preloader

عمل زیبایی واژن (جراحی لابیاپلاستی)


عمل زیبایی واژن (جراحی لابیاپلاستی)
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10360 اشتراک گذاری :

در بین تعداد زیادی از جراحی های زیبایی که وجود دارد لابیاپلاستی از مهم ترین و شایع ترین عمل زیبایی واژن است که در این روزها توانسته با اثبات خود در حوزه پزشکی بسیاری از مشکلات زنان در ناحیه واژینال را برطرف سازد.

لابیاپلاستی در واقع جراحی زیبایی زنان است که تا حد زیادی می تواند به بهبود وضعیت ظاهری واژینال خانم ها کمک کند.

مهم ترین بخش هایی که در ادامه این مقاله خواهید خواند از این قرار است:

  • لابیاپلاستی
  • روند انجام لابیاپلاستی
  • مزایای انجام لابیاپلاستی
  • عدم ممنوعیت لابیاپلاستی برای دختران باکره
  • هزینه انجام عمل زیبایی واژن

 

لابیاپلاستی

همانطور که گفته شد این جراحی در ناحیه واژینال زنان انجام می شود. این جراحی بیشترین تمرکزش بر روی لابیا های زنان است.

لابیاها در واقع همان لبه های واژن هستند.

بسیاری از زنان در اثر علل مختلفی با مشکلاتی در ناحیه لابیاها مواجه خواهند شد از این رو این جراحی می تواند به رفع بسیاری از مشکلاتی که در این ناحیه ایجاد شده است بپردازد.

 

روند انجام جراحی لابیاپلاستی

در این نوع جراحی ابتدا بی حسی های موضعی استفاده می کنند تا در طول روند جراحی درد و ناراحتی ای متوجه بیماران نشود.

بعد از اینکه بی حسی انجام شد پزشکان متخصص این حوزه با بکار گیری تکنیک های مختلف لابیاپلا ستی می توانند برش هایی در بخش لابیاها ایجاد کنند.

بعد از اینکه ترمیم های لازم انجام شد بخش برش ها باید بخیه شود.

البته در این مرحله دو روش می تواند مورد استفاده پزشکان قرار گیرد.

پزشکان یا از نخ های بخیه جاذب استفاده می کنند یا اینکه لیزر را در روند بستن محل برش ها بکار می برند.

واقعیتی که وجود دارد این است که این دو روش تفاوت چندان زیادی با هم ندارد. صرفا باید گفت روند بهبودی بعد از لیزر درمانی کاهش پیدا می کند و زخم ها زودتر خوب می شوند.

 

مزایای انجام لابیاپلاستی

  • بهبود وضعیت لابیاها و زیبایی بیشتر ناحیه واژینال
  • رفع افتادگی و شل شدگی لابیاها
  • ایجاد تقارن و تناسب لابیاها
  • کوچک تر شدن لابیاهای بزرگ
  • رفع تیرگی واژن در قسمت های تیره لابیاها

 

آیا عمل زیبایی واژن برای دختران باکره قابل انجام است؟

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که آیا لابیاپلاستی برای دختران باکره انجام می شود یا خیر. برای پاسخ گویی به این سوال باید توضیحاتی در زمینه لابیاپلاستی ارائه کنیم.

لابیاپلاستی جراحی است که به نواحی بیرونی واژن خانم ها مربوط می شود. بنابراین می توان بدون نگرانی و دغدغه این جراحی را انجام داد. زیرا که این جراحی به نواحی پرده بکارت هیچ آسیبی وارد نمی کند.

از دیگر اعمالی که در راستای جوانسازی واژن صورت می گیرد سفید کردن واژن است. برای رفع تیرگی واژن از لیزر واژینال استفاده می شود که بعد از گذشت حداقل چهار جلسه می توان نتایج آن را مشاهده کرد.

 

هزینه انجام  عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی

یکی از مهم ترین نکات در زمینه جراحی لابیاپلاستی این است که هزینه آن تحت حمایت بیمه ها قرار نمی گیرد. زیرا که در واقع این جراحی جزء جراحی های زیبایی محسوب می شود.

بنابراین برای تعیین هزینه این جراحی پزشکان هزینه های متفاوتی را دریافت می کنند.

در واقع میزان تخصص پزشک در مقدار هزینه ای که دریافت می کند بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از دیگر معیارهایی که برای تعیین هزینه لابیپلاستی اثر گذار است مقدار مشکلاتی که نواحی واژینال زنان با آن مواجه اند. در واقع هرچقدر این مشکلات بیشتر باشد روند جراحی پیچیده تر می شود.

 

مشاوره پیش از جراحی زیبایی واژن

پیش از عمل جراحی لابیاپلاستی یکی از مهم ترین اقداماتی که باید انجام دهید این است جلساتی را به عنوان مشاوره قبل از جراحی لابیاپلاستی پشت سر بگذارید.

بنابراین توصیه ما این است که از پزشک خود بخواهید که جراحی را قدری به بعد موکول کند تا بتوانید در طی چند جلسه در خصوص بسیاری از مسائلی که در جراحی لابیاپلاستی وجود دارد صحبت داشته باشید.

در این جلسات سعی کنید که واقع بینانه پیش بروید. بدین معنا که از تمامی عوارضی که این جراحی در پی دارد در کنار مزایای این جراحی سوال بپرسید.

یا اینکه در خصوص مراقبت های بعد از انجام جراحی  صحبت داشته باشید تا بعد از جراحی نگاهی درست نسبت به مراقبت ها داشته باشید.

 

رابطه جنسی بعد از عمل زیبایی واژن

رابطه جنسی و ارتباط اش با جراحی واژن یکی از موضوعاتی است که همواره از سوی زنان مورد نگرانی و دغدغه است. باید بگوییم که در این زمینه نگرانی خاصی وجود ندارد. صرفا تنها اقدامی که باید انجام دهید این است که به مدت دوماه باید رابطه جنسی متوقف شود. در این دوران روند بهبودی حاصل می شود و بعد از تکمیل شدن دوره بهبودی بهتر می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

 

نتیجه گیری

در پایان این توصیه را داریم که لابیاپلاستی علیرغم اینکه یکی از روش های ایمن و بی خطر در حوزه جراحی های زیبایی زنانه است اما این مساله موجب نمی شود که از حساسیت زیاد ان کاسته شود.

این جراحی از جهت اینکه مستقیما با آلت تناسلی زنان در ارتباط است و آلت تناسلی زنان مهم ترین نقش را در رابطه زناشویی آنان ایفا می کند بنا براین باید از سوی بهترین و معتبر ترین پزشکان انجام شود تا کمترین مشکلی برای این بخش بدن زنان ایجاد نشود.

خوش بختانه آمار پزشکان موفق و با تجربه در حوزه لابیاپلاستی در کشور ما کم نیستند. از این رو می توانید روند جراحی را به بهترین جراح زیبایی زنان بپردازید.

برای ارتباط با دکتر میترا بهمن پور با شماره های02122175070-02122179070 تماس حاصل بفرمایید.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید