوان ماندن

جراحان بیشتر علاقه دارند از جوانی شروع به اقدامات پیشگیرانه و ترمیمی در روند پیری افراد کنند آن ها  .
دادن مشاوره در مورد مراقبت از پوست از جمله قرار گرفتن در معرض آفتاب و سیگار نکشیدن را از جوانی شروع می کنند، و  ممکن است رتینوئیدها و اسیدهای آلفا هیدروکسی را که آثار جوانی روی پوست دارند تجویز کنند.
هر دوی این محصولات کمک  می کند تا از پوست مرده خلاص شده و  یک لایه تازه از پوست آشکار شود.


بازرسی فنی چین و چروک

برای بیماران با خط اخم یا خط خنده ، ممکن است تزریق  بوتاکس کمک کننده  بوده و  نیز یک اثر پیشگیرانه در طول سال ها داشته  باشد تزریق بوتاکس در این شرایط ممکن است  از تبدیل شدن این خطوط به خطوط عمیق تر جلوگیری  کند و به نوبه خود سبب از بین رفتن   نیاز به درمان های تهاجمی تر در آینده را داشته باشد.

در دراز مدت تهاجم بسیار کمتر خواهد شد زیرا نسل فعلی 20- 30 ساله اجازه نخواهد داد که چهره شان به مرحله  ای که  افراد 50  و 60 ساله امروزه رسیده اند  برسد  .

زیر تیغ جراحی رفتن  خیلی زود است اما باید از سوزن ها و کرم ها ی موجود استفاده کنید انجام  این کار نه تنها روند پیری را به تاخیر می اندازد، بلکه در حال حاضر هم ظاهری جوان به فرد می دهد  .

 

بوتاکس

همه جراحان زیبایی  برای افراد 20تا 30 ساله از پرکننده ها و بوتاکس  استفاده می کنند برخی پزشکان معتقدند  اگر شما چین و چروک ندارید برای تزریق بوتاکس تا 25 سالگی نگران نباشید اما از آن به بعد برای پیشگیری بهتر است تزریق کنید  .

 

"امروز بوتاکس امری عادی است مثل کاپوچینو!

اگر افراد مشهور لب های پری دارند و یا بوتاکس تزریق کردند  ممکن است بقیه هم فکر کنند آنها نیز باید این کار را انجام دهند، اما این اشتباه است، "فقط به خاطر اینکه بقیه جهان کاپوچینو دارند  به این معنا نیست  که شما هم باید آن را داشته باشید. شما می توانید یک فنجان از قهوه که همیشه می خورید را داشته باشید.

 

منبع: WebMD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید