preloader

چرا زنان جراحی کوچک کردن سینه انجام می دهند؟


چرا زنان جراحی کوچک کردن سینه انجام می دهند؟
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10098 اشتراک گذاری :

جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی یک جراحی با میزان تهاجمی بودن متوسط ​​است که زمان بهبودی نسبتا طولانی‌ دارد اما بسیار رایج است.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا یک زن ممکن است بخواهد جراحی ماموپلاستی کاهشی را انجام دهد. اما مهم نیست دلیل شما چیست. این روش جراحی، برای کمک به احساس بهتر و کاهش درد طراحی شده است.

برخی از رایج ترین دلایلی که زنان به دنبال این روش هستند، در این مقاله که توسط کلینیک زیبایی  تهیه شده، گفته می شود.

  1. درد

سینه های بزرگ می توانند باعث درد در نواحی پشت، شانه و گردن بانوان شوند. این درد معمولاً به دلیل فشار سینه‌ های سنگین بر عضلات و اعصاب بالای کمر، گردن و شانه ‌ها ایجاد می‌ شود. این درد می تواند زندگی روزمره بانوان را مختل کند و به مرور زمان باعث سایر مشکلات رایج پزشکی مانند سردرد شود.

درد ناشی از فشار و وزن سینه های سنگین، به مرور بیشتر شده و با افزایش سن نیز افزایش خواهد یافت.

  1. تحریک پوست

تحریک پوست بر اثر سینه های بزرگ ممکن است به طرق مختلفی صورت گیرد. برای مثال، بثورات و زخم‌ ها در زیر یا بین سینه‌ ها می‌توانند به دلیل فشار و اصطکاک پوست دو سینه به یکدیگر یا سینه با قفسه ایجاد شوند.

همچنین از آن جایی که خانم های با سینه های سنگین، باید سوتین خود را محکم ببندند، ممکن است به دلیل سیم های زیرین سوتین های شان، با زخم های پوستی در زیر سینه خود مواجه شوند.

علاوه بر این، بسیاری از خانم ها با سینه های بزرگ، با مشکلاتی از قبیل جا انداختن و گودی روی سرشانه رو به رو می شوند. در این بانوان، برای نگه داشتن سینه های سنگین، از طریق بند سوتین، فشار به سرشانه وارد می شود که موجب گود شدن سرشانه می شود.

  1. محدودیت در فعالیت

سینه های بیش از حد بزرگ همچنین می توانند فعالیت های شما مانند رفتن به باشگاه یا دیگر کارهای روزمره تان را محدود کنند. زنانی که سینه های بسیار بزرگی دارند ممکن است انجام دادن برخی از کارها نظیر سریع حرکت کردن، دویدن، پریدن، راه رفتن تند و ... برایشان مشکل باشد. این زنان با سینه های بزرگ ممکن است حتی با سوتین های ورزشی نیز نتوانند به راحتی بدوند یا فعالیت های حرکتی مناسبی داشته باشند.

  1. زیبایی

در نهایت، بسیاری از زنان نیز به دنبال زیبایی هستند. سینه های بزرگ، ظاهری نازیبا یا آویزان دارند که ممکن است برای برخی از خانم ها نامطلوب باشند. همچنین دلیل زیبایی، می ‌تواند ناشی از مشکل در پیدا کردن سوتین مناسب باشد. اغلب برای سینه های بزرگ، سوتین های که هم بتوانند از سینه پشتیبانی کنند و هم ظاهر خوبی داشته باشند، بسیار کم است یا حتی نیست!

در کلینیک زیبایی کرج می توانید به راحتی تحت نظر متخصص جراحی زیبایی و پلاستیک، سینه های خود را به فرم و شکل دلخواه تان دربیاورید.

چگونه برای جراحی ماموپلاستی کاهشی آماده شوید؟

آماده شدن برای جراحی کوچک کردن سینه مهم است، چرا که تضمین می کند نتایج دلخواه تان را بگیرید.

شما می توانید با پیروی از دستورالعمل های ارائه شده به شما قبل از عمل، مانند قطع برخی از داروها و مکمل های رقیق کننده خون، پرهیز از مصرف الکل و محصولات تنباکو، برای جراحی خود آماده شوید.

برخی از کارهایی که می‌توانید جهت آماده شدن برای بهبودی پس از عمل انجام دهید عبارتند از:

  • مرخصی گرفتن از محل کار
  • هماهنگی برای حضور شخصی در چند روز اول پس از جراحی (کمک در کارهای خانه)
  • خرید مواد غذایی و تهیه غذا
  • خرید سوتین‌ های مخصوص پس از عمل ماموپلاستی
  • مطمئن شوید که لباس راحت و گشاد دارید
  • آب، تنقلات و داروها را برای طول دوران نقاهت در کنار تخت خود قرار دهید.

احساس بهتری نسبت به سینه های خود داشته باشید

اگرچه جدول زمانی درمان شما به سلامت بدن و میزان پیروی از دستورالعمل های بعد از عمل بستگی دارد اما کوچک کردن سینه یک روش معمول است که حدود 8 هفته (2ماه) طول می کشد تا بهبودی کامل حاصل شود.

در طول دوره نقاهت، باید چند هفته از سوتین های ساپورتی یا فشاری مخصوص استفاده کنید. همچنین ممکن است لازم باشد در طول چند هفته اول بهبودی خود، مرخصی کاری بگیرید.

اکثر خانم‌ ها اگر وزن مناسب و انتظارات معقولی از نتایج این جراحی داشته باشند، کاندیدای خوبی برای این روش هستند. اگر فکر می‌کنیدبه هر دلیلی، این روش برای شما مناسب است، برای تعیین وقت مشاوره با کلینیک زیبایی صادقیه تماس بگیرید.

ماموپلاستی کاهشی برای سینه های بزرگ و سنگین

اگر شما هم سینه های بزرگ و سنگینی دارید که در حس اعتماد به نفس شما تاثیر گذاشته و یا موجب گردن درد و کمردردتان شده است، حتما تابحال اسم جراحی ماموپلاستی کاهشی را شنیده اید. این جراحی یکی از معمول ترین جراحی های زیبایی است که برای زنان و مردان با مشکل ژنیکوماستی انجام می شود. در این جراحی، شما می توانید به فرم و شکل دلخواه سینه های خود برسید.

جراحی ماموپلاستی کلینیک در شهرک غرب با رعایت تمامی موارد بهداشتی و در مطب تجهیز شده و توسط پرسنل کاربلد انجام می شود. پس اگر می خواهید یکبار برای همیشه از فکر به سینه های تان خلاص شوید، همین حالا نوبت خود را دریافت کرده و در موعد مقرر به کلینیک ما واقع در تقاطع خیابان های پاسداران و دولت، مراجعه نمایید.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید