preloader

آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابروها میشود؟


آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابروها میشود؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10234 اشتراک گذاری :

با افزایش سن تغییرات بسیاری در ظاهر فرد ایجاد می‌شود. به مرور زمان چین و چروک‌های پوست صورت بیشتر شده و همین موضوع باعث می‌شود تا چهره فرد دیگر شاداب و با طراوت نباشد. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند باعث شود تا چهره شما زیباتر و جوان‌تر دیده شود، لیفت ابرو است. لیفت ابرو با حالت دهی و فرم دهی ابروها می‌تواند موجب جوانی چهره شما شود.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با لیفت ابرو و بهترین روش لیفت ابرو آشنا کنیم.

لیفت ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

لیفت در زبان انگلیسی به معنی بالا کشیدن می‌باشد، از این رو به هرگونه عملی که منجر به بالا رفتن ابروها شود لیفت گفته می‌شود. این لیفت تنها مخصوص ابروها نبوده بلکه مژه‌ها، صورت، پیشانی و... را هم می‌توان لیفت کرد. در لیفت ابرو، ابروها را به سمت بالا حالت می‌دهند و با اینکار ابروها پرپشت‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.
با گذشت زمان و با افزایش سن عضلات صورت شروع به شل شدن و افتادگی می‌کنند. همزمان با افتادگی عضلات صورت چهره فرد از فرم اصلی خود خارج می‌شود و حالت بی روحی پیدا می‌کند. بسیاری از افراد به دنبال جوانسازی صورت خود هستند، لیفت ابرو علاوه بر اینکه می‌تواند چهره شما را شاداب نشان دهد روی جوانی و طراوت چهره‌تان هم تاثیرگذار خواهد بود.

اما لیفت ابرو چه کاربردی دارد؟ در چه نواحی و به چه منظوری می‌توان از آن استفاده کرد:

  • افرادی که ابروهای افتاده‌ای دارند.
  • افرادی که در پیشانی خود خطوط عمیقی دارند.
  • افرادی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند.

انواع روش های لیفت ابرو

با توجه به پیشرفت علم پزشکی و استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های به روز و مدرن، روش‌های بسیاری برای لیفت ابرو وجود دارد. پزشک مورد نظرتان با توجه به شرایط جسمی و وضعیت ابروهای شما، یکی از این روش‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. در ادامه این مطلب با روش‌های لیفت ابرو آشنا خواهید شد:

لیفت ابرو با صابون ابرو
یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین روش‌های لیفت ابرو، استفاده از صابون ابرو است. در واقع با استفاده از صابون ابرو و یک فرچه مناسب به راحتی می‌توانید ابروهای خود را لیفت کنید و حالت دهید.
این روش ماندگاری زیادی ندارد و می‌توان از آن به صورت روزانه و روتین استفاده کرد. با استفاده از این روش به راحتی و در منزل می‌توانید ابروهایتان را لیفت کنید.

لیفت ابرو با مواد با ماندگاری بالا
یکی دیگر از راه‌های لیفت ابرو استفاده از مواد است. جنس این مواد از کراتین بوده و با بدن انسان هماهنگی دارد. از طرفی به هیچ عنوان منجر به ریزش ابروها نمی‌شود بلکه با تقویت آن‌ها به رشد مجدد ابروها کمک بسیاری خواهد کرد. این روش یک روش لیفت ابرو موقتی است و ماندگاری بالایی نخواهد داشت.

لیفت ابرو با بوتاکس
با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت کلینیک صدف در رابطه با لیفت ابرو با بوتاکس: بوتاکس نوعی سم به نام بوتولینوم است که با ترکیب با سایر مواد، اثرات خطرناک آن از بین رفته و برای فلج کردن یا تضعیف قدرت عضلات بدن استفاده می‌شود. در حالی که سم بوتولینوم که توسط باکتری‌ها ساخته می‌شود به تنهایی و به طور خوراکی بسیار خطرناک است. اما چرا به این سم بوتاکس گفته می‌شود؟ در واقع بوتاکس نام محبوبترین سم بوتولینوم برای تضعیف عضلات است. اگر بر اثر بالا رفتن سن و شل شدن پوست دچار افتادگی ابرو شده‌اید بوتاکس می‌تواند یک درمان عالی باشد. در عین حال برای افرادی که به طور ژنتیکی ابروهایی افتاده داشته و از عمل جراحی می‌ترسند یا به هر دلیلی امکان جراحی لیفت شقیقه و ابرو را ندارند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اگر بخواهیم ساده توضیح دهیم با تزریق بوتاکس ماهیچه‌های پیشانی ضعیف شده و ابروها به سمت بالا کشیده می‌شوند.

لیفت ابرو با جراحی
یکی دیگر از روش‌های لیفت ابرو، لیفت ابرو با جراحی است. در واقع این روش در مقایسه با دیگر روش‌های لیفت ابرو دوران نقاهت دارد. لیفت ابرو با جراحی می‌تواند از طریق روش‌های لیفت ابرو آندوسکوپیک، ترنس بلفاروپلاستی و... اشاره کرد.

بهترین روش لیفت ابرو کدام است؟

همانطور که در ابتدای متن عنوان کردیم، لیفت ابرو روش‌های بسیار مختلفی دارد. این روش‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما بهترین روش لیفت ابرو کدام است؟ باید بگوییم که به طور قطعی نمی‌توان گفت بهترین روش لیفت ابرو کدام است. این موضوع به شرایط بیمار، وضعیت جسمی، تخصص پزشک و... بستگی دارد. اما در میان این روش‌های لیفت ابرو لیفت با نخ و لیفت با بوتاکس به عنوان بهترین روش‌های لیفت ابرو شناخته شده‌اند. این دو روش با کمترین عارضه می‌توانند منجر به لیفت ابروها و بالا بردن حالت ابروهایتان شود.

آیا لیفت ابرو با صابون ابرو باعث ریزش ابرو میشود؟

صابون ابرو یکی از روش‌های لیفت ابرو به صورت خانگی است. شما به راحتی می‌توانید ابروهای خود را لیفت کنید، البته صابون ابرو هم مانند دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی از مواد شیمیایی ساخته شده است. قطعا استفاده طولانی مدت از آن می‌تواند منجر به بروز مشکلات بسیاری در ابروها ازجمله ریزش ابروها، سفیدی ابروها و... شود.
برای جلوگیری از ریزش احتمالی ابروها بهتر راست به صورت مدام از صابون ابرو استفاده نکنید. استفاده دائم از آن می‌تواند برای رشد ابروها مضر باشد.
برای استفاده از صابون ابرو هم بهتر است به دنبال برندهای معتبر باشید تا از مواد اولیه بهتری در ساخت صابون ابرو استفاده کنند. از این رو ضرر و زیان کمتری برای ابروهایتان خواهد داشت.  

آیا لیفت ابرو دائمی یا لمینیت ابرو باعث ریزش ابرو میشود؟

در لیفت ابرو و لمینت ابرو هم از مواد شیمیایی استفاده می‌شود و همین موضوع می‌تواند در طولانی مدت منجر به ریزش ابرو شود. از این رو بهتر است برای طولانی مدت و به صورت مداوم از آن استفاده نکنید، اگر قصد استفاده از این روش را دارید به صورت مقطعی از آن استفاده کنید.
این مواد با وجود داشتن کراتین و تقویت ابروهای شما، دارای معایبی هستند که همین معایب می‌تواند منجر به ریزش ابروهایتان شود. ساختار اولیه هیچ یک از محصولات آرایشی بی عیب نبوده است.  

کاشت ابرو بهترین روش دائمی و طبیعی برای تغییر در ابروها

با توجه به مطالب منتشر شده در کلینیک صدف در رابطه با کاشت ابرو: کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.

جمع بندی

لیفت ابرو با وجود مزایای بسیاری که دارد می‌تواند معایبی هم برای صورت به همراه داشته باشد. این نکته را فراموش نکنید که هرکدام از این روش‌های لیفت ابرو مانند دیگر روش‌های زیبایی صورت دارای مزایا و معایبی هستند.

با لیفت ابرو می‌توانید به فرم دهی و حالت دهی ابروهایتان کمک بسیاری کنید. در این مقاله سعی کردیم تا علاوه بر آشنایی با لیفت ابرو با انواع روش‌های لیفت ابرو هم شما را آشنا کنیم.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید