preloader

اشتباه های آرایشی که شما را شلخته نشان می دهد - قسمت اول


اشتباه های آرایشی که شما را شلخته نشان می دهد - قسمت اول
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11737 اشتراک گذاری :

آرایش با انگشتان دست


مهم نیست که چقدر دستانتان تمیزهستند، همیشه شما روی انگشتان دست خود مقداری  روغن های طبیعی دارید ،هنگامی که این روغن روی صورتتان مالیده شود می تواند آرایش شما را در نهایت رگه دار کند.  توصیه  می شود که با استفاده از یک براش مناسب  یا اسفنج مواد آرایشی را روی صورت خود بمالید.

 

فرچه ریمل مژه و ابرو خود را تمیز نمی کنید


اگر قلم موی ریمل را قبل از استفاده پاک نکنید ممکن است توده  ناخوشایندی از ریمل روی مژه ها و ابرویتان قرار گیرد.  اگر فرچه را با ضربه محکمی به مژه ها بزنید ممکن است توده ای از ریمل آن به صورت ناخوشایند روی مژه قرار گیرد در این حالت می توانید به وسیله انگشت اشاره و شست  قبل از خشک شدن ریمل آن را از مژه ها جدا کنید. در اینجا یک ترفند بسیار جذاب وجود دارد و آن این است که فرچه را قبل از استفاده داخل  یک لوله تقریبا خالی از ریمل های قبلی فرو و خارج کنید تا ریمل اضافی آن گرفته شود.


پوسته پوسته شدن یا رگه دار شدن آرایش  


یک زیرسازی خوب در آرایش تقریبا به اندازه آرایش واقعی مهم است.  استفاده از  مرطوب کننده و یا استفاده ازسرم قبل از آرایش می تواند چهره شما را بعد از چند ساعت هم مرتب و با آرایش نشان دهد . فقط استفاده کمی از این محصولات کافی است و می تواند آرایش شما را  بهتر حفظ  کند.  این روال هر روز صبح مراقبت پوست در افراد با پوست عالی می باشد.

 

لایه برداری از پوست لب هایتان نمی کنید


اگر لب شما خشک است، ورژ لب روی لبتان پوسته پوسته می شود با استفاده از  مخلوط شکر قهوه ای ، عسل و کمی روغن زیتون لب های خود را به آرامی و  قبل از استفاده از بوم لب و یا رژ لب لایه برداری کنید.  این کار را می توانید توسط مسواک انجام دهید با این کار از شر پوست های اضافی لب خلاص می شوید همچنین با این کار سلول های مرده پوست از بین رفته و گردش خون بیشتر شده و لب ها حجم پیدا می کنند .

 

اشتباه ریمل می زنید


اگر شما از روش درست استفاده نکنید، مژه های تان می تواند مانند تارعنکبوت بنظر برسد. شما باید ریمل را به آرامی روی پایه مژه ها بگذارید و فرچه را در حالی که می چرخانید به انتهای مژه ها برسانید. اگر توده ریمل روی مژه ها تشکیل شد ممکن است به علت زیاد بودن مایع ریمل باشد. قبل از استفاده فرچه را در داخل تیوپ چندبار تکان دهید. قبل از خشک شدن سریع چند بار ریمل را بکشید و اجازه دهید تا خشک شود .  ریمل زیاد روی مژه ممکن است در دراز مدت گلوله گلوله شود .

در قسمت دوم این مقاله به موارد دیگر اشاره میکنیم.

منبع: RD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید