preloader

میزان محبوبیت جراحی پلاستیک در سال 2014


میزان محبوبیت جراحی پلاستیک در سال 2014
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11436 اشتراک گذاری :

 

 

در سالهای اخیر به دلیل اینکه مردم میخواهند شبیه چهره های معروف شوند، جراحی پلاستیک رشد چشمگیری داشته است. ولی تحقیقات نشان می دهد که در سال 2014، صنعت جراحی زیبایی به سمت جراحی های ماهرانه تر و سخت تری رفته است.

طبق تحقیقاتی که مؤسسه Baaps در این زمینه انجام داده، تقریبن 8610 مورد عمل حجیم سازی سینه در این سال اتفاق افتاده که نسبت به سال 2013، 23 در صد کاهش داشته است، با این حال این عمل محبوب ترین عمل زیبایی بوده است.

عمل جراحی پلک نسبت به مقدار سال قبل یک درصد کاهش یافته و در مورد عمل جراحی زیبایی بینی هم 24 درصد کاهش وجود داشته است.

همچنین عمل زیبایی بالا کشیدن ابرو هم 7 درصد کاهش یافته و عمل جراحی زیبایی گوش هم 20 درصد کاهش یافته و در این سال تنها 942 بیمار این عمل را انجام داده اند.

تحقیقات در مورد عمل خارج کردن چربی های اضافه نشان داد که این عمل هم کم شده است چون مردم ترجیح میدهند به جای عمل جراحی ورزش کنند و یک رژیم غذایی خوب را دنبال کنند، عمل جراحی شکم بین سالهای 2013 و 2014، 20 درصد کاهش داشته است و در مورد عمل انتقال چربی این کاهش 4 درصد بوده است.

و اما در مورد عمل هایی که انجام انها در بین مردم افزایش داشته است :

عمل لیپوساکشن در طی 12 ماه گذشته 7 درصد افزایش یافته است .

عمل بالا کشیدن صورت و گردن(افتادگی صورت و گردن ) 1 درصد افزایش یافت و این میزان برای عمل کوچک کردن سینه هم یک درصد بوده است.به طور کلی در این تحقیق دیده شده که مردم به سمت جراحی هایی روی آورده اند که طبیعی تر باشد(ظاهر طبیعی انها را حفظ کند)

مشاور مرکز زیبایی  Baaps این نظر را دارد : نرخ انجام عمل های جراحی دقیقی که فرآیند پیری را به تعویق می اندازند مثل جراحی پلک و بالا کشیدن صورت ثابت بوده است چون طبیعی است که مردم دنبال یک ظاهر جوان و طبیعی و با طراوت باشند به جای اینکه عمل های زیبایی ای انجام دهند که طبیعی نباشد و آنها را انگشت نما کند.

دلیل اینکه عمل لیپوساکشن افزایش داشته این است که مردم نتیجه گرفته اند که جایگزین های طبیعی به جای این عمل موثر نیستند.

منبع: netdoctor
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید