preloader

کارهایی که زنان برای داشتن پوستی ایده آل هر روز باید انجام دهند - قسمت دوم


کارهایی که زنان برای داشتن پوستی ایده آل هر روز باید انجام دهند - قسمت دوم
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11017 اشتراک گذاری :

9- اجتناب از قرار گرفتن در معرض حرارت مستقیم

آیا فقط مراقب خورشید هستید؟ باید بدانید ماندن بیش از حد نزدیک بخاری و شومینه می تواند پوست شما را ویران کند و باعث تورم و تجزیه کلاژن گردد پس بهتر از با فاصله از آن ها بمانید.

10- لایه برداری چند بار در هفته

ما روزانه 50 میلیون سلول پوست از دست می دهیم و بدون برداشتن این سلول های اضافی ممکن است به هم چسبیده و پوست را خسته و تیره کند. برای مبارزه با این پدیده شما باید یک محصول که pH خنثی داشته باشد را انتخاب کنید تا پوستتان را خشک نکند نه تنها صورت بلکه پوست بدن هم به لایه برداری نیاز دارد.


11- خوردن ویتامین

یک رژیم غذایی متعادل مهم است، اما بیش از یک راه برای رساندن ویتامین به پوست شما وجود دارد. همچنین آنتی اکسیدان های موضعی، که به صورت سرم و کرمهایی که حاوی مواد تشکیل دهنده مغذی پوست اند وجود دارد.این ها واقعا می تواند به ترمیم پوست شما در برابر تشعشعات مضر نور خورشید کمک کنند.

مطمئن شوید که چگونه از آن ها صحیح استفاده کنید، بهترین زمان برای استفاده از آن ها بلافاصله پس از پاکسازی است و یا می توان آنها را زیر کرم های ضد آفتاب خود استفاده کرد.

12- طور منظم پوست خود را پاک کنید

برای مبارزه با عفونت و منافذ مسدود، توصیه شده که با یک لیف لایه برداری کنید. در اطراف چشم خود به آرامی و با لیف لطیف تری این کار را انجام دهید دوبار در هر ماه، خوب است  

یک قطره از یک شامپوی ملایم را در کف دست خود بریزید. لیف را با آب ولرم مرطوب کنید سپس، لیف را روی پوست خود ماساژ دهید پس از آن با آب ولرم شستشو داده و با یک حوله خشک لیف را در هوای بیرون آویزان کرده  تا خشک شود.


13- هیچ محافظت کننده ای مصرف کرم های ضد آفتاب را متوقف نمی کند

وسایل آرایشی دارای SPF، عینک آفتابی و کلاه لبه پهن از آسیب های نور خورشید پیشگیری می کند و یک میلیون بار برای پوست شما بهتر از درمان پس از آسیب پوست است.


 14-مراقبت از پوست آسان است آن را دنبال کنید

محصولات روز و مواد تشکیل دهنده آن سرگرم کننده است امتحان کنید، گاهی اوقات آنها به خوبی کار می کنند، یک پاک کننده و مرطوب کننده که شما می دانید برای شما خوب جواب می دهد را همیشه در قفسه خود داشته باشید.


15-  به خوبی بخوابید

منظور هشت ساعت خواب در شب است. از کوسن و بالش با ملافه ابریشم تمیز استفاده کنید

این مواد از چین و چروک و فشار جلوگیری می کند  و برای مو هم بهتر بوده و از موخوره و شکستگی مو جلوگیری می کنند و پوست در هنگام خواب زنده است و فعالیت می کند.

منبع: goodhousekeeping
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید