preloader

تمرینات ورزشی انرژی بخش از زبان 7 کارآفرین که هر روز صبح انجام میدهند


تمرینات ورزشی انرژی بخش از زبان 7 کارآفرین که هر روز صبح انجام میدهند
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11026 اشتراک گذاری :

هیچ شکی وجود ندارد که تمرینات صبح می تواند شما را  پر انرژی کند. ورزش مانند یک ابزار عالی برای تمرکز، خلاقیت و حل مسئله است. بخصوص برای مدیران و کارآفرینان به نظر میرسد به دلیل مشغله زیاد بهانه های خوبی برای ورزش نکردن وجود دارد. در این مقاله از زبان 7 کارآفرین موفق میشنویم که روز خود را چگونه آغاز میکنند.

هارون کوییت کن ، مدیر عامل شرکت کوییت کن

او میگوید قبل از شروع دویدن در کسب و کار هر روز صبح یک هدف برای دویدن تعیین میکند. او مدیر عامل شرکت کوییت کن است و  بیش از 40 بار ورزش های سه گانه و شش بار مسابقات مردان اهنین را به اتمام رسانده است و در حال حاضر سومین مرد آهنین  است.  او یک برنامه روزانه ثابت ندارد، اما شنا، دوچرخه سواری و یا دویدن جزء برنامه همیشگی اوست.
او می گوید من یک برنامه برای هر هفته خود دارم و  فکر می کنم که فقط انجام یک تمرین  برای ذهن شما مناسب است.
او میگوید اکثر کارآفرینان دوست ندارند ساعت 3:35  صبح با یک چراغ قوه روی پیشانی 5 مایل را بدوند ولی او قویا باور دارد روز خود را حتما با یک دستاورد مهم آغاز کند.

الیزابت رابینسون، بنیانگذار و مالک، VITFIT LLC

شاید شما نمیخواهید جزء مردان آهنین باشید و ساعت 3:35  شروع به انجام تمرینات ورزشی کنید. با این حال برای شما هم تمریناتی وجود دارد. تمرین صبح رابینسون شامل تمرینات هوازی، قدرتی و انعطافی است. او معتقد است که حتی پر مشغله ترین زنان و مردان هم می توانند یک تمرین خوب قبل از شروع روز خود داشته باشند.  پس از ورزش عملکرد مغز شما بسیار سریع تر و بهتر است خواهد بود.  محبوب ترین تمرین در میان کارآفرینان، تمرین  25 دقیقه ای به نام انفجار کوچک است. اما تمرین های مورد علاقه رابینسون چیست ؟ "هر تمرینی که بتواند با دوستان خوب خود انجام دهد.

عش استیمون، مدیر عامل و موسس، MWI

شرکت MWI ، در هر دو قاره آسیا و ایالات متحده دفتر دارد به طوری استیمون  اغلب در سفر و کار است با وجود این، او می داند که ورزش باعث می شود او به طور موثرتری کار کند. او می گوید "برای من، کار کردن حکم بازی برد - برد دارد و قطعا بازی باخت-باخت نیست."  استیمون از دویدن و همچنین یوگا لذت می برد.

او می گوید "کسانی که یوگا را می بینند ممکن است فکر کنند که تمرین  شدیدی نیست ، اما با رفتن به یک کلاس یوگا   شما ورزیده  و تنومند شده و در طول تمرین مدام  عرق می کنید.

جنیفر کوهن، نویسنده کتاب 1،2،3،4

جنیفر کوهن، نویسنده "لاغر قوی است" میباشد. او می داند به دلیل شغلی که در آن مشغول است زمان کمی برای تمرین کردن دارد  و این دلیلی شد تا کتاب خود را به این نام بنویسد.  کوهن نه تنها یک تاجر موفق است، بلکه  مادر دو فرزند نیز میباشد.

او می گوید نوع تمرین شخصی من متفاوت است، اما من اعتقاد زیادی به انجام تمریناتی که در آن شما لگد می زنید مثل کاراته دارم.


کوهن اولین کاری که در صبح قبل از روشنی هوا انجام میدهد تمرین است. او معمولا بر روی تردمیل حدود 20 دقیقه می دود و انواع حرکات بدن که شامل دمبل است را انجام می دهد. تمرینات او به طور خاص برای افراد پر مشغله مانند خودش ساخته شده ، و تنها حدود 22  دقیقه طول می کشد.

او معتقد است قدم های کوچک اما پیوسته به موفقیت های بزرگ می رسند. پس سعی نکنید لقمه ای بزرگتر از دهانتان را گاز بزنید.

مت مایبری، مدیر عامل شرکت MATT MAYBERRY ENTERPRISES

 برای من بیدار شدن هر روز صبح دو ساعت و نیم زودتر از زمان شروع کارم است. این ورزشکار سابق  پر طرفدار هر روز صبح بین 40 دقیقه تا یک ساعت تمرین می کند  و به دنبال آن مراقبه کرده و اهداف خود را مرور می کند.  او  تاکید می کند که بدون توجه به موقعیت فعلی که در حال حاضر در آن هستید، با شروع هر صبح شما فرصت دوباره برای شروع و ساختن را دارید.

او میگوید مهم نیست چه تمرینی انجام میدهید و چه برنامه ای دارید. مهم این است فعالیت بدنی را انجام دهید که از انجام آن لذت میبرید.

جسیکا اسمیت خالق  پیاده روی قدرتی  WALK STRONGو سیستم  تحول کلی در 6 هفته

جسیکا اسمیت، مربی سلامت و خالق پیاده روی قدرتی و تحول کلی در  6 هفته است که  باعث می شود  افراد بیشتری صبحها  ورزش کنند و برای کسانی است که وقت خود را به طور همزمان به ورزش و کار می پردازند. او میگوید
"من روز را با یک پیاده روی شروع می کنم و در طول این زمان به پادکست کسب و کار و یا تماس های تلفنی خود گوش می دهم"  اسمیت همچنین  به تناوب تمرینات قدرتی را قبل از پیاده روی خود اضافه می کند و زمانی که به خانه بر می گردد به انجام یوگا می پردازد.

او میگوید: "من باور دارم سالم ماندن بهترین سرمایه گذاری است که شما می توانید در کسب و کار خود داشته باشید".
تمرین او  شامل 30 دقیقه ورزش های متنوع و یک جلسه تمرینات هوازی 20 دقیقه ای است.

جیم جوزف

او رییس ارشد بازاریابی و رئیس نمایندگی کوهن و ولف، نویسنده، وبلاگ نویس، استاد دانشگاه نیویورک و بالاتر از  از همه، یک پدر است. اما او همیشه زمان را برای رسیدن به باشگاه قبل از اینکه  روز خود را شروع کند پیدا می کند.
او میگوید: "من 5 صبح هر روز  بیدار می شوم و یک پست وبلاگ ارسال می کنم و پس از آن به باشگاه می روم  من چه در خانه ام باشم چه در سفر این کار را انجام میدهم."

تمرین صبح او شامل 30 دقیقه ورزش های متنوع و یک جلسه هوازی 20 دقیقه ای است.  
جوزف یک بار مجبور شد نه ماه کار کند و تمرینی نداشت. او  اشاره کرد که در این مدت او تنبل شده و  کمتر مولد بوده. به گفته وی همیشه زمان برای انجام آنچه برای شما مهم  است وجود دارد و هیچ چیز مهم تر از ورزش وجود ندارد.

برای دریافت رژیم آنلاین شفاجو اینجا کلیک کنید.

منبع: MSN
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید