preloader

هزینه عمل بینی استخوانی


هزینه عمل بینی استخوانی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10045 اشتراک گذاری :

 

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است؟ بینی استخوانی به چه بینی گفته می شود؟ روند عمل بینی استخوانی به چه صورت است؟ امروز قصد داریم راجع به این مسائل توضیح دهیم.

 

بینی استخوانی

بینی استخوانی در جراحی بینی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک است و بخش زیادی از بینی را استخوان تشکیل داده. این بینی ها عمدتا دارای قوز زیادی هستند.  و معمولا نتایج خیلی بهتر و بیشتری از جراحی بینی نسبت به بینی های گوشتی می گیرند.

برای رفع مشکلات زیبایی و عملکردی، می توان تغییرات مختلفی در بینی شما ایجاد کرد. برخی از مسائل زیبایی شناختی رایج که افراد را به دنبال جراحی بینی و پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی در تهران سوق می دهد عبارتند از:

نوک بینی گرد یا پهن

قوز بینی

سوراخ های بینی نامتقارن

پل بینی عریض

طول بیش از حد بینی

انحراف بینی

برخی از افراد ممکن است به دلیل انحراف تیغه بینی یا برخی انسدادهای دیگر که جریان هوا را از طریق حفره بینی مختل می کند، از مشکلات تنفسی رنج ببرند. جراحی می تواند برای پاک کردن مسیر بینی و بهبود تنفس انجام شود. این عمل سپتوپلاستی نامیده می شود و می تواند به صورت جداگانه یا همراه با جراحی بینی انجام شود.

مشاوره اولین قدم دانستن هزینه عمل بینی استخوانی

یک مشاوره کامل ، شامل یک جلسه صحبت با پزشک خود در رابطه با مقداری که بینی شما تغییر می کند است. جراح به شما می گوید چه مقدار تغییرات در بینی خود خواهید داشت و شما نیز سوالات و نگرانی های خود را در ان جلسه مشاوره مطرح می کنید. 

در این جلسه مشاوره معمولا هزینه هزینه عمل بینی استخوانی به صورت دقیق و نهایی به شما گفته می شود. 

یک جلسه مشاوره همه چیز را در بر می گیرد.

عددی که بعد از جلسه مشاوره به شما برای جراحی بینی داده می شود شامل  هزینه جراحی، سالن عمل، متخصص بیهوشی، دستیار ، داروهای حین عمل  می باشد. البته یکسری از هزینه ها نیز هستند که باید در نظر بگیرید مانند هزینه آزمایش خون عکس سی تی اسکن و عکس فتوگرافی که قبل از جراحی انجام می دهید.

این آزمایشات برای این است که خطرات جراحی را به صفر نزدیک کند و اگر معظل یا مشکلی وجود داشته باشد قبل از جراحی برطرف شود.

به دلیل ماهیت منحصر به فرد این جراحی ، جراح فقط پس از ارزیابی بالینی به شما پیشنهاد می دهد که بینی خود را جراحی کنید یا خیر. متأسفانه معمولا نمیتوان مشاوره را به صورت تلفنی یا در فضای مجازی انجام داد پس باید حداقل یکبار قبل از جراحی به دیدن پزشک خود بروید.

 

 

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی به مدت زمانی که جراحی طول می کشد جراحی و پیچیدگی پیش بینی شده عمل بستگی دارد. جراحی های پیچیده تر به‌ویژه آنهایی که قبلا یکبار جراحی بینی انجام شده است و فرد از بینی خود نارضایتی دارد طبیعتا بیشتر طول می‌کشد و ممکن است به بافت غضروفی برای تقویت ساختار بینی نیاز باشد.

روش های ساده زمان کمتری می گیرند. برای ساده کردن هزینه، جراحی را به سه دسته کلی تقسیم می کنیم.

جراحی بینی برای بینی که اولین بار است مورد جراحی می شود.

یک جراحیی 2 الی 4 ساعته است  که از طریق سوراخ‌های بینی (داخل بینی)  و روی بینی انجام می‌شود که بینی ها تا بحال جراحی بینی انجام نداده اند و معمولا هزینه های این جراحی ها میانگین طبق تحقیقتا ما بین 38 میلیون که توسط دکتر حمیدرضا راستی انجام می شود که یکی از بهترین جراح بینی در تهران هستند تا محدوده 100 میلیون تومان است.

جراحی بینی همراه با پولیپ بینی

این جراحی دقیقا شرایط جراحی بینی بالایی را دارد بعلاوه اینکه این بینی ها از پولیپ بینی رنج میبرند هزینه این جراحی بسته به اینکه چه تعداد پولیپ در بینی شما است و در چه قسمتی این پولیپ ها تشکیل شده است متفاوت است. اما متوسط  بین 40 میلیون تا 110 میلیون می باشد. که نیازمند بهترین جراح بینی طبیعی در تهران است.

 جراحی بینی همراه با پولیپ بینی

جراحی بینی ترمیمی یا تجدید نظر

این جراحی کمی پیچیده تر از بقیه جراحی ها است و طبیعتا هزینه آن از هزینه عمل بینی استخوانی بیشتر است در این روش نیاز است تا جراح از دنده ها یا گوش شا مقداری غضروف برای محکم کردن سیستم بینی شما استفاده کند. گاها از غضروف مصنوعی نیز استفاده می شود. بهترین جرا بینی غضروفی در تهران از دید کاربران دکتر حمیدرضا راستی است که میتوانید به صفحه ایشان سری بزنید.

توجه - جراحی ترمیمی به آموزش، مهارت و تجربه تخصصی نیاز دارد، به خصوص اگر بافت اسکار ناشی از جراحی قبلی، این روش را پیچیده کند. یا مانند برخی موارد، جراح باید آسیب آناتومیکی (بریدن بیش از حد، غیر ضروری یا بی دقت بافت بینی) ناشی از جراح دیگر را ترمیم کند. 

ارزش تخصص

وقتی نتیجه زیبایی صورت شما به تجربه و مهارت های یک فرد بستگی دارد، چقدر برای یک نتیجه خوب ارزش قائل می شوید؟ جراحی بینی واقعا جراحی نیست که در آن به فکر مقداری هزینه پایینتر یا بالاتر بود چون شما یک زندگی را با این صورت خواهید داشت.

بنابراین، وقتی هزینه عمل بینی استخوانی را مقایسه می‌کنید، ممکن است هزینه‌های برخی پزشکان  بالاتر از هزینه‌هایی که یک جراح عمومی دریافت می‌کند، باشد. اما، بر خلاف جراح عمومی، جراحان متخصص بهترین نتیجه را به شما می دهند.

هزینه عمل بینی استخوانی به طور کلی در تهران و در بین جراحان معتبر گوش و حلق و بینی متوسط بین 38 میلیون تومان تا 110 میلیون تومان است .

پوشش درمانی بیمه

اگر در مورد اینکه هزینه عمل بینی استخوانی تحت پوشش بیمه قرار میگیرد یا خیر بپرسید. باید بگوییم که خیر تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد زیرا یک جراحی انتخابی است و درمانی نیست. 

مگر اینکه در کنار جراحی بینی زیبایی یک مشکل عملکردی را نیز اصلاح کنید در آن صورت بخشی از هزینه جراحی را به عهده میگیرند. 

 پوشش درمانی بیمه

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید